jeep wrangler rubicon (Wraith)
Re: Axial Wraith
laitappa se toinenki sivu kopalla ei vielä kiire
oisko tää paikka hyvä https://www.ssl-stormerhobbies.com/cgi- ... =PRO337300?
kisoja ei meinattu mennä ajelee. ajoihin tarkotus tulla heti kun pääsee. ebaysta tilataan koppa ja beadlock vanteet
Kysytään täällä kun aihetta sivuaa. Mitkä sähköt sitten sopii hitaaseen JA nopeaan ajoon? Mä haluun sellaset myös :D
Sähköistä viis. Jonkun täytyisi kokeilla rc4wd:n uutta 2 nopeuksista laatikkoa. Itse olen sellaisen ostamassa muutaman kuukauden sisään, ellei se osottaudu fiaskoksi testeissä.hyrsleri kirjoitti: Kysytään täällä kun aihetta sivuaa. Mitkä sähköt sitten sopii hitaaseen JA nopeaan ajoon? Mä haluun sellaset myös :D
Testaako RC4WD tuotteitaan? ;D
Ei kait, ja vaikka testaisikin, odotan mielummin jonkun yksityisen henkilön testiä.Tomy kirjoitti: Testaako RC4WD tuotteitaan? ;D
auto kasassa koppa ei vielä tilattu
tänään lähti jeep wrangler rubicon koppa tulemaan :D ja nyt sit saa laittaa väri ehdotuksia
Sama koppa tuli tänään haettua paikalliselta kauppiaalta. RacersRCshopista :D
No värjääpä vaikka pinkiksi. Tai älä sittenkään.hämyrc kirjoitti: tänään lähti jeep wrangler rubicon koppa tulemaan :D ja nyt sit saa laittaa väri ehdotuksia
Eli eikö ole parempi päättää ite se väri kun alkaa kuuntelemaan sataa eri ehdotusta? ;)
Crawling since 2008.
Joo kyl minunkin mielestä värin valinta on parhainta tehdä itse niin saa minkälaisen itse haluaa... mutta minä ainakin maalaisin punaiseksi tai oranssiksi ja kyllä kai se joku tummakin ("musta") väri sattuisi
offroad powered by toyota
No värjääpä vaikka pinkiksi. Tai älä sittenkään.Henkka kirjoitti:hämyrc kirjoitti: tänään lähti jeep wrangler rubicon koppa tulemaan :D ja nyt sit saa laittaa väri ehdotuksia
Mikäs vika PINKISSÄ on heh heh hheh ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Axial xr10 | Axial ax10 | Axial Wraith | 2x Tamiya Mini | Tamiya tt-01 bmw | Sävox | Spektrum | Castle creation |
hienoja vehkeitä ^^^^ ;D
Eilen tuli postista haettua jeepin koppa ;D
Nyt pari kyssäriä.
Onko ketään Lappeenrannasta päin? Jos sais vähä ajo seuraa.
Entäs miten paljon wraitti kestää vettä?
Voiko pestä tyylii painepesurilla vai pitääkö paperilla hinkata puhtaaks? :D
http://www.rc-offi.net/smf/https://www. ... ic.php?t=2Timoteus kirjoitti: Nyt pari kyssäriä.
En suosittele suoraan painepesuria vakio sähköille.
2012 Finnish scale #3
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
Hyvi toimii vaikka pesin kunnolla vedellä. Laitoin uuet rasvat laakereihi ja kardaaneihi. Sit vähä laittelin lisää muovia sellasii paikkoihi jossa vesi tekis tuhojaan...