vx550w kirjoitti:
Lähdin ajamaa mutta ajot leppu heti 30s päästä, kun etu kardaani lähti irti akselista. Ja sitten on kuusiokolosarja mukana, niin 1,5mm tarvitsee mutteriin ja siinä lukee 1,5mm mutta se onkin suatana 1mm. >:( Huomenna pitää mennä ostaa kunnollisia työkaluja autoon että ei lopu keske perhana. Mutta eihä tää nyt niin huono juttu ole, kun huomiseksi pitäs tulle uus kori, maalit, teipit. ;D
kenne kirjoitti:
Anteeksi saivarteluni.
Varsinkin kun itsekään en osaa lukea saati kirjottaa oikein.
Mutta että 1,5 mm mutteri. Aika pieneks menee. Ettei vaan olisi ruuvi, pultti tms. 8) :P
Pultti. se on kato tää ku sekottaa päässä asiat. ;D Joo ny vit*aa se että nopari sekoilee. Välillä antaa ajaa sekkunnin pari ja sitte lakkaa taas toimimasta moottoreita on kokeiltu ei auta, ohjaimia on vaihdettu ei auta... Tierä enää pitää ostaa uus nopari enne suonejoen kisaa. >:(
Viimeksi muokannut Antti, La 09.06.2012 10:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suomen itella. Jos tiistaina on lähetetty 1lk maxikirje, niin luulisi nyt saatana olevan jo tänään, mutta ei se mitään uutta ole että menisi se 2vk maxikirjeen tulemisessa. Meinan Miksukallion kanssa kävi sama juttu että maxina laitto ja 1lk niin tulikin 2vk päästä.
Janne: Mutta onhan se nyt ihmeellistä että maksetaan normi hinnat posteista 6,8€ ja joudutaan odottamaan ja odottamaan 3x pidempää kuin pitäisi. :o No elämä on minkäs mahtaa. Nyt vaan ketuttaa se että tuon postin takia jäi ajot väliin. >:(
No tämä joka myi mulle noparin, niin on ihan luotettava henkilö. En nyt paljasta käyttäjää, koska ei ole vielä mitään syytä alkaa syyttämään henkilöä. ;)
4.3e maksaa maxikirje 2lk Mikkelissä. Ja 1lk 6.8€ joka tulee 1 yössä. ;) Tai näin olen itse aina lähettänyt ja jokainen on saanut sen 1 yössä kotiovelle. ;)
No tierä häntä, mutta tuossa viereisessä kaupassa josta lähetän yleensä niin maksaa 1lk maksina 6.8€ Tai ainankin ennen maksoi onha tästä nyt aikaa. :)
Edit: Nyt tuli nopari ja 1lk lähetetty se on tuo itella joka taas viivästeli. ;)
Viimeksi muokannut Antti, Pe 15.06.2012 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.