miksukallio kirjoitti:
Osaatko sanoa mitään hintaa, toihan on ZTE Blade.
Tuolta puodista olemme molennat ottaneet niin padit ku puhelimetkin.
Mulle tuo merkki ei kerro mitään.
Ittelläni on nyt tuo: http://www.tinydeal.com/google-android- ... 49573.html
Se on HTC:n clooni.
Tuolta listaa kattomaan http://www.tinydeal.com/
valitset cell phones ni johan löytyy.
Android puhelimia itte suosittelen on kaikkein helpoin saada scandi näppäimet toimimaan, muista en tiedä mitään.
Soon tärkiää nimittäin ku enklannin kielessähän ei ole Ä, Ö ja muita scandeja lainkaan.
Ketuttaa joka puolella treenataan ja treenataa, meikä roudaa raatoa pitkin eteläistä suomea että sen sais edes nippuun ja pääsis testaa onnistuiko radion ohjemointi.
Setupeista ja muista ei oo mitään hajua vieläkään ::)
edit: kirjoitus erheet
Viimeksi muokannut bartti, Su 22.04.2012 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ottaa kupoliin kun ministerin etupyörät eivät kestä ajamista. Uusilla renkailla pystyi ajamaan 5 minuuttia kunnes foumi tuli kurkkaamaan ulkoilmaa. Pitääköhän siihen etsiä mattorenkaat jotta jos kestäisi vähän kauemmin..? :o
LRP 4000mAh lipo räjähti perjantaina voitte vaan kuvitella v***tuksen määrää ku oli tehokkain akku mikä mulla oli. No olihan se jo 2,5vuotta vanha. Onneks oli lipo pussissa.
[quote="pastirolli"]
Ottaa kupoliin kun ministerin etupyörät eivät kestä ajamista. Uusilla renkailla pystyi ajamaan 5 minuuttia kunnes foumi tuli kurkkaamaan ulkoilmaa. Pitääköhän siihen etsiä mattorenkaat jotta jos kestäisi vähän kauemmin..? :o
[/quote]
:o meikäläinen ajanut koko talven= kerran viikossa 6kpl 10-15min lähtöjä + satunnaiset ajelut ja mennyt yhdet eturenkaat 8)
i am 2 fast 4 you kirjoitti:
LRP 4000mAh lipo räjähti perjantaina voitte vaan kuvitella v***tuksen määrää ku oli tehokkain akku mikä mulla oli. No olihan se jo 2,5vuotta vanha. Onneks oli lipo pussissa.
Ihan noin vaan varottamatta? Katoitko kennojen jännitteet ennenkun latasit?
pastirolli kirjoitti:
:o meikäläinen ajanut koko talven= kerran viikossa 6kpl 10-15min lähtöjä + satunnaiset ajelut ja mennyt yhdet eturenkaat 8)
Minä kun en osaa ajaa rataa pitkin niin tavoitteena on vain saada mini liikkumaan mahdollisimman lujaa. :D (7700+sidukka+3s ja kaikki tehosäädöt kaakossa ;) )
Juu ja ku oli puol täynnä edellisestä ajosta mutta ei se lipo pussi kauheesti auttanu muutaku et pahimmat liekit jäi sisälle mutta "räjähdyksen" voimasta pussista ulos ja lattia kärähti pikkasen. Pussistakin jäi enää rippeet jäljelle.
Juu ja ku oli puol täynnä edellisestä ajosta mutta ei se lipo pussi kauheesti auttanu muutaku et pahimmat liekit jäi sisälle mutta "räjähdyksen" voimasta pussista ulos ja lattia kärähti pikkasen. Pussistakin jäi enää rippeet jäljelle.
Laita kuvia tuosta räjähtäneestä akusta. Ollaan joskus noita lipoja yritetty räjäyttää mutta ei olla onnistuttu.
Nordic Crawler Design
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
ei se lipo pussi kauheesti auttanu muutaku et pahimmat liekit jäi sisälle mutta "räjähdyksen" voimasta pussista ulos ja lattia kärähti pikkasen. Pussistakin jäi enää rippeet jäljelle.
Täytyypä laittaa lipot pussiin ja pussi peltiseen laatikkoon. Alkoi pikkuisen jännittämään omien akkujen kunto. :o
Se ottaa pattiin ku laitetaan kurjia kuvia näkyville jotka jollaan kännykän haiskalla kuvattu joissa ei riitä ominaisudet eikä kaikissa kuvaajissakaan.
Liian monesta paikasta on rc4wd:n wratin etuvetarit out of stock :(
jos jollain tietoa mistä osakioskista niitä löytyisi niin linkiä allekirjoittaneelle.