"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

sähköt cr-01:kköseeen

Servot, vastaanottimet, lähettimet etc
sakke
Täysi jäsen

sähköt cr-01:kköseeen

Viesti Kirjoittaja sakke »

Hei. minkälaiset sähköt kannattaisi ostaa Tamiya:n cr-01 alustaan.?
ja hintahan pitäisi olla madollisimman alhainen ja sähköjen sellaiset että niitä ei tarvitsisi hetivaihtaa...
offroad powered by toyota
matti
Legendaarinen!

Re: sähköt cr-01:kköseeen

Viesti Kirjoittaja matti »

Nopariksi Castle Creations Sidewinder http://www.castlecreations.com/products/sidewinder.html
ja
moottoriksi esim. Integy lathe http://www.integy.com/st_prod.html?p_pr ... 3MXe9XGjEE Moottorin lankamäärää en osaa suositella, tiedä millaset välitykset cr-01:ssä on.
Akuksi vaikka 3S lipo.

Siinä on ainakin toimiva ja hyväksi todettu yhdistelmä.
Servoista en osaa sanoa mitään, itse polttelen kiinanservoja.
TomiK
Moderator

Viesti Kirjoittaja TomiK »

matti kirjoitti: Nopariksi Castle Creations Sidewinder http://www.castlecreations.com/products/sidewinder.html
ja
moottoriksi esim. Integy lathe http://www.integy.com/st_prod.html?p_pr ... 3MXe9XGjEE Moottorin lankamäärää en osaa suositella, tiedä millaset välitykset cr-01:ssä on.
Akuksi vaikka 3S lipo.

Siinä on ainakin toimiva ja hyväksi todettu yhdistelmä.
Servoista en osaa sanoa mitään, itse polttelen kiinanservoja.
Itse olen ajellut samalla setupilla ja hyvin tuntuu menevän. Ajoaika 2200mAh lipolla niin pitkä, että ehtii kyllästymään ennen akun loppumista (loistava setti safareille).
sakke
Täysi jäsen

no siin on jo RS 540SH moottori et siihen sattuvat sähköt...
hyrsleri
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja hyrsleri »

Heitä toi vakiomotti katiskan painoksi ja laita tuo Matin mainitsema setti kiinni. Se on hinta/laatu suhteeltaan loistava yhdistelmä.
-Pete-

http://www.racersrcshop.com

Turun Seudun Crawlerit
matti
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja matti »

TomiK kirjoitti: Itse olen ajellut samalla setupilla ja hyvin tuntuu menevän. Ajoaika 2200mAh lipolla niin pitkä, että ehtii kyllästymään ennen akun loppumista (loistava setti safareille).
Samoin, ajelen 2200mAh lipolla. Taskussa aina mukana toinen vastaava. Taisi olla reilun tunnin talvisudittelussa kun piti kesken ajon vaihtaa, eli pitkään kestää. Plussaa myös että on paljon paremman muotoinen verrattuna vanhaan nimh pötköön.

hyrsleri kirjoitti: Heitä toi vakiomotti katiskan painoksi ja laita tuo Matin mainitsema setti kiinni. Se on hinta/laatu suhteeltaan loistava yhdistelmä.
Jep, ei ole kovin iso panostus jos parillakympillä saada uuden lathen. Ja on varmasti paljon parempi motti.
sakke
Täysi jäsen

laittakaas vaan ehdotuksia...radio ja vastari hommattu jo kaikki muut puuttuu.
hyrsleri
Legendaarinen!

Johan sä listan sait   ;D
Sidewinderin nopari
35t lathe moottoriksi
16kg-> servo merkillä ei väliä
castlen tai kiinan becci
-Pete-

Turun Seudun Crawlerit
sakke
Täysi jäsen

no nii nyt tuli sit ostettua traxxassin nopari, 55t motti, ja radio vastaan ottimineen eli ei muuta kun akkuja tilaamaan... ;D
Henkka
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Henkka »

sakke kirjoitti: no nii nyt tuli sit ostettua traxxassin nopari, 55t motti, ja radio vastaan ottimineen eli ei muuta kun akkuja tilaamaan... ;D
Sait hyvät ehdotukset ja sitten menet ja ostat Traxxasin noparin jolla ei crawlingissa tee kyllä yhtään mitään.

::)
Crawling since 2008.
sakke
Täysi jäsen

ostin nuo alan harrastajalta joka tietää aika paljon noista ja sano et toi toimii hyvin aloittelijalla... en kumminkaa meinaa mitään kisoja lähtee ajaan et kaiken näköstä muuta kikkailua tulee harrastettua ni toimii ihan hienosti... :o
Joni m
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Joni m »

Sillä ei oo mun mielestä väliä ajaako kisoja se sidukka vaan on paljo parempi ja mukavempi ajella..
hyrsleri
Legendaarinen!

Henkka S. kirjoitti:
sakke kirjoitti: no nii nyt tuli sit ostettua traxxassin nopari, 55t motti, ja radio vastaan ottimineen eli ei muuta kun akkuja tilaamaan... ;D
Sait hyvät ehdotukset ja sitten menet ja ostat Traxxasin noparin jolla ei crawlingissa tee kyllä yhtään mitään.

::)
Onhan tää nähty ennenkin, viimeisen saakko saa perustella miksi ei osta RTR-autoa ja toinenhan ostaa. Viikon päästä kiroilee ostostaan   :P
-Pete-

Turun Seudun Crawlerit
TomiK
Moderator

Mut hei... Jos halvalla sai, niin voiko olla huonoo?
Tomy
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Tomy »

TomiK kirjoitti: Mut hei... Jos halvalla sai, niin voiko olla huonoo?
;D
Henkka
Legendaarinen!

sakke kirjoitti: ostin nuo alan harrastajalta joka tietää aika paljon noista ja sano et toi toimii hyvin aloittelijalla... en kumminkaa meinaa mitään kisoja lähtee ajaan et kaiken näköstä muuta kikkailua tulee harrastettua ni toimii ihan hienosti... :o
No, tälläkin alalla on monenmoista "harrastajaa" ja jos crawlingista puhutaan niin ei taida tuo noparin myynyt harrastaja itse harrastaa tätä lajia kun ei tiedä että tuolla noparilla ei oikeasti tee mitään crawlerissa.
Että saisit tästä lajista kaiken irti, tarttet noparin jossa on hyvät säädöt, kuten drag brake, kaasu/jarrukäyrät ym ym.
Kyllä nyt sanoisin että tuo "alan harrastaja" ei ole tienny mistä on puhunu. Kyllä, aloittelija pääsee autolla eteen ja taakse, mutta muuhun tuosta noparista ei crawlingissa juuri sitten olekaan.
Viimeksi muokannut Henkka, Ke 04.04.2012 17:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Crawling since 2008.
Tomy
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Tomy »

Ollankohan me nyt vähän liian tylyjä uudelle harrastajalle?

Hyvä että sait auton nippuun. Nyt ajamaan ja nautiskelemaan. Hankit sitten Sidewinderin kun Traxxss antautuu tai haluat lisää hitaan ajon ominaisuuksia.
TomiK
Moderator

Henkka S. kirjoitti: No, tälläkin alalla on monenmoista "harrastajaa" ja jos crawlingista puhutaan niin ei taida tuo noparin myynyt harrastaja itse harrastaa tätä lajia kun ei tiedä että tuolla noparilla ei oikeasti tee mitään crawlerissa.
Että saisit tästä lajista kaiken irti, tarttet noparin jossa on hyvät säädöt, kuten drag brake, kaasu/jarrukäyrät ym ym.
Kyllä nyt sanoisin että tuo "alan harrastaja" ei ole tienny mistä on puhunu. Kyllä, aloittelija pääsee autolla eteen ja taakse, mutta muuhun tuosta noparista ei crawlingissa juuri sitten olekaan.
Juurikin näin. Miksi pitää aina mennä kantapään kautta, kun on hyvät neuvot annettu ja tätä foorumia selaamalla niitä löytyy läjäpäin lisää ??? .
sakke
Täysi jäsen

Henkka S. kirjoitti: No, tälläkin alalla on monenmoista "harrastajaa" ja jos crawlingista puhutaan niin ei taida tuo noparin myynyt harrastaja itse harrastaa tätä lajia kun ei tiedä että tuolla noparilla ei oikeasti tee mitään crawlerissa.

onhan niitä harrastajia kaiken näkösiä ja toi miltä miä oon ostanu ton noparin ni on ajanu kaks tai kolme vuotta scale autolla kisaa ja sijoittunut jossain kisassa toiseksi että on sillä vähän tietoa taitoa noista sähköistä ja säädöistä... ja vaihdan tonkii noparin viel ku saa enemmin rahaa ja saa ton poltettua... >:(

// Fiksattu quote, TomiK
Viimeksi muokannut sakke, Ke 04.04.2012 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Henkka
Legendaarinen!

sakke kirjoitti:
onhan niitä harrastajia kaiken näkösiä ja toi miltä miä oon ostanu ton noparin ni on ajanu kaks tai kolme vuotta scale autolla kisaa ja sijoittunut jossain kisassa toiseksi että on sillä vähän tietoa taitoa noista sähköistä ja säädöistä... ja vaihdan tonkii noparin viel ku saa enemmin rahaa ja saa ton poltettua... >:(
Kuva

Ai hemmetti, ite olin vaan kolmas koko sarjassa..   ;D

Totta, kyllä sillä alkuun pääsee, mutta tulet hyvin nopeasti huomaamaan että nämä vehkeet tarttee paljon muutakin ominaisuutta kuin eteen/pakkia.
Kun kerran Ristiinasta olet, niin pitääpä sopia joku ajankohta kesällä yhteisajelulle niin näet mitä eroja nopareilla on..   ;)
Viimeksi muokannut Henkka, Ke 04.04.2012 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Crawling since 2008.
Vastaa Viestiin