Bluebeetle kirjoitti:
No jopa nostaa tunteita pintaan, en olisi uskonut....
Koettakaa nyt edes ottaa se läppänä, ja ellei onnistu niin laittakaa koneelle adblock, niin eipä tartte repiä hiuksia päästä..
/peace
Ja se mainoksen poistaminen ja foorumin pitäminen politiikasta vapaana vyöhykkeenä on ylivoimaisen vaikeaa vaikka enemmistö on jo esittäny jyrkän mielipiteensä?
Se o moro sitten täältäkin vähäks aikaa kun ei enemmistöä kuunnella ja yksi "moderaattori" puffaa täällä omia mielipiteitään "läppänä".
Mitä noihin mainoksiin tulee, niin mielestäni foorumista maksavat tai sen omistavat saavat tehdä täällä lain puitteissa mitä huvittaa. Mikä on moraalisesti oikein tai väärin on sitten jokaisen omia tulkintoja.
Ymmärrän kyllä porukan kyrpiintymisen poliittisiin ja uskonnollisiin asioihin. Niistä keskustelu on mielenkiintoista, mutta ei todellakaan sovi foorumille. Se ei johda yhtään mihinkään ja menee ennen pitkää henkilökohtaisuuksiin, kuten joku taisikin sanoa aikaisemmin.
Minua ei mainokset haittaa. Päinvastoin on hienoa, että Haaviston pienibudjettista kamppanjaa autetaan talkootöin. Ehdokkaiden suhteen olen neutraali, mutta äänestin ensimmäisellä kierroksella ja tulen äänestämään toisellakin. Se on demokraattisen yhteiskunnan etuus, joka jokaisen tulisi käyttää. Jos poliittiset asiat ei vähempääkään voisi kiinnostaa ja jättää sen takia äänestämättä, niin sitten on parempi olla hiljaa, kun poliittisten päätösten jälkeen oma elämä jollain tapaa vaikeutuu.
Naurettavaa porukkaa täällä,kun yksi vaalimainos,jota en edes huomannut,ennekuin luin sivuja tarkemmin,ihan oikeesti,
Aiheuttaa tällaisen porun niin 99% käyttäjistä on aivokuolleita tai muuten vain henkisesti jälkeenjääneitä.
Tämä on ihan sama asia,jos joku tarttuu sidukka vastaan tekin asiaan....
Kumpi on parempi? Mielestäni tämä on politiikkaa kun,kehutaan toista ja toista haukutaan ajatelkaa nyt helvett...omilla aivoilla!!!
Seuraavan kerran kun joku kehuu,haukkuu ym jotain,niin syytän syrjinnästä,nostan syytteen jokaista rc liikettä vastaan kun ei ole suomenkielisiä ohjeita laitteista ym....
Pitäisköhän teidän palata hiekkalaatikolta taas omaan ikään??
Ihan sama mitä täällä mainostetaan,niin joka tapauksessa yli puolet täältäkin kusettaa suomen euroa ostamalla ulkomailta,ja sitä ette voi kiistää.
Ja,henk.koht,ihan sama kumpi voittaa vaalit,ei sekoita mun elämää yhtään,samanlaisia pas..koja molemmat!!!!
Tarinan opetus: viina ja foorumikirjoittelu sopii huonosti yhteen ja haukkua saa, kunhan haukkuu kaikkia tasapuolisesti.
Tomsantommy kirjoitti:
Naurettavaa porukkaa täällä,kun yksi vaalimainos,jota en edes huomannut,ennekuin luin sivuja tarkemmin,ihan oikeesti,
Aiheuttaa tällaisen porun niin 99% käyttäjistä on aivokuolleita tai muuten vain henkisesti jälkeenjääneitä.
Tämä on ihan sama asia,jos joku tarttuu sidukka vastaan tekin asiaan....
Kumpi on parempi? Mielestäni tämä on politiikkaa kun,kehutaan toista ja toista haukutaan ajatelkaa nyt helvett...omilla aivoilla!!!
Seuraavan kerran kun joku kehuu,haukkuu ym jotain,niin syytän syrjinnästä,nostan syytteen jokaista rc liikettä vastaan kun ei ole suomenkielisiä ohjeita laitteista ym....
Pitäisköhän teidän palata hiekkalaatikolta taas omaan ikään??
Ihan sama mitä täällä mainostetaan,niin joka tapauksessa yli puolet täältäkin kusettaa suomen euroa ostamalla ulkomailta,ja sitä ette voi kiistää.
Ja,henk.koht,ihan sama kumpi voittaa vaalit,ei sekoita mun elämää yhtään,samanlaisia pas..koja molemmat!!!!
kuka ottaa kuka ei, mä osaan kirjottaa ihan selvästä päästä (8V. viimesestä ryypystä) en vaan viittiny enää tollaselle hiekkalaatikko pellelle vastata sen kummempaa, ainoa harmi on kun en o löytänyt oikein kunnon Niinistön kuvaa
Ja se mainoksen poistaminen ja foorumin pitäminen politiikasta vapaana vyöhykkeenä on ylivoimaisen vaikeaa vaikka enemmistö on jo esittäny jyrkän mielipiteensä?
Se o moro sitten täältäkin vähäks aikaa kun ei enemmistöä kuunnella ja yksi "moderaattori" puffaa täällä omia mielipiteitään "läppänä".
[/quote]
Ensinnäkään, tästä mainoksesta ei ole yöuniaan menettänyt kuin muutama, ei todellakaan mikään enemmistö.
Toisekseen se pysyy just niin kauan kuin viitsimme antaa sen olla paikallaan.
Kolmanneksi, saat sen todella helposti piiloon uhkaamasta mielenterveyttäsi jos vaan edes vähän yrität.
Neljänneksi, tuo lähti tosiaankin ihan läpästä liikkeelle, kun rc10:n "keskustelua" aiheesta lueskelin. Ehdotin saman mainoksen laittamista eräälle toiselle moderaattorille, ja muutaman minuutin päästä se olikin jo esillä. En olisi ikinä kuvitellut aiheuttavan täällä tämmöistä huutomyrskyä, luulin että offiporukalla olisi hieman toleranssiakin - näemmä olin väärässä :(
Mitä jokaisen henkilökohtaisiin ovien paukutteluun tulee, niin be my guest.
Mutta aamulla pitää muistaa syödä puuro kiltisti ja lähteä lastentarhaan kiukuttelematta, vaikka kuinka olisi Haaviston kuva foorumilla..
Eagle-no1 kirjoitti:
kuka ottaa kuka ei, mä osaan kirjottaa ihan selvästä päästä (8V. viimesestä ryypystä) en vaan viittiny enää tollaselle hiekkalaatikko pellelle vastata sen kummempaa
Aivan oikein! Kyllä elämästä selvin päin selviää. Minun edellinen viestini oli osoitettu ainoastaa Tomsantommylle.
Mielestäni on ihan ymmärrettävää, että yhtäkkinen ja yksipuolinen vaalimainonta herättää ihmetystä ja keskustelua.
Ihan selvinpäin on muuten kirjoitettu,valitettavasti,väsynyt kyllä olin.
Seison edelleen sanojeni takana,ja tukevasti.
Ja eix tämä ollut ottaa kuuppaan topicci?
Bluebeetle kirjoitti:
Suuria tunteita ja melkoisia draamallisia ylilyöntejä aiheuttanut Haaviston kuva poistettu mainoksista.
:) Tämänkin DIG-taattorin allekirjoituksessa oleva kuva on sitten ilmeisesti foorumisääntöjen mukainen, mutta minun allekirjoituksessani ollut pienikokoisempi Niinistön vaalimainos ei ollut. Ainakin se näkyi lähteneen allekirjoituksestani jonkun moden toimesta, ilman mitään ilmoitusta. Onhan niissä toki ero mitä tulee tähän radioravlinkiin, eikä siitä sitten sen enempää.
Piti vaan "ihan piruuttaan" kokeilla kestääkö se ylläpidon huumorintaju tuon ja ei näköjään kestänyt :P
Bluebeetle kirjoitti:
Suuria tunteita ja melkoisia draamallisia ylilyöntejä aiheuttanut Haaviston kuva poistettu mainoksista.
:) Tämänkin DIG-taattorin allekirjoituksessa oleva kuva on sitten ilmeisesti foorumisääntöjen mukainen, mutta minun allekirjoituksessani ollut pienikokoisempi Niinistön vaalimainos ei ollut. Ainakin se näkyi lähteneen allekirjoituksestani jonkun moden toimesta, ilman mitään ilmoitusta. Onhan niissä toki ero mitä tulee tähän radioravlinkiin, eikä siitä sitten sen enempää.
Piti vaan "ihan piruuttaan" kokeilla kestääkö se ylläpidon huumorintaju tuon ja ei näköjään kestänyt :P
Allekirjoittanut ei tiedä kuvasi poistosta mitään.
Allekirjoitusten kuviin liittyviä sääntöjä tullaan piakkoin muutenkin rustaamaan uusiksi, ainakin tavan käyttäjien osalta.
Penguin kirjoitti:
Yksittäisten käyttäjien signaturekuvia ei ole poistettu, vaan kaikki allekirjoitusten kuvat on tästedes kielletty (joo, joillain näkyy vielä, karsimme niitä kun ehdimme). Syy tähän on joidenkin käyttämät liian suuret kuvat (jos kuva vie suunnilleen puoli näyttöä modernilla kännykällä selatessa niin kuva on liian iso).