Turun tienoo
Re: Turun tienoo
Hauskaa oli mitä nyt pientä savua tuli koneesta :-[ Hyvin se kuitenkin pelasi vielä loppuajelutkin. Nyt auto on kuivumassa kylppärissä kaikesta lumesta.
Laitoin pari kuvaa, ajokuvia osioon.
Nyt olis mukavan lämminkin ni vois kyllä mennä ajelemaan.
Olisko ensi vkl? Jos saisi tuohon "kurpitsaan" sähköt kiinni niin pääsis kokeilee.
No joo, ainakin näillä näkymin voisi ensi viikonloppuna lähteä.
Sinne siis. Sainkin auton rullaavaan kuntoon. Tänään sitten sähköjen kolvaamista...
[quote="hyrsleri"]
Sinne siis.
[/quote]
Mihis mennään? Ruskolle uraa tekemään?
Sinne siis.
[/quote]
Mihis mennään? Ruskolle uraa tekemään?
Mennään Ruskolle vaan. Vois hakea biltemagummit jos löytyy...
Koskas lähdetään kaivelemaan johkin?
Hyvä kysymys...auto olis muuten kunnossa mitä nyt koppa puuttuu :D Täyty ettiä motivaatiota laittaa se iskuun ja lähteä sutimaan.
-
miksukallio
- Täysi jäsen
Olin tänään siellä suunnilla joten kävin napsasemassa parit kuvat ruskon alueesta. Ihan mukavasti alkanut lumet sulamaan, nyt kun tummaa kalliota näkyy vielä alta niin sulaa entistä nopeammin.
Hankikanto oli sen verran kestävä että sen päällä sai käveltyä mukavasti.

Meikäläistä ainakin alko siihen malliin polttelemaan että pitää viikonloppuna käydä koittamassa, jos säät vaan sallii.
Hankikanto oli sen verran kestävä että sen päällä sai käveltyä mukavasti.

Meikäläistä ainakin alko siihen malliin polttelemaan että pitää viikonloppuna käydä koittamassa, jos säät vaan sallii.
Mulle sopii la (mamman lupa :D ). Olisko klo 10? Joo tiedän et on aikaista mutta tarvii lähteä klo 14 jälkeen kumiplikan synttäreille.
-
miksukallio
- Täysi jäsen
Mulle ei TAASKAAN sovi. Pitää tallia järkkäillä kun on romut hujan hajan ympäri tallia, talliremontin jäljiltä.
[quote="Micco"]
Mulle ei TAASKAAN sovi. Pitää tallia järkkäillä kun on romut hujan hajan ympäri tallia, talliremontin jäljiltä.
[/quote]
Ai niin, mä unohdin tämän homman. :-\
[quote="miksukallio"]
Jos osat ehtii tulla niin pääseekö mukaan ? ;)
[/quote]
Totta kai, mukaan vaan!
[quote="hyrsleri"]
Mulle sopii la (mamman lupa :D ). Olisko klo 10? Joo tiedän et on aikaista mutta tarvii lähteä klo 14 jälkeen kumiplikan synttäreille.
[/quote]
Mulle ainakin sopii klo 10 ihan hyvin, aikasemminkin mutta ei taida olla aurinkokaan vielä taivaalla.
No, jos sovitaan tässä vaiheessa et klo 10 aloteltais.
[/quote]
Ai niin, mä unohdin tämän homman. :-\
[quote="miksukallio"]
Jos osat ehtii tulla niin pääseekö mukaan ? ;)
[/quote]
Totta kai, mukaan vaan!
[quote="hyrsleri"]
[/quote]
Mulle ainakin sopii klo 10 ihan hyvin, aikasemminkin mutta ei taida olla aurinkokaan vielä taivaalla.
No, jos sovitaan tässä vaiheessa et klo 10 aloteltais.
-
miksukallio
- Täysi jäsen
näillä näkymin vois olla ens sunnuntaina aikaa käydä ajelulla jos jengiä kiinnostaa? Lauantai ei omaan aikatauluun sovi.
Mites olis, käydäänkö tarkistaa Ruskon kunto vaikka lauantaina päivällä?