Puskuri kohtalaisesti valmiina, vinssille vielä taso tohon pitäs loihtia.

Lavakaari taivuteltu, vähän tuli lommoa vaikka hiekka oli putkessa tiiviisti ja kurveja lämmitin ennen taivutusta, vähän tinaa lommoihin niin eiköhän se ala muotoutumaan.

..vai kori alemmas?Max Torque kirjoitti: Todella siisti, puskuri kai tulee ylemmäs?
Hienoa putkityötä!niemma-2 kirjoitti: vähän tuli lommoa vaikka hiekka oli putkessa tiiviisti ja kurveja lämmitin ennen taivutusta
Ja mää luulin et se jo laskettiin siihe haluttuun? ???kenne kirjoitti:..vai kori alemmas?Max Torque kirjoitti: Todella siisti, puskuri kai tulee ylemmäs?
Joo no toi messinki on aika kovaa tavaraa, syy lommoon on enemmän toi ohut seinämyys ja toinen kun mulla ei ollut oikeen mitään kunnon taivutinta, tein itse moisen jolla puskurin taivutukset onnistu kyllä mutta ei ihan 90 asteen kulmat, olis pitänyt tehdä 2 rullaa missä on putkelle oikeenkokonen ura.Tomy kirjoitti:Hienoa putkityötä!niemma-2 kirjoitti: vähän tuli lommoa vaikka hiekka oli putkessa tiiviisti ja kurveja lämmitin ennen taivutusta
Siirry käyttämään hydrauliputkea. Sitä voit taivuttaa aivan huoletta ilman pelkoa lommoista eikä tarvitse hiekalla täytellä. Passeleja kokoja löytyy, ainakin 4, 5 ja 6mm.
Joo siis se kävi siellä oikeella korkeudella, mutta kun ei ole kuin 2 kpl iskareita joilla testasin vaan ja nekin ovat aivan p..kat joten odotellaan että sais 80mm setin jostakin hankittua.Max Torque kirjoitti: Ja mää luulin et se jo laskettiin siihe haluttuun? ???
Minulla ei ole kokemuksia jarruputkesta. Se on mielestäni turhan meltoa. Olen hankkinut putkea hydrauliikkaliikkeestä, siksi kutsun sitä hydrauliputkeksi. En kyllä tiedä mikä se on oikealta nimeltään. Asutkos sinä Tampereen seudulla? SlidSlide tietää siellä hyvä ostopaikan.niemma-2 kirjoitti: Meinaatko ihan tollasta kuparista hydrauli putkea mitä käytetään esim jarruissa.ym?
PItäs vaan hankkai sit kunnon tohotin ja kupari juotos tankoja.
Tolla mun pikku tohottimella nyt ei saa oikeen muutakuin tinajuotoksia tehtyä ja kutistesukkaa kutistettua, semmonen ns kynä mallinen.