Moi
Tuli ostettu hetki sitten Axial SCX10 Honcho RTR. Kysymys kuuluukin mistä saan tähän parannus osia? Esim. ohjauksen tangot ja linkit, alumiiniset. Ainakin Mistä päin näitä porukka on tilannut? Tiedän että täältä niin saa,
http://www.ckrccrawlers.com/axial-racin ... -c-24.html
mutta "postit" on aika kovat. Ja määrä kun ei voi ylittää 45€ tai jää tulliin. Onko EU-maissa mitään paikkaa josta näitä löytyisi?
Kiitoksia vastauksista.
-Joni R
Mistä parannus osia Axial Honchoon?
Re: Mistä parannus osia Axial Honchoon?
Nordic Crawler Design
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
-
Eagle-no1
Re: Mistä parannus osia Axial Honchoon?
Puhuit tulliin jäämisestä, se on aina luojassaan mikä jää ja mikä ei, mulle tuli just Tekin FXR Pro nopari ja sen hinta n.75euroa + kulut ja niin vaan tuli suoraan kotia ilman mitään tullimaksuja.
Toinen ääripää, tilasin 10kpl ledejä tohon chevy vaniin hintana muistaaksen 3 euroa kuluineen ni johan sen tulli nappas haltuunsa ja posti ols halunnut 22 euroo käsittely kuluja jos ne ois sen tullannu.
Minä soittamaan tullin ja sanoin notta lähetä sinne mistä tulikin minä en maksa mitään tuosta lähetyksestä, no he laittoivat sen sit tulemaan ilman tullia koska tuotteen arvo oli hyvin vähäinen.
Et aina ei voi tietää mikä tulee ja mikä ei ilman tullia.
Toinen ääripää, tilasin 10kpl ledejä tohon chevy vaniin hintana muistaaksen 3 euroa kuluineen ni johan sen tulli nappas haltuunsa ja posti ols halunnut 22 euroo käsittely kuluja jos ne ois sen tullannu.
Minä soittamaan tullin ja sanoin notta lähetä sinne mistä tulikin minä en maksa mitään tuosta lähetyksestä, no he laittoivat sen sit tulemaan ilman tullia koska tuotteen arvo oli hyvin vähäinen.
Et aina ei voi tietää mikä tulee ja mikä ei ilman tullia.