Turun tienoo
Re: Turun tienoo
Mulle sopii ainakin aiemmin, kolmesta eteenpäin.
Eli kuudelta olisi tarkotus mennä ajamaan ruskolle.
sinne tullaan ehkä hiukan aijemminkin ja jollain sit himaan mut nähdään siellä 8)matti kirjoitti: Eli kuudelta olisi tarkotus mennä ajamaan ruskolle.
toi ei oo ainakaan mun
Heti kun saan koneen haettua. Muistin vasta muutaman oluen jälkeen asian...alkuviikosta vois ajaa...
mennään vaan alkuviikosta ajamaan mutta minne? ja toivottavasti ei sada 8)hyrsleri kirjoitti: Heti kun saan koneen haettua. Muistin vasta muutaman oluen jälkeen asian...alkuviikosta vois ajaa...
toi ei oo ainakaan mun
Olisko huomenna taas rusko? Kellon ajalla ei väliä. Tulen kun töistä ehdin.
soittakaa mullekkin niin tuun kans sinnehyrsleri kirjoitti: Olisko huomenna taas rusko? Kellon ajalla ei väliä. Tulen kun töistä ehdin.
toi ei oo ainakaan mun
Riippuen nyt millanen ilmasto huomenna on, vissiin luvattiin vähän poutaisempaa kuin tänään. Niin olen menossa ajelemaan, onko 17.00 liian aikaista?
Mä tulen ainakin näillä näkymin, ilman koiraa auto mukana tai ilman autoa koira mukana.
Niin ja klo.17 sopii mulle.
Niin ja klo.17 sopii mulle.
Mä tulen ihan töiden mukaan. Klo 17 kuulostaa hyvältä jos vaan suinkin ehdin... Tulen kun kerkeen.
Olisko huomenna haluja lähteä ajamaan? Vaikka joskus iltapäivällä?
Sopii, ainakin näillä näkymin. Mihin aikaan, 15:00?
Mulla on kuuppa niin jumissa viikon mittaisesta flunssasta etten taida tulla pahentamaan kuntoa, viisainta taitais olla mennä lääkäriin kun taitaa olla poskiontelontulehdus ku tykyttää hiukka siihen malliin.
onko enää ajohaluja kellään ajamaan?meni tääkin osio hiljaiseksi 8)
toi ei oo ainakaan mun
Saattais vielä jaksaakin, ainakin hajottamaan vehkeet että sais tekemistä talveksi.
Vois sitä ensi viikolla tosiaan käydä vehkeet hajottamassa ;D Mihis tällä kertaa? Tuo Rusko on jo niin monta kertaa ajettu et vaihtelu vois virkistää...
Mikäs päivä ens viikolla mennään ajamaan? Kelpaako urusvuori?
Kaikki paikat käy. Olisko torstai mistään kotoisin?