Turun tienoo
Re: Turun tienoo
kiitos ajoseurasta. taas kerran autoa on säädetty ens kertaan ja pitää vissiin ostaa uus lipo ku vanha sano vissiin poks
toi ei oo ainakaan mun
Mites ensi viikolla porukalle kävisi ajelut? Nyt on enää becin vaihtoa valmis mutta eipä se ajoa pahasti häiritse vaikkei vaihtamaan ehtiskään :D Mulle sopisi työ- ja kelivarauksella MA-TO kaikki illat. Mieluiten tosin, joko huominen tai torstai.
Sitten se ajopaikka, mites pitäiskö käydä taas tuota "kisapaikkaa" katsomassa vai onko muita ideoita tarjolla?
Sitten se ajopaikka, mites pitäiskö käydä taas tuota "kisapaikkaa" katsomassa vai onko muita ideoita tarjolla?
Huomenna alkaa taas työt neljän viikon loman jälkeen, mikä taas aiheuttaa erinäisia päiväohjelma järjestelyjä, jotka taas vuorostaan hankaloittaa iltaajeluja. Mutta kun saatte sovittua jotain päiviä, niin koitan jos saan järjestettyä jutut niin et ehdin mukaan myös, mitään en uskalla kuitenkaan ihan varmaksi luvata.
Mulle sopii maanantai ja tiistai varmasti, loppuviikosta en ole täysin varma.
Tänään vois ajaa jos pääsen ajoissa töistä. Olisko 18.30 se ruskon paikka?
Töistä päästy ja auto kunnossa. Muita tulijoita?
Tänään ei ehdikään repeämään. Huomenna kyllä pääsen.
Ok. Mä taidan käydä tänään koittamassa et onko autosta tullut yhtään parempi. Huomisesta en osaa vielä sanoa.
Mulle sopii maanantai ja tiistai, ehkä sitten.
Jos huomenna saatais matin kanssa ohjelmoitua nopari, niin sit vois ti sopia ni vois ottaa kuuautolla testiajon. Tai voi olla et huomennakin ehtii vielä.
Mulle käy kaikki. Emäntä koko viikon illassa et täytyy ottaa koira mukaan :'(
Olisko se tiistaina klo 18 rusko. Huominen ei käy sittenkään.
mulle käy tiistai mut mis päin ruskoa? siel mis ollaan ajettu jo vai?hyrsleri kirjoitti: Olisko se tiistaina klo 18 rusko. Huominen ei käy sittenkään.
toi ei oo ainakaan mun
Tiistai sopii, sama paikka Ruskolla kuin ennenkin.
[quote="Micco"]
[/quote]
Jep, sopii.
[/quote]
Jep, sopii.
Mihin aikaan? Kuudelta niin kuin ennenkin vai pääsiskö porukat aikasemmin?