Turun yksikön "treenikisat"/scaleajelu-päivä 24.09.2011 KLO
Re: Turun yksikön "treenikisat"/scaleajelu-päivä 24.09.2011
Siinä oli lähinnä kaksi vaihtoehtoa, joko ulostulo poikki tai jortaani veti tyhjää. Onneksi oli ilmanen vika. Ruuvilukitetta ja kunnon kiristys niin pysyy, ja kannattaa samalla tarkastaa muidenkin kireys.
Tässä olisi nyt muutama kuvatus taas. Loput löytyy täältä: http://pete33.kuvat.fi/kuvat/Rusko+OFF-ROAD/

Harmikseni huomasin että tämähän on samaan aikaan kuin X'treme car show Helsingissä.
Siellähän ajetaan valtakunnan suurimmat RC Drift kisat. :'(
Eli kohtaloni on olla siellä päätuomarin roolissa.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
[quote="kenne"]
Harmikseni huomasin että tämähän on samaan aikaan kuin X'treme car show Helsingissä.
[/quote]
Ja mä luulin niin miettineeni päivämäärän sopivaksi, ettei olisi muuta rc-offi toimintaa sille viikonlopulle. Uskaltaakohan edes ehdottaa vaihtoehtoiseksi päivämääräksi 17.9..? Mitä mieltä mahdolliset osallistujat on?
Radat kun ovat jo aika hyvässä mallissa ettei sen puoleen olisi hätää. Ratoihin liittyen, Tamiya cc-01:llä jos ajaa niin radat saattaa olla kohtuu vaikeita. Ratoja kun on hankala saada kaikille autoille ja kaikille alustoille sopivan haastaviksi.
[/quote]
Ja mä luulin niin miettineeni päivämäärän sopivaksi, ettei olisi muuta rc-offi toimintaa sille viikonlopulle. Uskaltaakohan edes ehdottaa vaihtoehtoiseksi päivämääräksi 17.9..? Mitä mieltä mahdolliset osallistujat on?
Radat kun ovat jo aika hyvässä mallissa ettei sen puoleen olisi hätää. Ratoihin liittyen, Tamiya cc-01:llä jos ajaa niin radat saattaa olla kohtuu vaikeita. Ratoja kun on hankala saada kaikille autoille ja kaikille alustoille sopivan haastaviksi.
Viimeksi muokannut matti, Ti 23.08.2011 03:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eipä tuo päivämäärän vaihto ainakaan itseäni haittaisi. Tosin onko viikko liian lyhyt väli tämän ja Qawin ajojen välissä? Niin ja toinen kysymys, kuinka monella tämä jää väliin ja menee Xtremeen jos ne on päällekkäin? Siis muilla kuin Kennellä?
Periaatteessa muuten ihan sama, mutta tuon edellisen viikon sopivuudesta omiin ja porukoiden aikatauluun ei ole vielä varmuutta. Alkuperäinen viikonloppu kyllä käy ja sille on tehty loma-anomukset ja muut jo hyvissä ajoin.
Mieluummin pitäisin yhden viikonlopun taukoa ajelujen välillä. Muuten tulee noottia kotona.hyrsleri kirjoitti: Tosin onko viikko liian lyhyt väli tämän ja Qawin ajojen välissä?
Itsekin kun asiaa tarkemmin mietin niin tuo alkuperäinen päivä sopii mulle myös paremmin. Jää enemmän aikaa korjata mahdolliset scalepäivän tuhot sekä rakennelma Turun radat. Matti?
Juu..ei... mulla ollut tarkotus siirrättää tapahtumaa.
Harmittelin vain ääneen omia juttujani.
X'tremessä oli tarkoitus myös tuoda esiin crawlinkia.
Mutta sitä ei ole koska siihen ei löytynny yhtään kiinnostunutta talkoolaista.
Itse kun en pystynyt koska olen töissä edellisen viikon.
Eli tiettävästi ketään aktivista skalekuskia E'treme ei haittaa.
Harmittelin vain ääneen omia juttujani.
X'tremessä oli tarkoitus myös tuoda esiin crawlinkia.
Mutta sitä ei ole koska siihen ei löytynny yhtään kiinnostunutta talkoolaista.
Itse kun en pystynyt koska olen töissä edellisen viikon.
Eli tiettävästi ketään aktivista skalekuskia E'treme ei haittaa.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Juuri sitä "vapaata" viikonloppua ajattelinkin päivämäärää miettiessä. Mutta kunhan heitin ajatukseni ilmoille kennen viestin johdosta.
Voisiko varmat ja epävarmat osallistujat laittaa mulle viestiä niin tietää vähän et ketä tulee ja mikä on kalusto. Yhtään "ilmoittautumista" ei ole vielä tullut.
[quote="hyrsleri"]
Voisiko varmat ja epävarmat osallistujat laittaa mulle viestiä niin tietää vähän et ketä tulee ja mikä on kalusto. Yhtään "ilmoittautumista" ei ole vielä tullut.
[/quote]
Joo, ja sitten laittaa listaa myös tänne niin muutkin näkee. ;)
[/quote]
Joo, ja sitten laittaa listaa myös tänne niin muutkin näkee. ;)
Jaahas huomenna taas tekemään ratoja. Tarkoitus olisi saada paikat jo suht valmiiksi.
Vieläkin ootellaan ilmoittautumisia vai onko niin et porukkaa ei vaan kiinnosta tulla ajelemaan...
Vieläkin ootellaan ilmoittautumisia vai onko niin et porukkaa ei vaan kiinnosta tulla ajelemaan...
Mulla lukee tuolla nimen perässä "ehkä", mutta olen siis tulossa ellei mitään isompaa katastrofia satu kohdalle. Vapaat on jo anottu ja myönnettykin.
Jaahas sen verran voi tämän illan perusteella sanoa, että radat alkaa olemaan hyvällä mallilla. Pari kohtaa on, joissa ollaan siinä mielessä säiden armoilla et keli ratkaisee ajoreitin. Loppuviikosta kuitenkin käydään "vapaaehtoisten kanssa laittamassa portit sun muut kuntoon niin on sitten radat kunnossa lauantaita varten.
Se piti vielä laittaa et pieni säävaraus on olemassa. Tuskin ketään kaatosateessa haluaa ajella ;) laitan aloitusviestiin mun numeron johon voi la aamuna soittaa ennenkuin lähtee ajamaan Turkua kohti...
Eilen saatiin Matin kanssa radat hyvään malliin. Pari pätkää täytyy vielä merkata mutta muuten on OK. Sellainen tuli vielä mieleen et siinä on vieressä kebulantia jos iskee nälkä eikä ole eväitä mukana. Valitettavasti grilliä ei ole paikalla vaikka niin aluksi meinasinkin :'(
Keli Turussa on loistava, linnut laulaa ja aurinko paistaa :)
Eli ei tarvitse enää soitella ja kysellä asiasta? :)
Pääseekös siellä autolla miten lähelle ajopaikkoja vai pitääkö varautua kantamaan tavaroita?
Pääseekös siellä autolla miten lähelle ajopaikkoja vai pitääkö varautua kantamaan tavaroita?
melkein viereen pääsee autol max 50 m kantoa 8)0lli kirjoitti: Eli ei tarvitse enää soitella ja kysellä asiasta? :)
toi ei oo ainakaan mun
Voit soittaa. On melko epävakaan oloista. Iso tumma pilvi lähestyy mut saattaa olla et menee yli ennen klo 12 :-\