"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

SCX10 nelipyöräohjattavaksi

Lehtila
Täysi jäsen

SCX10 nelipyöräohjattavaksi

Viesti Kirjoittaja Lehtila »

Mitäs osia tarvitsen jos haluan muuttaa tuon taka-akselinkin ohjattavaksi?

Servo tulee runkoon, linkit teen itse, pallonivelet löytyy, joten mitä jää jäljelle?

Knucklet ainakin, entä vetarit? Muuta sälää jota tuohon vielä tarvitaan että saadaan toimiva ratkaisu?

Kiitokset.
svart
Täysi jäsen

Re: SCX10 nelipyöräohjattavaksi

Viesti Kirjoittaja svart »

no eikös se ole helpoin ottaa auto käteen ja kattoa mitä on edessä ja samat kilkkeet tarttet taakse mieli saada ne kääntymään
Max Torque
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Max Torque »

Nii ja servo vastakkaiselle puolelle ettei ole samalla puolella eli "limiin", ei sitten käännyttäessä tee rapukävelyä. ;D
Lehtila
Täysi jäsen

Itse itselleni vastaten:

Uloimmat vetarit
Sisemmät vetarit
Etuhubit
Etuhubien sisemmät laakerit
Hub carrierit

Tuossa nuo pakolliset osto-osat jos servon laittaa runkoon ja linkit tekeepi itse. Tuosta laakerista en ole ihan 100% varma mutta luulisin että se on tuo.
Samalla tietty ne pienemmät laakerit kannattaa vaihtaa kun akselin päädyt purkaa.

Saa vapaasti kommentoida ja korjata jos tuossa on virheitä.
kenne
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenne »

Max Torque kirjoitti: Nii ja servo vastakkaiselle puolelle ettei ole samalla puolella eli "limiin", ei sitten käännyttäessä tee rapukävelyä. ;D
Mitäköhän toi olisi suomeksi? Ei oikein selvinnyt mitä tarkoitat.

Itsekin ajatellut jos sportsman/foffi AX-10:iin tekisin säädettävän auraus/haritus mahdollisuuden hyödyntäen taka ohjaus palikoita.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
hyrsleri
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja hyrsleri »

Itse ainakin käsitin niin et täytyy katsoa et servot kääntyy eri suuntiin. Muuten mennään juuri tuota rapukävely. Vaatii ilmeisesti ohjaimelta sen "miksaus"ominaisuuden. Itse myös miettinyt jos seuraavaksi tekisi 2.2 offi/foffi/scale jeepin...
-Pete-

http://www.racersrcshop.com

Turun Seudun Crawlerit
Max Torque
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Max Torque »

kenne kirjoitti:
Max Torque kirjoitti: Nii ja servo vastakkaiselle puolelle ettei ole samalla puolella eli "limiin", ei sitten käännyttäessä tee rapukävelyä. ;D
Mitäköhän toi olisi suomeksi? Ei oikein selvinnyt mitä tarkoitat.
Eihän mua kukaan ymmärrä kun puhun omaa suomea.

Hyrsleri puhuu samaa suomea 8), eikai se tarvi kun oman kanavansa ja servon kääntää toisin päin tai sen varren.
Lehtila
Täysi jäsen

Jees, mulla on tällä hetkellä radiona DX6 lennokkiradio joten säädöissä pitäis toivottavasti löytyä.

Pitää perehtyä tuohon Spektrumin ohjelmointiin sen verran että löytyis sopivat kombinaatiot.

Unelma vaihtoehtohan olisi se että normaalisti oikeasta tikusta kääntäessä kääntyisi kaikki neljä pyörää ja eri lento-(eli ajotilan) valitsemalla saisi kanavat miksattua niin että oikea tikku vaikuttaisi eturenkaisiin ja vasen (kaasu-)tikku takarenkaisiin. Tässä tilassa taasen voisi etu- ja takarenkaita käännellä toisistaan riippumatta mihin suuntaan haluaa.
Vastaa Viestiin