"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turun tienoo

Missä ajella?

0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 0

Lehtila
Täysi jäsen

Re: Turun tienoo

Viesti Kirjoittaja Lehtila »

Aika hiljaista on ollut täälläkin suunnalla. Vapaa-aika on taas keskittynyt 1:1 projektin eteenpäin viemiseen.
Voisi kyllä joku kerta käydä jossain ajelulla. Tähän aikaan vuodesta ainoa vaihtoehto on viikonloppu koska työpäivän jälkeen ei juuri mitään enää näe..
Lehtila
Täysi jäsen

Kevät ja kalliot kutsuvat jälleen talven jälkeen.

Anpullin kanssa ollaan parit uudet scale-paikat käyty ponnistamassa ja lupaavalta vaikuttaa.

Paikka 1:
Valkiasvuori, Takakirves
Ajomaastoa on vaikka millä mitalla. Vaihtelevaa, jyrkkää ja kumpuilevaa. Tuolla saa helposti kulutettua vaikka koko päivän eikä aika käy pitkäksi.

Paikka 2:
Orjasmäki, Kärsämäki
Ei ehkä ihan niin kiva mitä tuo Valkiasvuori mutta käymisen arvoinen paikka kuitenkin.
Prykinkujan ja Hellaksenkadun risteyksen tienoilla kahden asutun tontin väliin saa autot parkkiin ja siitä pystyy kävelemään suoraan vuoren juurelle.
matti
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja matti »

Onhan sitä tosiaan itsekin tullut pöristeltyä jo pidemmän aikaa. Miccon kanssa käyty lähinnä Vätin Pirunmäessä ja Ruskolla ajelemassa. Itsellä muutamia uusiakin paikkoja olisi mielessä, ei ole vaan saanut aikaiseksi koittaa.
Pitäisikö joku kerta koittaa jotain porukka-ajelua kun ei viime kesänä saanut aikaiseksi..?
kenne
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenne »

Ja jos ajoissa tiedossa ja jos sattuu mun ajopäiville niin voin tulla kunhan pääsen satamaan klo 19 mennessä.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
matti
Legendaarinen!

[quote="kenne"]
Ja jos ajoissa tiedossa ja jos sattuu mun ajopäiville niin voin tulla kunhan pääsen satamaan klo 19 mennessä.
[/quote]
Niin tosiaan, läpikulkumatkallakin voi poiketa ajelemaan ;)
hyrsleri
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja hyrsleri »

Täytyy itsekin tulla ajamaan kunhan saa tuon auton nippuun. Täytyy yrittää saada toinenkin mukaan täältä suunnasta ajamaan.
-Pete-

http://www.racersrcshop.com

Turun Seudun Crawlerit
Lehtila
Täysi jäsen

Voisihan tuota koittaa jotain kimppasafariakin järjestellä. Samalla pääsee apinoimaan kokeneempien konkarien autoista toimivia ratkaisuja oman kotteron paranteluun ;)

Itse en vieläkään osaa sanoa kovin pitkälle eteenpäin omia saumojani, mutta jos jotain kimppakivaa(?) koitetaan järjestää niin yritän saada soviteltua muita menojani sen mukaan.
matti
Legendaarinen!

Pitää katsella sopivaa ajankohtaa, jahka nuo ilmat tästä paranevat.
hyrsleri
Legendaarinen!

Tulevana turkulaisena alkoi nämä kimppa-ajelut taas kiinnostamaan. Varsinkin kun tuo oma auto alkaa olemaan suht hyvässä iskussa. Onkos Matti jotain muita mestoja löytynyt kuin se missä viime vuonna oltiin?
-Pete-

Turun Seudun Crawlerit
matti
Legendaarinen!

Onpa kai niitä paikkoja löytynyt. Aiemmin Lehtila laittoi pari paikkaa, itse en ole muuta kuin 1:1 autolla käynyt niissä kääntymässä. Mutta luultavasti asiallisia paikkoja. Sitten on vanhempia paikkoja...
Tälle viikonlopulle taitaa olla myöhäistä ehdotella mitään ajelua..? Mutta miten ihmisille sopeisi vaikka viikonpäähän?
Micco
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja Micco »

Mahdollisesti sopii viikon päästä.
hyrsleri
Legendaarinen!

Vielä ei uskalla luvata kun on tuo koppakin maalarilla. Mutta jos vaan saan kaluston kunon niin helatorstin jälkeinen vkl voisi olla ihan ok
-Pete-

Turun Seudun Crawlerit
matti
Legendaarinen!

Onkos jollain haluja/vehkeitä lähteä viikonloppuna ajelemaan?
hyrsleri
Legendaarinen!

Nyt kun olen turkuun muuttanut niin voisi ajoja taas miettiä uudelleen. Pääskyvuoren ympärillä on tullut pyörittyä koiran kanssa ja seutu vaikuttaa lupaavalta ajamisen suhteen. Jos huomenna muistan niin otan kameran mukaan iltalenkille.

Olisko porukalla haluja kerääntyä jossain välissä turun suunnalle ajelemaan? Itsellä on oma scale vielä vaiheessa mutta vkl mennessä pitäisi saada sähköjä vajaa valmis auto käsiin. Ensi viikolla siis olisi näillä näkymin mahdollisuus päästä ajamaan.
-Pete-

Turun Seudun Crawlerit
hyrsleri
Legendaarinen!

No niin ja niitä kuvia.

Kuva

Kuva

Kuva
Kuva

Kuva

Kuva

Tuollaista maastoa olis tarjolla. Jos vaan halukkaita löytyy niin voisi joku päivä ajella kunhan saan sähköt kuntoon. Ja tosiaan YV:llä saa puh numeron jos haluaa tulla paikat katsomaan. Pihalla on yleensä 3-4 autolle parkkipaikka ja siitä voi sen 200 metriä metsään kävellä.

Heh oli näköjään pikku Leevikin päässyt kuvaan   :D
-Pete-

Turun Seudun Crawlerit
matti
Legendaarinen!

Asiallisen näköistä maastoa!

ps. miehekäs koira ;) ;D
hyrsleri
Legendaarinen!

Miehekäs koira joo   ;) Asiaan nyt torstaina tai perjantaina voisi käydä porukalla ajamassa jos kiinnostaa. Ajomestoja voi ehdotella vapaasti. Itse tykästyin Luolavuoren alueeseen, koska sieltä löytyi hienot polut sekä "pirun peltoja" yms hyviä reittejä. Kamera ei sattunut mukaan kun kävin testaamassa autoa mutta pari akullista meni helposti ja vielä jäi monta paikkaa koittamatta.

Itse olen menossa ylihuomenna (4.8) Luolavuoreen ajamaan mahdollisesti klo 17-18. Työt tietenkin saattavat sotkea aikataulun. Lisäksi vielä koira, joka vaatii oman osansa eli klo 20 tarttis jo itse ajot lopettaa.

YV:llä saa numeroa jos haluaa tarkennustampaikkaan ja aikaan sekä tänne voi ilmoittaa halukkuudestaan ajoon.
-Pete-

Turun Seudun Crawlerit
matti
Legendaarinen!

Mulla on sama tilanne, keksiviikkona puuhaa. Torstai ja perjantai saattais sopia, torstai ainakin.
Luolavuoressa on varmasti hyvää maastoa, kivikkoa ainakin. Miten mahtaa olla muiden ulkoilijoiden suhteen, ärsyttävää jos kaikenmaailman tallustelijat häiritsee ajamista.
Itse eksyin alkuviikolla orikedon maastoon, polttolaitoksen viereiseen mäkeen. Siellä oli myös hyvännäköistä maastoa. Se olisi ehkä hiukan rauhallisempi paikka, ja helppo päästä joka suunnasta. Pitäiskö käydä katsomassa..?
hyrsleri
Legendaarinen!

En nyt parina kertana ole törmännyt kuin yhteen ihmiseen per reissu. Mulle tuo Kohmo käy myöskin. Tosin nyt on pieni riski huomisen työpäivän venymisen suhteen. Pitää jonnekin jumalan selän taakse mennä... Jos alustavasti "lyödään tuo kohmo ja klo 1800 lukkoon"? Tuleeko liian pian vai eikö turun lähellä ole muita halukkaita?

Ps. Ilmoitan huomenna heti kun tiedän ehdinkö, paikkaan kanat ja lataan akut kuitenkin valmiiksi.
-Pete-

Turun Seudun Crawlerit
Bluebeetle
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Bluebeetle »

hyrsleri kirjoitti:
Ps. Ilmoitan huomenna heti kun tiedän ehdinkö, paikkaan kanat ja lataan akut kuitenkin valmiiksi.
Älä edes kerro miksi ne vaativat paikkaamista....

:)
Vastaa Viestiin