Joensuun seudun safarit ym.
Re: Joensuun seudun safarit ym.
Uuron monttu alkaa olla jo pelikunnossa miltei täysin, kun tuli käytyä siellä ajouria revittelemässä ;D
Sunnuntai käy.
Otetaanko pitemmän kaavan mukaan. Mulla olis käyttämätön kertakäyttögrilli ;)
Sunnuntai käy.
Otetaanko pitemmän kaavan mukaan. Mulla olis käyttämätön kertakäyttögrilli ;)
pitkä kaava käy, huhmarissa olis myös ihan grillipaikkakin äärellä
pitkän kaavan mukaan joo ois jees.huhmariin mieli tekis mennä,ei vaan vielä oikein tietoo et kerkeekö lähtee esim .sunnuntaina mutta jos aikataulut natsaa niin messissä ollaan.1:1:lläkin pitäis keretä möyriä jossain välissä.
no mihis aikaan ja minne?
Mulle käy huomenna mihin aikaan vaan ja ajopaikankin saa ehdottaa/päättää enemmän metsissä pörränneet. Ilmeisesti esim. Uuron shell olisi kokoontumispaikkana hyvä mennäänpä minne suuntaan tahansa
No jos sinne Huhmariin klo: 12?
mulle käy, missä ja monelta miittinki?
jepulis,huhmarille siis.kokoonnutaanko 12.00 vaikka ailloksen risteyksessä ja siitä sit letkalla metsään.ottaako joku puita nostkaan?kimppakyytejä?
Onkos siellä Huhmarissa ihan notski paikka? Voin ottaa puut.
Aja Kaitsu meille niin mennään vaikka Toyotalla ja otetaan Svartti kyytiin.
Aja Kaitsu meille niin mennään vaikka Toyotalla ja otetaan Svartti kyytiin.
Ainii ja otetaan kaikki mukaan ne porttimerkit, mitkä tuli autojen mukana ;)
joo tulkaa hakemaan, entäs Kojo vielä samaan kyytiin neljänneksi? Neljäkös meitö oli?
Sanokaa vaan mihin tuun niin huristelen offi-ooppelilla paikalle
vallesmannintie 10:iiin meille vaikka
Siinä 12 maissa tullaan Svart & Kojo hakemaan. Kunhan Kaitsu tulee ekana meille.
hieno oli keli tämän päivän safarilla, tuolla muutama kuva matkan varrelta:
http://img84.imageshack.us/slideshow/we ... 242125.jpg
http://img84.imageshack.us/slideshow/we ... 242125.jpg
laskekaas poijat lähtö pisteet valmiiksi omastahttp://www.rc-offi.net/smf/https://www. ... ic.php?t=5seuraavaksi kerraksi jotta saadaan seuraavan kerran laskettua ajo pisteetkin. Huomatkaa mm. helmaputket vaatimus sekä näyttäis että 3mm renkaan kyljestä ei kulutuspinnasta, sekä lisäpainot kohdat.
Svart:Dick Cepekeillä -25
Svart:Dick Cepekeillä -25
Viimeksi muokannut svart, Pe 29.04.2011 09:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olisko tullut -10 >:(
Näköjään pitää kovaa olla kaikki. Noilla pisteytyksilla ei aloittelijoilla ole vakio kamoilla asiaa kisoihin muuta kuin fiilistely ajoihin.
Nuo suosii niin rankasti rakentelijoita.
Kattoteline -2 :D Mikähän tuossakin on ideana, mutta esim. porttaali akselit olis vaan -1. Kumpikohan olis 1/1 enemmän pro meininkiä ;)
Pitää mun lähteä Summitilla. Avoimet tasauspyörästöt kytkettävillä lukoilla ja erillisjousitus -32 ;D
Pitäisköhän sitä kovaa koria katsella uudelleen, mistä mainitsinkin + rautaa eteen, sivuille ja taakse ::)
Milloin ajelemaan? Alkaa vapaat 4 tunnin päästä 8)
Näköjään pitää kovaa olla kaikki. Noilla pisteytyksilla ei aloittelijoilla ole vakio kamoilla asiaa kisoihin muuta kuin fiilistely ajoihin.
Nuo suosii niin rankasti rakentelijoita.
Kattoteline -2 :D Mikähän tuossakin on ideana, mutta esim. porttaali akselit olis vaan -1. Kumpikohan olis 1/1 enemmän pro meininkiä ;)
Pitää mun lähteä Summitilla. Avoimet tasauspyörästöt kytkettävillä lukoilla ja erillisjousitus -32 ;D
Pitäisköhän sitä kovaa koria katsella uudelleen, mistä mainitsinkin + rautaa eteen, sivuille ja taakse ::)
Milloin ajelemaan? Alkaa vapaat 4 tunnin päästä 8)
Joo mutta tuohan on piste tilanne vasta lähtö viivalla. Reitillä noi jutskat sit vaan hidastaa ja vastustaa etenemistä antaa sitten tasotusta niile vähempi scalepisteitä saaneille joilla painopisteet ym.on sitten perempia. kuten aina Maalissa lasketaan vasta lopulliset pisteet.
Joo, ittelle pikaisesti laskettuna joku 13-15, riippuen hieman tulkinnoista. Tuo kovat sivuputket, tarkoittaako se ainoastaan metallia, vai onko se vain tarkoitus, että on irrallaan korista erilliset putket. No, itsekin mietin, että loppupisteisiin on tähdättävä, koska esim. nuo muoviset sivuputket auttaa melko paljon, kun ne antaa tiukassa paikassa hieman periksi
Enpä kanssa ole varma tosta onko kovat oltava muutaku muovia vai mitenkähän noi tulkitaan.