"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

iPad

Tänne kaikki mikä ei liity aiheeseen, hyvän maun rajoissa sitten...
predator
Juniori

iPad

Viesti Kirjoittaja predator »

Moi! Onkos sitä kellään muulla iPadia tällä foorumilla kuin minulla? Itse olen erittäin tyytyväinen laitteeseen ja tässä 16gb mallissakin on niin paljon muistia että en ole vielä kertaakaan täyteen saanut! :)

Ruusut:
-Erittäin helppo käyttää
-Paljon tilaa
-Hyvä kosketusnäytto
-Musiikit saa kuuneltua kaijuttimien kautta (ne p*run levyt ei enää pyöri ympäriinsä)
-Kestävä

Risut
-Rajoitettu
-Ei flashia
-Ei voi käyttää bluetoothia tiedon siirtoon

Kertokaahan omia kokemuksia!
intruder64
Juniori

Re: iPad

Viesti Kirjoittaja intruder64 »

Mulla on tollanen 16gb A-Link pad2 on noin puolet pienempi kun ipad toimii tosi hyvin (android) usb ja muut löytyy
predator
Juniori

intruder64 kirjoitti: Mulla on tollanen 16gb A-Link pad2 on noin puolet pienempi kun ipad toimii tosi hyvin (android) usb ja muut löytyy
Aha! Voikos sillä soitta puheluita?
0lli
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja 0lli »

Just kävin eilen hakemassa iPadin verkkokaupasta, kun nyt saa vanhaa mallia halvalla. Otin 16Gt 3G-mallin ja siihen dna:n liittymän, joka tuntui halvimmalta (muistaakseni 8,90/kk, rajoittamaton nopeus eikä mitään määräaikaisuutta). Muistia on vapaana vielä viitisen gigaa, kun oli noita sovelluksia ja musaa jo puhelimelle valmiiksi aika paljon.

Onhan tää mukava käyttää, kun vaan muistaa, ettei kyseessä ole täysiverinen tietokone vaan tabletti. Pelitkin pyörii hyvin ja niitä löytyy halvalla joka lähtöön. Enää pitäisi keksiä jotain käytännön hyötyä, millä tätä hankintaa voisi perustella töissä (ja kotona). ::)
predator
Juniori

No onhan tuota muistia vielä jäljellä! Mulla on muistia jäljellä 4.2 gt ja pelejä on 30kpl ja musikkia 1000kpl. Mutta tänään poistan melekein kaikki musat kun lähden teneriffalle sunnuntaina ja laitan tän melkeen täyteen turvettä ja timantteja   ;D ;D ;D ei mullakaan ole mitään syytä miksi olen tämän ostanut! Isällä on suunnitteilla kesäksi ostaa itelleen myös ipad ja laittaa Buickiin sellanen teline mistä on hyvä katsoa elokuvat :)
intruder64
Juniori

Aha! Voikos sillä soitta puheluita?

voi soitaa kun panee sim kortin sisään
predator
Juniori

intruder64 kirjoitti: Aha! Voikos sillä soitta puheluita?

voi soitaa kun panee sim kortin sisään
Mistäs ostit sen ja minkä hintainen?
intruder64
Juniori

Eestistä makso 200€
TomiK
Moderator

Viesti Kirjoittaja TomiK »

Mulla oli pari viikkoa takaperin käytössä viikon verran enkä kyllä keksinyt laitteelle oikein mitään käyttöä paitsi työn puolesta testaamista, mutta siihen tarkotukseen en omalla kustannuksella hanki laitteistoa :).

Melkeinpä luokittelisin laitteen teknoleluksi ;).
intruder64
Juniori

Mulla oli pari viikkoa takaperin käytössä viikon verran enkä kyllä keksinyt laitteelle oikein mitään käyttöä paitsi työn puolesta testaamista, mutta siihen tarkotukseen en omalla kustannuksella hanki laitteistoa Smiley.
mikä laiite
TomiK
Moderator

Viesti Kirjoittaja TomiK »

[quote="intruder64"]
Mulla oli pari viikkoa takaperin käytössä viikon verran enkä kyllä keksinyt laitteelle oikein mitään käyttöä paitsi työn puolesta testaamista, mutta siihen tarkotukseen en omalla kustannuksella hanki laitteistoa Smiley.
mikä laiite
[/quote]
Ilman 3G:ta.
0lli
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja 0lli »

TomiK kirjoitti:
Sitähän tämä onkin ;D

Kotona iPad on käytössä lähinnä peli- ja surffilautana, mutta kyllä mä ainakin ajattelin yrittää kehittää sille jotain hyödyllistä käyttöä töissäkin. Jos ei muuta niin vähän isompana pöytäkalenterina tai palaverien muistiinpanovehkeenä. Tai ainakin kahvitaukojen ja vessakäyntien viihdykkeenä.  :)

Muoks...
Mulla oli sellainen mielikuva, ettei ipadissa toimisi kuin youtuben videot, mutta [s]testin perusteella[/s] siis kuulin isoilta pojilta, että ainakin youp**n toimii myös hyvin. Ainakin Atomic web -selaimella. :D Ja toimii näköjään vimeokin.
Viimeksi muokannut 0lli, Su 06.03.2011 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
predator
Juniori

0lli kirjoitti:
TomiK kirjoitti:
Sitähän tämä onkin ;D

Kotona iPad on käytössä lähinnä peli- ja surffilautana, mutta kyllä mä ainakin ajattelin yrittää kehittää sille jotain hyödyllistä käyttöä töissäkin. Jos ei muuta niin vähän isompana pöytäkalenterina tai palaverien muistiinpanovehkeenä. Tai ainakin kahvitaukojen ja vessakäyntien viihdykkeenä.   :)

Muoks...
Mulla oli sellainen mielikuva, ettei ipadissa toimisi kuin youtuben videot, mutta [s]testin perusteella[/s] siis kuulin isoilta pojilta, että ainakin youp**n toimii myös hyvin. Ainakin Atomic web -selaimella. :D Ja toimii näköjään vimeokin.
Sitäpä sitä! Mullakin on yleensä sohvalla ja wc ssä. Itsellä toimii aina läksyjen muistiinpano, surffailuun ja pelien peluuseen! Ja toimiikin niissä!

Kirjioitettu iPadillä
Vastaa Viestiin