Land Rover D90 SW
Re: Land Rover D90 SW
:D Seppo saa oman ohjaus tangon...
Viimeksi muokannut svart, Ke 24.11.2010 08:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Audiko
Kunnon kauhukahva ;Dsvart kirjoitti: :D Seppo saa oman ohjaus tangon...
Autoon tulee uudet peilit, vanhoista ei nähnyt enää pakittaa.
Vanhat

Uudet

Uudet ja vanhat

-
Audiko
Kiitos :)
Tein vielä muutoksia valoihin, nyt eivät pomppaa liikaa esille.

jep paljon paremman näkönen noin
jep paljon paremman näkönen noin
2,2 Pro #17 2011
2,2 pro #5 2012
2,2 pro #5 2013
Team Suonenjoki
2,2 pro #5 2012
2,2 pro #5 2013
Team Suonenjoki
-
ax scuba
On sen verra komee ja SCALE peli et pistäppäs nettiautoon isojen autojen puolelle myyntiin ja kato kui moni haluu ostaa ;D
Nättiä jälkeä.
Näköjään Dana 44 akselit käy myös lantikkaan. Takaoven saranat ei sitten kestä kovin isoa vararengasta joten, jos täysikokoinen on mielessä, kannattaa tehdä erillinen "swing away" teline. Ainakin 300TDi ottaa matkustamon ilman tuon oikean lokarin päällä olevan ritilän läpi. Kannattaisi laittaa siihen joku suoja ettei sada pakkaslumi sisään ja ole auto ihan märkänä sisältä. Tuosta TD5:sta en ole ihan varma, mutta tuskin Land Rover on sitä ilmanottoa muuttanut.
Hieno on lantikka.
Näköjään Dana 44 akselit käy myös lantikkaan. Takaoven saranat ei sitten kestä kovin isoa vararengasta joten, jos täysikokoinen on mielessä, kannattaa tehdä erillinen "swing away" teline. Ainakin 300TDi ottaa matkustamon ilman tuon oikean lokarin päällä olevan ritilän läpi. Kannattaisi laittaa siihen joku suoja ettei sada pakkaslumi sisään ja ole auto ihan märkänä sisältä. Tuosta TD5:sta en ole ihan varma, mutta tuskin Land Rover on sitä ilmanottoa muuttanut.
Hieno on lantikka.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
-
Audiko
Kiitos, kiitos myös kun muistutit ilmanoton verkosta, olin unohtanut sen kokonaan.Vararengas kotelossa on vakio "maantierengas", isompi rengas tulee ehkä katolle.Scrap kirjoitti: Nättiä jälkeä.
Hieno on lantikka.
Nyt on ritilä suojana, ei löytynyt harvempaa verkkoa.

Akseliväli on 277mm.
Renkaat ja vanteet on 1.55".
En ole autoa ostanut, pikkuhiljaa siitä tälläinen rakentunut.Runko ja turvakaaret on kyllä peräisin tuolta tsekeistä, runkoa on itse "paranneltu".
Viimeksi muokannut Audiko, Ke 05.06.2013 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Audiko
Sähkötyöt aloitettu, edessä toimii nyt ajovalot ja vilkut, vilkut myös sivulla.Tämä on nyt kaiketi homostelua, kun toimii muutkin valot kuin lisäpitkät ::)
Heheheh! Kato ensimmäisen mettäreissun jälkeen yleensä puuttuu puolet valoista joten onhan se hyvä että niitä on tarpeeksi niin ei heti tartte simmut pimeenä ajella ;D
Team Urban Offroad
-
Audiko
Valoja asennettu lisää.
Etuvalot, lämmin valkoinen, väri muistuttaa hehkulamppua.

Etuvalot ja vilkut

Takavalot

Jarruvalo

Vilkut

Vielä uupuu: etuparkit, pakkivalo, rekisterikilven valo ja sisä/mittariston valot.
Etuvalot, lämmin valkoinen, väri muistuttaa hehkulamppua.

Etuvalot ja vilkut

Takavalot

Jarruvalo

Vilkut

Vielä uupuu: etuparkit, pakkivalo, rekisterikilven valo ja sisä/mittariston valot.
Oikeasti jo homostelua..?Audiko kirjoitti: rekisterikilven valo ja sisä/mittariston valot.
Auto näyttää hyvältä, uskaltaako tuolla enää oikeasti ajaa. Itse en uskaltaisi...
-
Audiko
Niinhän se taitaa olla, mutta asia on jo päätetty ;Dmatti kirjoitti:Oikeasti jo homostelua..?Audiko kirjoitti: rekisterikilven valo ja sisä/mittariston valot.
Minulla on kova luottamus kuski Matin ajotaitoihin, en siis ole huolissani autosta.matti kirjoitti: Auto näyttää hyvältä, uskaltaako tuolla enää oikeasti ajaa. Itse en uskaltaisi...
Öö tota VAU! Kyllä ne jotkut osaa... Ot kysymys. Miksi hienon auton rakentelu on homostelua? Ja yleensäkin mitä on homostelu? Mulle uusi sana ja vissiin tuolta Suomi-Neidon yläpäästä? :)
Vai että tällä tavalla, olisiko sinulla kuvaa korin sisäpuolelta, johdotkin on varmaan vedetty siistiin nippuun.
Mahtavaa jälkeä, vuokraan tämän auton sitten sinulta, kun pitää puhdistaa pimeä ullakko.
Mahtavaa jälkeä, vuokraan tämän auton sitten sinulta, kun pitää puhdistaa pimeä ullakko.
-
Audiko
Johdot on vielä sekaisin, laittelen ne siististi kunhan kaikki valot on asennettu.Osa ledeistä on vielä matkalla Suomeen, lentolakon takia en taida saada niitä ennen kuin lähden etelään lämmittelemään.Rakentelu jatkunee joulun tienoilla.
Lähes kaikki ledit olen muotoillut uusiksi, valokuvion takia ja pienemmän koon takia.

Tässä yksi pienennetty 3mm ledi.

Lähes kaikki ledit olen muotoillut uusiksi, valokuvion takia ja pienemmän koon takia.

Tässä yksi pienennetty 3mm ledi.

-
Audiko
Ledit saapuikin jo perjantaina ja pääsin laittelemaan valoja lisää.
Rekisterikilven valo, täytyy himmentää ja tiivistää ettei valo loista päältä ja sivuilta.

Pakkivalo

Rekisterikilven valo, täytyy himmentää ja tiivistää ettei valo loista päältä ja sivuilta.

Pakkivalo

-
Audiko
Nyt on rekisterikilven valo himmennetty ja laitettu tiiviisti kiinni, valo on himmeä mutta kamera kirkasti sitä todella paljon.