jeep cherokee!!!
jeep cherokee!!!
elikkäs axial on saanut uuden korin taas niskaansa ja siitä juttua. kori siis on proline jeep cherokee, värinä punainen ja helmat mustat. kuvia laitan jahka nyt kerkeän niitä ottamaan. voipi olla että tällä tai sitten kokonaan uudella autolla ajellaan ensikauden kisa sarja, mutta se nyt on vielä hieman mietintä myssyssä koko homma.
Team Savon Mafia (axial cj7)
Re: jeep cherokee!!!
Mikkooo kuviaaa ;D Kiva nähdä millainen jeeppi siellä on.
tässä nyt kuvia niille jotka niitä kaipaili. kori siis ei ole vielä oikeen edennyt mihinkään suuntaan maalauksen jälkeen.

ei toi käy janne sun autoon. liian lyhyt akseliväli tos korissa sulle, muuten ihan jees.
Komea on auto ja siisti maalaus. Tuo koppa oli mullakin aika pitkään mielessä, mutta tuli sitten otettua pykälää pienempi malli. Tuohon käy kyllä paremmin Flat Ironit, joten todennäköisesti ainakin etenee paremmin kuin mun rupikonna.
Itsellä ainakin silloin Espoossa otti flätit aikast pahasti kaariin kiinni. Kait se korin nostolla ja jälkiasennus levikkeillä olisi toiminut mutta päädyin pienempiin renkaisiin ihan jo ulkonäkö syistäkin.
Ja linkkien itse tekeminenhän on äärimmäisen vaikeaa, parhaimmat ammattilaisetkin harjoittelevat linkkien valmistusta monta vuosikymmentä ennenkuin homma sujuu ::).
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!
-
Audiko
Tässä Jeep kori pitkällä akselivälillä http://www.rpphobby.com/product_p/pro333500.htm.
Amerikan voorumilla sanovat ton kopan olevan materiaaliltaan jotenkin ihan kuraa.....Tiijä siitä mutta komee kori on kuitenki
Team Urban Offroad
Kyllä oma koppa ainakin on melkoiset voltit jo kestänyt ;) jos castrol muistat niin olin enemmän katollaan kuin renkailla ;D
Juu tarkotinkin tuota lavamallia sen materiaalissa on jotain kai......En mä mitään tiijä mutta tuolta voorumilta luin ::)
Team Urban Offroad
no se comache korin laatu jää nähtäväksi kunhan sen kerkeän tuon toisen kaveriks hommaamaan. tarkoitus olisi tehdä pitempi akselivälinen auto ensi kaudella kanssa. ja toki ajan vielä tolla perus mittasellakin.
-
wilmo
Oletan että olet sarkastinen, joten paiskaatko linkkiä johonkin sivustoon jossa olisi vinkkejä linkkien tekoon? Olen täysi aloittelija, joten kaikki vinkit ovat tervetulleita. YVnä voit laittaa, niin ei mene tämä aihe jonninjoutavuuksiin.Eräjorma kirjoitti: Ja linkkien itse tekeminenhän on äärimmäisen vaikeaa, parhaimmat ammattilaisetkin harjoittelevat linkkien valmistusta monta vuosikymmentä ennenkuin homma sujuu ::).
Ja ettei ihan OTksi mene: hyvännäköinen pirssi!!
pisti aika pahasti silmään noi "tuplapuskurit" ;) , leikkaa korista mäkeen noi orkkikset niin saat samalla korkeemmalle noita teräksisiä puskureita.
hieno peli muuten
hieno peli muuten
Viimeksi muokannut svart, To 16.09.2010 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tai sit jättää sen teräksisen poijjes ja antaa ton korin olla toltasenaan. kylläpä on jo toinen kori missä pistää jonkun silmään et on muka tupla puskuri. mut aika sama mulle, kun ei niit jaksa liikoja nyt tähän väliin ruveta soveltaan.
pieniä muutoksia tuli tehtyä puskureille. mut pitää laittaa huomenna kuvia kunhan jaksaa ottaa muutaman, ni pääsee porukka arvosteleen taas tuplapuskureista ;)
nyt on kisa neitsyys viety jeepiltä, ja todettu että parannettaavaa löytyy ja paljon. mutta niistä enemmän tuonnenpana
taitaa olla erillaisia pelkät karjapuskurit, noi on malliltaan enempi niiku sellaset palkki/putkipuskurit joilla korvataan oikeissakin yleensä vakio puskurit jotka ei kestä maastossa mitään ja ne vakio puskurit ei salli myöskään maastotunkin käyttöä
no katotaan nyt mitä kehittelen tuohon, kun vastahan sen rakentelu on aluillaan.
Nuo puskurit ovat vaan hieman liian kapeat. Itsellä on noita 2 kierrosta hyllyllä kun piti omaan jeeppiin sovittaa. Saisi olla sen ainakin 25mm leveämmät niin näytäisi hyvältä.