Pääkaupunkiseudun crawlerit
Re: Pääkaupunkiseudun crawlerit
Voithan sä käydä ottamassa kuvia sieltä sateellakin, mikäli et tiedä onko ok mesta?
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!
Oon mä siellä jo kerran käynyt. Ajamalla selviää kuitenkin enemmän. Sateessa ei viitti ajaa :)
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
mursun kanssa käytiin tunti-puoltoista ajelemassa Tyrskyvuoressa. Scalemaastoa siellä on aivan loputtomiin ja todella erinomaisia paikkoja. 2.2:lla tuli vaan vähän testailtua lopuksi ja kun tihkusade oli kalliot kastellut, niin eihän siitä mitään tullut. Sellaisia teknisiä kinkamia löytyy kyllä reippaasti, perushelppoa ei ihan niin paljon. Joka tapauksessa loistava ajopaikka kaikille autoille :)
Viikolla joku päivä uudestaan...
Viikolla joku päivä uudestaan...
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Oliskos viikolla jotain ajelun tynkää? Ma/ti vois olla iltapäivästä / alkuillasta aikaa ajella jossain. Pitäiskö jatkaa Tyrskyvuoren tutkimista tai olisko vaikkapa scalesafarointia Kolmperässä?
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Kenelläkään scalea kasassa? Tekis mieli ajelemaan huomenna, kun ei vissiin edes sada vettä.
Vuosareen tai vaikka tsekkaamaan Käärmekallio http://www.rc-offi.net/smf/https://www. ... ic.php?t=0. Tai sitten jonnekin ihan muualle... :)
Vuosareen tai vaikka tsekkaamaan Käärmekallio http://www.rc-offi.net/smf/https://www. ... ic.php?t=0. Tai sitten jonnekin ihan muualle... :)
Team Urban Offroad
Yks scale on kasassa pitää kattoa jos vaikka kerkeiskin johonki....
Team Urban Offroad
Talvisafariin kiinnostusta? Ajattelin tuossa vähän ruveta värkkäämään pientä lumisafaria jossain vaiheessa paikka pikkuisen auki vielä mutta varmasti selviää tässä tämän viikon aikana. Tarkoitus lähinnä ajella safaria pallonpuolikkailla merkityllä reitillä mutta pakkanen ja aikataulut vähän vielä hakusessa.
Viikonloppu mieluusti ihan sama kunpi pvä.
Lähinnä pienen pieni kartoitus kiinnostuksesta kun on jäännyt tuo ajelu tohon pihalla pyörittelyyn.
Viikonloppu mieluusti ihan sama kunpi pvä.
Lähinnä pienen pieni kartoitus kiinnostuksesta kun on jäännyt tuo ajelu tohon pihalla pyörittelyyn.
Team Urban Offroad
Kyllähän tuo kiinnostaisi, kun on viime aikoina jäänyt Axialin vähän paitsioon. Jos vaan aikataulut sopivat, niin yritän päästä mukaan.
kiinnostusta on, aikatauluista ei ikinä tiedä. 20 asteen pakkasella en nokkaani ulos työnnä ;D
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Terve scale kuskit!
Kevät alkaa takenään tuloaan ja kalliotkin pilkistelevät lumimassojen alta ja minä olen pyyhkinyt pölyjä Jeepin päältä. Onko kenelläkään tietoa pk-seudun ajopaikkojen tilanteesa. Olisko innokkaita lähtiöitä safarin tapaiselle.
-mursu-
Kevät alkaa takenään tuloaan ja kalliotkin pilkistelevät lumimassojen alta ja minä olen pyyhkinyt pölyjä Jeepin päältä. Onko kenelläkään tietoa pk-seudun ajopaikkojen tilanteesa. Olisko innokkaita lähtiöitä safarin tapaiselle.
-mursu-
Team Urban Offroad
Paikoista ei tietoa.mursu kirjoitti: Terve scale kuskit!
-mursu-
Tänään kävinkurkkimassa Meripuiston ja Sammalvuoren ympäristöä.
Lumikenkiä tarvii viellä.
Mutta jos joku löytää niin voishan sitä piipahtaa pikku safarilla.
Taitaa Hiluxi olla samassa kunnossa kun sen viimeisen ajelun (Stadi Open) jälkeen on.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Kardaanikallio alkaa olemaan ajettavassa kunnossa ;D Sinne voisi melkein lähteä ajelemaan ja ottaa tennispallon puolikkaat mukaan niin saa rataa tehtyä.
Team Urban Offroad
Huomenna periaatteessa kyllä vois keretä.....iltapvästä muuta ohjelmaa tiedossa jossain klo:15 jälkeen mutta ennen sitä periaatteessa kyllä kerkeis. Pitää melkein tuumata yön yli jos vaikka menis ja kattois mitä on saannu aikaan ja lähtis kokeilee Foordia ;D Lehtijouset rulaa ja 1´55 renkaat
Team Urban Offroad
Kohti kardaanikalliota puolen pvän jälkeen ihan tarkkaa aikaa en sano kun se ei kuitenkaan pidä mutta kuitenkin lähempänä yhtä kun kahta ;D
Team Urban Offroad
minä tulen kanssa! otan pallonpuolikkaita mukaan.
tuleeko muita?
tuleeko muita?
Team Urban Offroad
Heti ne on menossa ajelemaan, kun mä en pääse. :(
Sen verran kävin katselemassa, että Haukilahden vestornilla on vielä lunta, kallioita näkyy siellä täällä, mutta ei ehkä ihan vielä kannata lähteä sinne ajelemaan.
Sitten huomasin yhden uuden mahdollisen ajelupaikan Karakallion lähellä vanhan turuntien varrella. Tuolla vihreän nuolen kohdalla, jos tuo linkki toimii oikein. Siinä on kalliota enemmänkin, kun rullailee oikealle päin, mutta parkkipaikoista ei ole vielä mitään tietoa.
Sen verran kävin katselemassa, että Haukilahden vestornilla on vielä lunta, kallioita näkyy siellä täällä, mutta ei ehkä ihan vielä kannata lähteä sinne ajelemaan.
Sitten huomasin yhden uuden mahdollisen ajelupaikan Karakallion lähellä vanhan turuntien varrella. Tuolla vihreän nuolen kohdalla, jos tuo linkki toimii oikein. Siinä on kalliota enemmänkin, kun rullailee oikealle päin, mutta parkkipaikoista ei ole vielä mitään tietoa.
No kyllä me olli mennään vielä sillonkin kun säkin pääset ;)
Team Urban Offroad
Kyllä ainakin yksi tulee samalla kyydillä joten ainakin kolme autoa saadaan rikkoa ;Dmursu kirjoitti: minä tulen kanssa! otan pallonpuolikkaita mukaan.
tuleeko muita?
Team Urban Offroad
-
Tomsantommy
- Juniori
- Viesti:
Harmi,kun oli siskon lapsen synttärit,olis ollu kiva tulla ulkoiluttamaan kivien päälle autoa.
Menikö monta kardaania? ;)
Menikö monta kardaania? ;)