Edit:
Muistin etten ole ostanut kuukausiin muuta merkittävää kuin yllä mainittua, mutta ostinkin äskettäin Alestormin paidan. Aika olutvoittosia ostoksia :-\.
Viimeksi muokannut SlidSlide, Pe 27.08.2010 22:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#4 2.2 Nordics  2012
#1Â 2.2Â Â RC-OFFIÂ Â 2011
#4 2.2  Nordics  2011
#1Â 2.2Â Â RC-OFFIÂ Â 2010
#5 2.2  Nordics  2010
#1 1,9  Scale    2009
Saapikos tolla ohjaimella ohjattua HELPOSTI kahta noparia niin ettei tarvitse novakin digiä ollenkaan? Eli nopareissa samat kaasukäyrät ja muutamalla napilla käytetään digejä sekä saadaan moottorit vetämään eri nopeuksia?
[quote="moggi-samuli"]
Saapikos tolla ohjaimella ohjattua HELPOSTI kahta noparia niin ettei tarvitse novakin digiä ollenkaan? Eli nopareissa samat kaasukäyrät ja muutamalla napilla käytetään digejä sekä saadaan moottorit vetämään eri nopeuksia?
[/quote]
Se tässä olisi hakusessa.
Ja sen minkä olen ymmärtänyt, niin pitäisi onnistua.. saattaapi olla, et taaskin olen ymmärtänyt väärin..
JuuTuuppi videoiden mukaan kylläkin onnistunee.
moggi-samuli kirjoitti:
Se tässä olisi hakusessa.
Ja sen minkä olen ymmärtänyt, niin pitäisi onnistua.. saattaapi olla, et taaskin olen ymmärtänyt väärin..
JuuTuuppi videoiden mukaan kylläkin onnistunee.
Mielenkiinnolla odotan käyttökokemuksia. Myöskin se olisi kiva kuulla kuinka helppoa nappien käyttö on eli joutuuko irroittamaan käden kahvasta niinkuin siinä halvassa spectrumissa missä on kolmeasentoinen 3 kanava vai pitääkö olla mutanttisormi?
Nyt tuli itekkin sitten tilattua samanlainen vinssi, sekä 6 kappaletta kirkkaan valkoisia ledejä.
Hienosti muuten leimahtaa tuollainen valkoinen 3mm ledi kun ei pistä sitä etuvastusta siihen vaan kytkee sen suoraan akkuun ;D noh, tyhmästä päästä kärsii näköjään taas koko ruumis ja kantapään kautta oppii parhaiten.