Pikaisesti mitattuna tupakka-aski on n.55mm leveä ja niitä mahtuu tuohon reilu 3 rinnakkain niin leveys vaikuttaa aikast sopivalta. Tuohon täytyy varmaan alareunaan pultata joku pelti ettei se heti halkea kun törmää jääkokkareeseen :D

Kyllä pelaa, parikin krawleria rakennettu noilla :)hyrsleri kirjoitti: Ovatkos nämä niitä traxxaxsin linkinpäitä joita voi jopa käyttää?
saa olla hyvä liksa että tolla palkoille pääsee :DD tosi komia peli muute, ollu varmaa pikkuse räpeltämistä, arvostan :)hyrsleri kirjoitti: No nyt sekos Nurme akan pojan pää lopullisesti. Täytyy aloittaa vahvempi lääkitys tai armoton rakentelu ;D Törmäsin tuolla sunputkessa tähän videoon ja paluuta ei ole. Enää ei edes harmita et Mikko oli joutunut vinssin takia keulaa vähän pilkkomaan. Itse joutuu kuitenkin pilkkomaan sitä hieman lisää.
Femman Lancruiserissa on noi vastaavat Fordiin tarkotetut.Audiko kirjoitti:Kannattaa jättää nuo muoviset ostamatta, eivät kestä mitään ja halkevat jo kiinni laittaessa.Itse olen hajoittanut jo toista kymmentä.hyrsleri kirjoitti: Toinen asia mistä näitä tai vastaavia saisi halvalla mielellään Suomesta. rc4wd olisi ottanut pari kymppiä posteja joten se piti unohtaa.
http://www.rcrockcrawling.com/product_i ... ts_id=1213