Uusi RC-Offari ilmoittautuu
Vs: Uusi RC-Offari ilmoittautuu
"Hei, olen Arto, enkä ole vieläkään kasvanut aikuiseksi.."
No juu, rc-harrastusta on ollut muistaakseni 13v asti enemmän eli vähemmän aktiivisesti maalla, hiukan merelläkin sekä ilmassa. Vuoden päivät olen sivusilmällä seuraillut rc-crawlereita ja nyt iski himo joten sellainenhan se oli hankittava (sain kaverinkin hommaamaan samalla elämänsä ensimmäisen rc-auton ;D)
Tältä foorumilta on kyllä löytynyt paljon tietoa lajista, ennenkuin auto oli liikkunut senttiäkään niin kardaanit oli vahvistettu ja renkaissa lisäpainoa ;)
Niin, autoiksi kaverin kanssa hommasimme Axialin ARTR:t
Radiot, oma moottori/nopari combo sekä kaverin moottori löytyivät täältä käytettyinä.
No juu, rc-harrastusta on ollut muistaakseni 13v asti enemmän eli vähemmän aktiivisesti maalla, hiukan merelläkin sekä ilmassa. Vuoden päivät olen sivusilmällä seuraillut rc-crawlereita ja nyt iski himo joten sellainenhan se oli hankittava (sain kaverinkin hommaamaan samalla elämänsä ensimmäisen rc-auton ;D)
Tältä foorumilta on kyllä löytynyt paljon tietoa lajista, ennenkuin auto oli liikkunut senttiäkään niin kardaanit oli vahvistettu ja renkaissa lisäpainoa ;)
Niin, autoiksi kaverin kanssa hommasimme Axialin ARTR:t
Radiot, oma moottori/nopari combo sekä kaverin moottori löytyivät täältä käytettyinä.
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
"Dude, where`s my shovel!?!"
3x KON
Tervetuloa mukavan harrastuksen pariin, meitä onkin jo muutamia tällä Lahden talousalueella ja kolavalla on pienimuotoista sisärataakin :)
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
No ilmottaudun ny itsekkin tänne vaikka olen ollutkin jo pari kuukautta rekisteröitynä täälä. Auton pitäsisi tulla tulevalla viikolla, mikä on ax10 ;D
-
Bedro
Re: Uusi RC-Offari ilmoittautuu
Terve.
Tampesterin talousalueelta löytyy lisää kuskeja.
Olen ikuinen lapsi, tai näin ainakin väittävät. Rc-autoista löytyy jonkinverran kokemusta. Mutta paljon on vielä kokematta. 1.9 scalet ovat hyvin lähellä sydäntäni ja tästä tuo tuleva ja nykyinen kalusto koostuukin.
Ajamassa käyn aina kun on aikaa ja seuraa. Seurasta tulikin mieleeni, pistäkäähän yv:llä viestiä kun olette lähdössä ajamaan Tampereen seudulla. Yksin on tyhmä ajaa.
Tampesterin talousalueelta löytyy lisää kuskeja.
Olen ikuinen lapsi, tai näin ainakin väittävät. Rc-autoista löytyy jonkinverran kokemusta. Mutta paljon on vielä kokematta. 1.9 scalet ovat hyvin lähellä sydäntäni ja tästä tuo tuleva ja nykyinen kalusto koostuukin.
Ajamassa käyn aina kun on aikaa ja seuraa. Seurasta tulikin mieleeni, pistäkäähän yv:llä viestiä kun olette lähdössä ajamaan Tampereen seudulla. Yksin on tyhmä ajaa.
-
Tomsantommy
- Juniori
- Viesti:
Ilmoittaudutaan rc-offareiksi,meitä täällä kaksi,eli minä ja poikani 7v.Tämä eka auto on lähinnä kundille,mutta tässä viikon verran kun on käyty ajelemassa,meinaa tulla tappelua,et kumpi saa ajaa,
Joten on vain yksi ratkaisu,ostaa toinenkin auto ;D
Hanskallio,Vantaa,kiitos eräille henkilöille,jotka tavattiin viime syksynä siellä ihan sattumalta ja antoivat vielä kokeilla omia autojaan.Siitä se kipinä sitten lähti.
Joten on vain yksi ratkaisu,ostaa toinenkin auto ;D
Hanskallio,Vantaa,kiitos eräille henkilöille,jotka tavattiin viime syksynä siellä ihan sattumalta ja antoivat vielä kokeilla omia autojaan.Siitä se kipinä sitten lähti.
Tervetuloa joukkoon kirjavaan.. ;D
Siitä se homma pikkuhiljaa lähtee ryöstäytymään käsistä.
Pitäkäähän poijjaat paremmin huolta autoistanne, ettette ihan kaikille niitä lainaile..
Ei vaan, tämä on hyvä asia että annetaa ns "ulkopuolistenkin" kokeilla autoja, niin saadaan lisää harrastajia/kilpailioita mukaan.
Siitä se homma pikkuhiljaa lähtee ryöstäytymään käsistä.
Pitäkäähän poijjaat paremmin huolta autoistanne, ettette ihan kaikille niitä lainaile..
Ei vaan, tämä on hyvä asia että annetaa ns "ulkopuolistenkin" kokeilla autoja, niin saadaan lisää harrastajia/kilpailioita mukaan.
Nyt voi varmaan virallisesti itsekkin ilmoittautua offariksi, kun kotiutui tuo axial eilen. Muutamia viestejä olen silloin tällöin jo kirjoitellut eripuolille foorumia, mutta pää-asiassa seurannut hiljaa taustalla. Eli siis kalustona on Axial SCX10 RTR Trail Honcho, tuolla nyt sitten pitäisi möyriä ja ehkä hieman parannellakkin autoa. Mitään projekti kertomusta tuskin tulette näkemään, sillä olen aika laiska päivittämään sellaisia, mutta ajokuvia varmasti tippuu aina silloin tällöin jonnekin päin foorumia, sekä äänessä olen varmaan enemmän kuin ennen, kun nyt alkaa kertymään sitä omaakin kokemusta :)
RTR = Ready To Rebuild
Hieno homma, että Saloon saatiin toinenkin kuski. Vielä lähes naapuriin. Täytyy käydä muutama kohde katsomassa joita olen "silmä silmällä" vilkuillut...
Terve!
Nyt vihdoinkin ilmoittaudun uudeksi offariksi täällä palstalla. Olen vähän laiska kirjottamaan, mutta sitäkin innokkaampi lukemaan palstaa. RC kokemusta on lennokeista ja rc-koptereista. Keväällä ostin Losi Micro Crawlerin ja siitä innostuin niin että nyt tuli hankittua tuo rc4wd wrangleri -projekti. Sillä olis sitten tarkoitus päästä ajelemaan ja rakennella eteenpäin scale-hengessä. Helsingin Puistolassa asun ja ajoseuraa olen vailla, joten ainakin tuonne Vuosaaren suuntaan voisin lähteä katselemaan meininkejä ja miksei Espooseenkin, matkaa vaan kertyy enempi.
-Jaakko-
Nyt vihdoinkin ilmoittaudun uudeksi offariksi täällä palstalla. Olen vähän laiska kirjottamaan, mutta sitäkin innokkaampi lukemaan palstaa. RC kokemusta on lennokeista ja rc-koptereista. Keväällä ostin Losi Micro Crawlerin ja siitä innostuin niin että nyt tuli hankittua tuo rc4wd wrangleri -projekti. Sillä olis sitten tarkoitus päästä ajelemaan ja rakennella eteenpäin scale-hengessä. Helsingin Puistolassa asun ja ajoseuraa olen vailla, joten ainakin tuonne Vuosaaren suuntaan voisin lähteä katselemaan meininkejä ja miksei Espooseenkin, matkaa vaan kertyy enempi.
-Jaakko-
Team Urban Offroad
-
jarzanza
Hep!
Tänään kolahti Axialin SCX10 TR postista käteen.
Eli ilmoittaudunpa minäkin uudeksi offariksi. Kokemusta on vähän SC puolelta ja enemmän onroadilta, mutta jos sitä nyt keskittyskin ajamaan hitaasti ;D
Jämsän suunnalla ilmeisesti harrastajia olikin, josko heistä seuraa joskus saisi, vinkkejä ja tarinoita kertomahan.
Tänään kolahti Axialin SCX10 TR postista käteen.
Eli ilmoittaudunpa minäkin uudeksi offariksi. Kokemusta on vähän SC puolelta ja enemmän onroadilta, mutta jos sitä nyt keskittyskin ajamaan hitaasti ;D
Jämsän suunnalla ilmeisesti harrastajia olikin, josko heistä seuraa joskus saisi, vinkkejä ja tarinoita kertomahan.
-
wilmo
Axial SCX10 Honcho RTR tilattu, joten n00b scaleilija ilmoittautuu! Ensi alkuun Turun seudulla ajattelin ajella, mutta reissun päällekin auto on tarkoitus ottaa mukaan.
Morjens eli täytyy tämäkin harrastus kokeilla.On tullut harrastettua 1/1 offia jonkun vuoden.
Tilasin kokeilu mielessä HBX RTR crawrelin 1/8 ja on tullut ajeltua tosi paljon eikä kiinan ihme ole vieläkään hajonnut.
Nyt ois hirviä hinku ostaa jo oikea crawleri.
Tilasin kokeilu mielessä HBX RTR crawrelin 1/8 ja on tullut ajeltua tosi paljon eikä kiinan ihme ole vieläkään hajonnut.
Nyt ois hirviä hinku ostaa jo oikea crawleri.
-
anpulli
Joo hei vaan.
Tuli sitten tuon nimim. Lehtila innostamana hommattua myöskin tuollainen Honcho, vähän niinku Slashin kaveriksi. Toisella lujaa ja toisella ei. Ans kattoo mitä hauskaa tästä mylläämisestäkin vielä kehittyy.
Tuli sitten tuon nimim. Lehtila innostamana hommattua myöskin tuollainen Honcho, vähän niinku Slashin kaveriksi. Toisella lujaa ja toisella ei. Ans kattoo mitä hauskaa tästä mylläämisestäkin vielä kehittyy.
-
kaasujeesus
terve vaan. Liityn joukkoon.
Oikeasti vietän illat lennokkikentällä, mutta on noita rc-autojakin kertynyt jonkin verran.
Tilasin Losin micro crawlerin, jokohan se tänään olis postissa. Pitää ryhtyä kyhäilemään sitä kunhan saan sen käsiini.
Oikeasti vietän illat lennokkikentällä, mutta on noita rc-autojakin kertynyt jonkin verran.
Tilasin Losin micro crawlerin, jokohan se tänään olis postissa. Pitää ryhtyä kyhäilemään sitä kunhan saan sen käsiini.
-
ripsi3,141592653rakka
- Nyyppä
Tuore (vai pitäisikö sanoa tuleva) harrastaja ilmoittautuu palstalle. Ahkerasti olen lukenut muiden kirjoituksia, mutta nyt sitten päätin itsekin avautua. Aikaisempaa kokemusta RC-vehkeistä ei juuri ole, ennen kuin tänä kesänä ostin pojille Traxxasin E-Maxxin pihasudittelua varten ja siinä sitten lasten ajellessa uudella lelullaan, isän katse alkoi harhailla kaipaavana kohti hiekkakentän laidalta nousevia kallioita ja asia kirkastui: Pojille pitää saada crawleri! Jälkikasvu ei ole tosin aivan yhtä vakuuttunut kuningasideastani, mutta eiköhän ne ala raastaa radiota isin käsistä parin tippa silmässä väännetyn ajoreissun jälkeen ;D
Aluksi katselin scale-vekottimia, mutta aika äkkiä heräsi epäilys niiden kyvystä edetä maastossa. Somiahan ne toki on, mutta voi sitä turhautumisen määrää, kun matka pysähtyy ensimmäisen kävyn tullessa vastaan. Katse siis kohti isommilla pyörillä varustettuja kuuautoja. Joku ready-set oli aluksi hankintalistalla, mutta nälkä sitten kasvoi syödessä ja päätettiin hommata joku hieman pystyvämpi laite. Axialin ARTR vaikutti ihan kivalta, sitten Losi oli kivempi, mutta lopulta jätin tilauksen sisään racingfactorylle Axialin XR10:tä. Laite tulee ihan omaksi iloksi, kilpailuissa ei ole tarkoitus käydä.
Seuraavanlaisia palikoita on tullut tilattua autoa odotellessa:
Nopari: CC Sidewinder
Moottorit: Novak Fifty-Five
BEC: CC Bec
Servo: BB BMS-630MG 4,8v/13kg 6v/14,6v
Renkaat: HB Rover-ex ja Sedonat tiauksessa
Foamit: Pro-Line 2-stage
DIG: Punkdig
Radio: Spektrum DX3E
Ei noilla vielä kuuhun mennä, mutta päivitellään kalustoa, kun opitaan ajamaan. Akut (3S) ja laturit tietysti löytyy, mutta kertokaa te kokeneemmat harrastajat, mitä oleellista puuttuu.
Tuleeko auton mukana pinjonit, vai täytyykö ne erikseen hankkia? Entä iskareihin öljyä, tai diffeihin jotain mönjää? Axialin sivuilla on manuaalit kaikille muille malleille, mutta ei tietenkään tuohon XR10:n.
Aluksi katselin scale-vekottimia, mutta aika äkkiä heräsi epäilys niiden kyvystä edetä maastossa. Somiahan ne toki on, mutta voi sitä turhautumisen määrää, kun matka pysähtyy ensimmäisen kävyn tullessa vastaan. Katse siis kohti isommilla pyörillä varustettuja kuuautoja. Joku ready-set oli aluksi hankintalistalla, mutta nälkä sitten kasvoi syödessä ja päätettiin hommata joku hieman pystyvämpi laite. Axialin ARTR vaikutti ihan kivalta, sitten Losi oli kivempi, mutta lopulta jätin tilauksen sisään racingfactorylle Axialin XR10:tä. Laite tulee ihan omaksi iloksi, kilpailuissa ei ole tarkoitus käydä.
Seuraavanlaisia palikoita on tullut tilattua autoa odotellessa:
Nopari: CC Sidewinder
Moottorit: Novak Fifty-Five
BEC: CC Bec
Servo: BB BMS-630MG 4,8v/13kg 6v/14,6v
Renkaat: HB Rover-ex ja Sedonat tiauksessa
Foamit: Pro-Line 2-stage
DIG: Punkdig
Radio: Spektrum DX3E
Ei noilla vielä kuuhun mennä, mutta päivitellään kalustoa, kun opitaan ajamaan. Akut (3S) ja laturit tietysti löytyy, mutta kertokaa te kokeneemmat harrastajat, mitä oleellista puuttuu.
Tuleeko auton mukana pinjonit, vai täytyykö ne erikseen hankkia? Entä iskareihin öljyä, tai diffeihin jotain mönjää? Axialin sivuilla on manuaalit kaikille muille malleille, mutta ei tietenkään tuohon XR10:n.
Terve tulemast joukkoon, näin ens alkuun.
Eipä tuohon pakettiin paljoa ole lisättävää, taatusti pääsee alkuun komiasti.
Pinjonit tulee mukana, niinkuin iskariöljyt sekä rasvat rattaistoon.
+ ruuvilukitekkin.
Ruuveja kannattaa ottaa varastoon enempikin, niitä löytyy täältä voorumilta sopivasti. http://www.rc-offi.net/smf/https://www. ... ic.php?t=5
Ei tuohon äkkiseltään tule paljon lisättävää.
Tietysti, otithan castlen linkin, millä pystyy ohjelmoimaan itse nopari, kuin myös tuota becciä.
Servossa voisi olla hönkää enempikin, tosin pärjää tuollakin, alkuun.
Itsellä saman konsernin 21/22kg/6v eikä riitä woima.
Eipä tuohon pakettiin paljoa ole lisättävää, taatusti pääsee alkuun komiasti.
Pinjonit tulee mukana, niinkuin iskariöljyt sekä rasvat rattaistoon.
+ ruuvilukitekkin.
Ruuveja kannattaa ottaa varastoon enempikin, niitä löytyy täältä voorumilta sopivasti. http://www.rc-offi.net/smf/https://www. ... ic.php?t=5
Ei tuohon äkkiseltään tule paljon lisättävää.
Tietysti, otithan castlen linkin, millä pystyy ohjelmoimaan itse nopari, kuin myös tuota becciä.
Servossa voisi olla hönkää enempikin, tosin pärjää tuollakin, alkuun.
Itsellä saman konsernin 21/22kg/6v eikä riitä woima.
-
ripsi3,141592653rakka
- Nyyppä
Kiitokset sjos vastauksista. Tuo castlen link löytyykin ja vähän epäilinkin servon riittävyyttä. Mutta kun sai halvalla ;D
Moro kaikille.
Jyväskylän vierestä ilmottautuu palstalle uusi heppu.
Offi kalustoa ei vielä löydy, mutta kovasti olen kuolannut ja katsellut noita skaala-autoja. Olen siis sitä mieltä et tämmöset sivustot pitäisi lailla kieltää. Koukuttavaa. Kunhan rahatilanne sallii niin jonkunlainen auto taloon tulee.
Joten katsellaan ja kuunnellaan.
Jyväskylän vierestä ilmottautuu palstalle uusi heppu.
Offi kalustoa ei vielä löydy, mutta kovasti olen kuolannut ja katsellut noita skaala-autoja. Olen siis sitä mieltä et tämmöset sivustot pitäisi lailla kieltää. Koukuttavaa. Kunhan rahatilanne sallii niin jonkunlainen auto taloon tulee.
Joten katsellaan ja kuunnellaan.
Tervetuloa joukkoon kirjavaan ;D
Ei muuta ku huomena stadin suunnalle ihmettelemään autoja tarkemmin ;)
Ei muuta ku huomena stadin suunnalle ihmettelemään autoja tarkemmin ;)
Nordic Crawler Design
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
Tervehdys kaikille...
Tuli käytyä lauantaina Ahvenistolla katsomassa Stadion Trial kisaa ja siellähän oli sitten RC kalustoakin ja olin kyllä aivan myyty ja mietin, että tommonenhan on pakko saada itselle ja 6v. poikakin voisi sillä samalla ajella. Nyt sitten olen kovasti foorumia lueskellut ja meinaan tässä syksyn aikana ostella Axial SCX10 paketin...
Jonkun verran on tullut rc autolla leikittyä ja autotallista löytyy yksi rc-drifting auto, mutta veri vetää kyllä juurikin tuonne offroad puolelle enempikin :) ja noihin Scale autoihin.
Tuli käytyä lauantaina Ahvenistolla katsomassa Stadion Trial kisaa ja siellähän oli sitten RC kalustoakin ja olin kyllä aivan myyty ja mietin, että tommonenhan on pakko saada itselle ja 6v. poikakin voisi sillä samalla ajella. Nyt sitten olen kovasti foorumia lueskellut ja meinaan tässä syksyn aikana ostella Axial SCX10 paketin...
Jonkun verran on tullut rc autolla leikittyä ja autotallista löytyy yksi rc-drifting auto, mutta veri vetää kyllä juurikin tuonne offroad puolelle enempikin :) ja noihin Scale autoihin.
Viimeksi muokannut jarpe, Su 10.10.2010 22:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.