Minkäs takia rc-offilla ei ole omaa Naamakirja-ryhmää?
Oliskos sellaselle kannatusta jos sellasen pykäis pystyyn? Ei ehkä kuitenkaan mun toimesta.. dig-taattorit *wink wink*. ;)
Re: Facebook
Mä olen ainakin yrittänyt parhaani mukaan pysyä pois naamasta ;D kun ei muutenkaan naamassa ole kehumista....
Team Urban Offroad
Perustakaa ihmeessä, jos sellaisen haluatte.
Itse häivyin naamakirjasta parin kuukauden "oleskelun" jälkeen enkä todellakaan ole kaivannut takaisin :).
Itse häivyin naamakirjasta parin kuukauden "oleskelun" jälkeen enkä todellakaan ole kaivannut takaisin :).
Itekin häippäsin vuosi takaperin kuukauden kokeilun jälkeen mutta veri veti takas eikä tuolta kyllä enää osaa häipyä vaikken muuta teekään kuin lueskelen kavereiden "menen paskalle"-tilapäivityksiä.. ;D
Pitääpä seurata jos näyttää siltä että sais kannatusta tämä idee, niin tiedä vaikka moisen pykäisikin pystyyn..
Pitääpä seurata jos näyttää siltä että sais kannatusta tämä idee, niin tiedä vaikka moisen pykäisikin pystyyn..
Crawling since 2008.
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!
ollut iät ja ajat ei tarvi kun hakea :)Henkka S. kirjoitti: Minkäs takia rc-offilla ei ole omaa Naamakirja-ryhmää?
Oliskos sellaselle kannatusta jos sellasen pykäis pystyyn? Ei ehkä kuitenkaan mun toimesta.. dig-taattorit *wink wink*. ;)
Tuossa
http://www.facebook.com/group.php?gid=127800265696
edit, Speedi on sairaan nopee ja bartti sairaan hidas
Viimeksi muokannut bartti, Pe 13.08.2010 00:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2012 Finnish scale #3
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1