Varmasti. Mutta kannattaa muistaa että lantikan saat rakennettua paremmallekin alustalle kuin tuo CR-01 joka ei missään nimessä ole kovinkaan kilpailu- tai edes kiipeilykykyinen..
SCX10 alustaksi ja siihen lantikan koppa, saat hyvin etenevän ja kilpailukykyisen auton kerrasta, problem solved.. ;)
Tamiya Toyota Land Cruiser 40 - CR01
Re: Tamiya Toyota Land Cruiser 40 - CR01
Crawling since 2008.
[quote="Kylähullu"] kyllä noi Fopan ajokuvat vaan nostaa rajusti mun lantikka kuumetta ! :)
[/quote]
Toivottavasti puhut Land Roverista sillä se on oikea lantikka. Tojotan Land Cruiser on sitten jotain ihan muuta. ;)
(pitää viilata pilkkua)
[/quote]
Toivottavasti puhut Land Roverista sillä se on oikea lantikka. Tojotan Land Cruiser on sitten jotain ihan muuta. ;)
(pitää viilata pilkkua)
toi on taas niiden roveri miesten pilkun viilaamista tyystin. kyll molemmat tunnetaan suomessa lantikkana, ja väittäisin jopa että suurin osa puhuu lantikasta ni tarkottaa nimen omaan toyotaa.
Team Savon Mafia (axial cj7)
[quote="Mikko T."]
toi on taas niiden roveri miesten pilkun viilaamista tyystin. kyll molemmat tunnetaan suomessa lantikkana, ja väittäisin jopa että suurin osa puhuu lantikasta ni tarkottaa nimen omaan toyotaa.
[/quote]
Minä olen tojotamiehiä, yritänkin estää ettei sumuisten saarten tuotoksia ja toyotaa sekoiteta keskenään. ;D
Mutta joo, tästä väittelystä voisi tehdä oman äänestyksensä....
[/quote]
Minä olen tojotamiehiä, yritänkin estää ettei sumuisten saarten tuotoksia ja toyotaa sekoiteta keskenään. ;D
Mutta joo, tästä väittelystä voisi tehdä oman äänestyksensä....
Toyota on toyota. Land Cruiser on lantaruisku. Toyota on se auton merkki ja Land Cruiser vain malli.
Land Rover on lantikka. Defender on defe. Land Rover on se auton merkki ja Defender malli, aikaisemmin mallinimeä ei ollut ollenkaan vaan eri mallit eroteltiin akselivälin perusteella 86/107, 88/109 ja 90/110.
Land Roverin valmitus aloitettiin jo -48 lantaruiskun vasta -53. Sitä paitsi lantaruisku on nimetty Land Roverin mukaan, koska japanilaiset halusivat samankaltaisen nimen.
Maailmalla Land Roveria tituleerataan Landy:ksi ja lantaruiskua Cruiser:ksi.
Toisaalta, sekä Land Rover että Land Cruiser ovat molemmat kopioita Willys Jeepistä, joten... Ensin oli Jeep muut ovat vain kopioita.
Land Rover on lantikka. Defender on defe. Land Rover on se auton merkki ja Defender malli, aikaisemmin mallinimeä ei ollut ollenkaan vaan eri mallit eroteltiin akselivälin perusteella 86/107, 88/109 ja 90/110.
Land Roverin valmitus aloitettiin jo -48 lantaruiskun vasta -53. Sitä paitsi lantaruisku on nimetty Land Roverin mukaan, koska japanilaiset halusivat samankaltaisen nimen.
Maailmalla Land Roveria tituleerataan Landy:ksi ja lantaruiskua Cruiser:ksi.
Toisaalta, sekä Land Rover että Land Cruiser ovat molemmat kopioita Willys Jeepistä, joten... Ensin oli Jeep muut ovat vain kopioita.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
No joo itsekkin olen henkeen, vereen ja parin gt corollan omistajana tojota miehiä mutta silti sorruin nimen "lainaukseen" :D
Jääny vaan muistiin kun yks motokuski puhu aina lantikasta merkistä riippumatta...
Mun ajoihin tuo riittää varmaan aluksi ihan hyvin, vahvasti menis mulla scale hipistelyn puolelle ::)
Jääny vaan muistiin kun yks motokuski puhu aina lantikasta merkistä riippumatta...
Mun ajoihin tuo riittää varmaan aluksi ihan hyvin, vahvasti menis mulla scale hipistelyn puolelle ::)
Miks olla hankala, kun pienellä vaivalla voi olla ihan mahoton ?
-
Fopa
Dodii, taas lisää ajotunteja. Vehje pelaa kyllä hyvin :)
Kardaanit saatiin kyllä kierteelle 45:lla koneellla, just äsken tyrkkäsin siihen 35:sen kiinni, katotaan mitä käy.
Niin ja kyllä ne kardaanin nivelen tapit hyppii pois paikoltaan.
Mitähän sieltä sitte hajoaa, jos vaihtaa nuo alumiini kardaaneiksi?
Kardaanit saatiin kyllä kierteelle 45:lla koneellla, just äsken tyrkkäsin siihen 35:sen kiinni, katotaan mitä käy.
Niin ja kyllä ne kardaanin nivelen tapit hyppii pois paikoltaan.
Mitähän sieltä sitte hajoaa, jos vaihtaa nuo alumiini kardaaneiksi?