Helsinki, Vuosaari
Re: Helsinki, Vuosaari
Myös ramsinniemi tarjoaa yhden mahdollisuuden scale autoille, 2.2selle aika heikosti paikkoja (helppoa maastoa) paikka löytyy helposti. Ramsinniemen tiestä vasemmalle harbonkatu / kyltti hotelli vuoranta. Ajo paikka aukeaa kääntymisen jälkeen suoraan nenän eteen. Auto parkkiin (hyvin p tilaa) ja mäkeä ylös ja vasemman käden suuntaan aukeaa varsinainen ajo paikka. Kalliota ja seka maastoa. Kävin tänään noin 30-40min safarilla paikassa. Aika saman tyylinen paikka kuin kalviikinniemi sillä erotuksella että täältä löytyi vesi/mutta esteitä.
2010 Scale 6
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
2011 Sportman 5
Terve!
Olen uusi harrastaja ja kyselen lähtisikö joku esittelemään jotain pääkaupunkiseudun scale -ajopaikkaa. Vuosaari taitaa olla palstalla esillä olleista lähin mutta autollahan pääsee kauemmaksikin.
-Jaakko-
Olen uusi harrastaja ja kyselen lähtisikö joku esittelemään jotain pääkaupunkiseudun scale -ajopaikkaa. Vuosaari taitaa olla palstalla esillä olleista lähin mutta autollahan pääsee kauemmaksikin.
-Jaakko-
Team Urban Offroad
Pitäisi taas joku pvä pörähtää paikalle kun on kalustokin nipussa ja käydä ajelemassa tosin olen mä käynny vaikka mitä rikkomassa kardaanikalliolla ;D
Team Urban Offroad
Se on nimensä veroinen paikka ;D
2010 Scale 6
2011 Sportman 5
2011 Sportman 5