Crawlerin teko
-
historia
Vs: Crawlerin teko
Dodge Powerwagonin korin ehkä tohon laitan.
Läysin hyviä kuvia tuolta rccrawler sivustolta että kiitti vaan linkistä.
Läysin hyviä kuvia tuolta rccrawler sivustolta että kiitti vaan linkistä.
Viimeksi muokannut historia, Pe 07.09.2007 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mielestäni kyselet vähän epäolennaisia asioita, ottaen huomioon, että mitään kalustoa ei ole talossa työn alla ;). Ensin auto, ja sitten mietitään akun kiinnitystä jne mallailemalla. Samoin korin ostoakaan ei kannata miettiä ennen kuin on se auto ;D
Ei pidä loukkaantua. Ymmärrän kyllä myös, että "autokuume" on ilmeisen kova ja asioita koitat vain etukäteen selvittää ;).historia kirjoitti: Ollaan sitten hiljaa :'(
-
historia
Mä en vaan halua että käy niin kun ei ole suunnitellut ja on ostanut auton tulee sellainen mitäs nyt tehdään olo.
Topicin nimi antaa aika vääränlaisen kuvan siitä mikä oikeasti on kyseessä. Eihän siinä mitään rakentamista ole, jos hankit kaikki uutena ohjeineen tai muine vinkkeineen. Sehän on sitten kokoamista ja niillä on tässä tilanteessa merkitysero. Tässä harrastuksessa varsinkin crawling ja foffipuolella saa käyttää omia aivoja ja luovuutta autojensa parissa. Ei kaiken tarvi loksahtaa täydellisesti paikoilleen tai olla jonkun muun testaamaa. Joskus voi kokeilla jotain omaakin..
Ei haittaa mua.historia kirjoitti: No vaiha sitten otsikko jos se sua niin haittaa.
-
historia
Pakko sanoa vaikka onkin vanha aihe, niin elikkä siksi minä haluan tehdä ton valmiista osista, että voi sitten miettiä mitä voi parantaa eli en aio vaan kasata sitä ja se on siinä. Itse haluankin rakentaa ja muotoilla ja niin tulee tapahtumaan vaikka en olekkaan siinä hyvä.
Crawlerin teko on kuitenkin mielenkiintoisempaa kuin Asson B4 parantelu, koska tässä voi keksiä vähän enemmän itse niinkuin sä sanoit.
Ja nyt tää homma helpottui siinä mielessä vielä että 4x4 aloitettiin tuomaan Suomeen pari viikkoa sitten.
Crawlerin teko on kuitenkin mielenkiintoisempaa kuin Asson B4 parantelu, koska tässä voi keksiä vähän enemmän itse niinkuin sä sanoit.
Ja nyt tää homma helpottui siinä mielessä vielä että 4x4 aloitettiin tuomaan Suomeen pari viikkoa sitten.
-
historia
Kun sanoitte että savagen korit käy tohon niin savagehan on paljon isompi kuin wheely...
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Mutta akseliväli korissa on just wk:hon sopiva.
-
historia
Jos jotakuta kiinnostaa (ei varmaan ;D) niin voin sanoa että tää venähtää ensivuoden puolelle.
Sitten pari kysymystä. Mitkä on parhaat renkaat enemmänkin mutaan yms. eikä niinkään paljoa kallio renkaiksi?
Ja kun tosta vaiheta T-Maxxin linkit (mikä lie oikea nimi) niin onko tarkotus laittaa eteen lyhyemmät?
Sitten pari kysymystä. Mitkä on parhaat renkaat enemmänkin mutaan yms. eikä niinkään paljoa kallio renkaiksi?
Ja kun tosta vaiheta T-Maxxin linkit (mikä lie oikea nimi) niin onko tarkotus laittaa eteen lyhyemmät?
-
Zarizi Tech
- Moderator
- Viesti:
No eikös nuo Mud Slingerit käy mudassa?
Samu Sarka, RFOT, FIN
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
-
MoParmonster
Jos crawleria rakewntaa nii ainaki alustan saa helposti tehtyä 2mm alulevystä ican tavallisilla työkaluilla(rautasaha, pihdit, porakone)