Oululaisten ja lähellä olevien kannattaa käydä tarkastaan, saattaa löytyä jotain.
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/in ... anguage=FI
Ja jos joku siellä käy niin mä voisin ostaa spektrumin DX3R/DX3E jos on halvalla, laita privaa jos haluut numeron jos olet menossa. :D
JR Hobby nurin
JR Hobby nurin
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Muna Cup driver '09
Re: JR Hobby nurin
;D Liian kauvanhan tuo pas.. oli pystyssä hyvä kun meni vihdoin nurin ;D
2010 Scale 6
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
[quote="Hedgehog"]
[/quote]
Samaa mieltä.
Liian moni saanut tuon sitti putiikin kanssa taistella, itse mukaan lukien.
Ihmeen kauan sinnittelikin.
[/quote]
Samaa mieltä.
Liian moni saanut tuon sitti putiikin kanssa taistella, itse mukaan lukien.
Ihmeen kauan sinnittelikin.
Joutikin kaatua, vaikkakin vain kerran erehdyin tilaamaan tuosta liikkeestä, mutta silloin jo jäi p*skan maku suuhun kun laittoivat vääriä osia sillä tarkoituksella
että jospa en olisi huomannut että lennokin potkurit ovat tuuman liian pitkiä... lupasivat vielä laittaa oikeat veloituksetta kunhan niitä saavat, ehkä ne vielä
jonakin päivänä tuleekin, eihän tuosta ole aikaa vasta kuin pari vuotta :P
että jospa en olisi huomannut että lennokin potkurit ovat tuuman liian pitkiä... lupasivat vielä laittaa oikeat veloituksetta kunhan niitä saavat, ehkä ne vielä
jonakin päivänä tuleekin, eihän tuosta ole aikaa vasta kuin pari vuotta :P
;D Eipä taida potkurit tulla ;D. itselläkin meinas koko harrastus into lopahtaa kun herrat ei huolehtinu hommistaa, mutta axial rupesi kiinnostamaan ja tällä hetkellä ei voisi ajatellakkaan harrastuksen lopettamista :).
Itse myös kerran tilasin tuolta tavaraa. Muuten kaikki ihan ok, mutta rengasliiman tilalle oli heitetty ihan perus pikaliimaa. Olisin varmaan voinut hakea ihan perus pikaliimaa vaikka siwasta....