"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mun losi

2.2s (shafty)
anzzi
Nyyppä

mun losi

Viesti Kirjoittaja anzzi »

no laitetaan tästä munkin autosta juttua vaikkei se muuten mikään ihmeellinen oo
muuta ku olen siihen ton nelipyöräohjauksen touhunu.Auto on mulla ollu jo viimevuodesta
ku näin sen sabessa ja sehän oli pakko saada hyllylle mut nyt oon hiukan innostunu sillä
ajelemaan.autossa on xceleronin crawler combo ja ohjauksia hoitelee molemmissa päissä
sanwan sdx 901,renkaina roverit

Kuva

Edit: Kuvat tulee siirtää ensin internetin syövereihin ja sitten pistä kuvan osoite kuten nytkin olet tehnyt... Katso esimerkiksi http://www.kuvat.fi // TomiK
Viimeksi muokannut anzzi, Ti 22.06.2010 09:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Säätäjä
Täysi jäsen

Re: mun losi

Viesti Kirjoittaja Säätäjä »

Kuva ei näy? Ihan ok peliltä vaikuttaa eikä nopari & moottori pitäisi olla ainakaan mitään kuraa.   Onko Rovereissa ollut Rock Clawseja parempi pito?
Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.
anzzi
Nyyppä

Re: mun losi

Viesti Kirjoittaja anzzi »

joo olen kädetön macin käyttäjä ja en tiedä miks kuva ei näy.mut toi losin crawler compo on tuntunut
todella hyvältä vaiks vähän karsastin sitä ostaa ku on joskus ollu 10 crossissa sellainen xceleron
combo ja se ei oikein toiminut.tuskailin ensin mamba maxin ja lattejen kanssa ennen ku ostin ton
ja murheet loppu siihen.Rovereissa on selkeesti parempi pito,ainut mikä niissä on ongelma on se
et ne isompina ottaa iskareihin kiinni käännettäessä ja ku molemmat päät on käännetty tappiin ni ottaa jonkun
verran vastaan.en tiiä tarvisko hommata vanteet mitkä levittäis
Vastaa Viestiin