SCX-10 Tundra "Ex-Honcho"
Re: SCX-10 Tundra "Ex-Honcho"
miltäs se nyt on tuntunu ajoltaan lexani korisen jälkeen?? onko kuinka paljon korkeemalla paino piste?
Team Savon Mafia (axial cj7)
Ihan hyvin tuo tuntuu vieläkin menevän mitä tossa pihassa olen päässyt kokeilemaan, huomenna pistetään auto sit tosissaan testiin niin jää perjantai aikaa vielä säätää. Ja painopiste jos onkin noussut niin se kompensoitiin jo sillä että pistettiin vähän painoja renkaisiin, ei se ainakaan huonommaks oo omasta mielestä mennyt.
no se on pääasia et itse olet tyytyväinen
jokos on muutoksia tehty alustaan??? kisat lähenee uhkaavasti
Taakse nelilinkki ja kori putosi sentin alemmas. Tampereelle lähtö on kyllä vielä epävarmaa.
Kehtaatko vinkata mitä kaikkia osapusseja pitää ton korisetin lisäksi ottaa messiin että saa maskit, lamput, ikkunat ja sun muut romppeet koria varten. Vai saiko jostain täydellisen koppasetin tilattua? Tarttis itellekki tommosen, kun se niin etäisesti näyttäis tuolta omalta nykyseltä 1:1 pirssiltä :)
http://stores.ebay.com/Jasons-Store__W0 ... mit=Search
tuolta löytää osat koriin, Q, P, K, F, N, M, W, M Parts Bag H, ikkuna, hytti ja lava. Siinä muistaakseni kaikki tarvittava, etupuskurin kiinnityksen joutuu rakentamaan itse jos ei liftin rungolle tee ja samaten lavan kiinnityksen.
tuolta löytää osat koriin, Q, P, K, F, N, M, W, M Parts Bag H, ikkuna, hytti ja lava. Siinä muistaakseni kaikki tarvittava, etupuskurin kiinnityksen joutuu rakentamaan itse jos ei liftin rungolle tee ja samaten lavan kiinnityksen.
Tänks, pitääpä kysässä että mitenkä tuolta sais kaikki yhessä nipussa.
Saa kun pyytää ennen maksua postituksen yhdellä paketilla. Niin laskee lähetyskulut koko setille.
jokos on tieoo lähdetkö manseen ajeleen sunnuntaina????
Jotain pientä saatu aikaiseksi ja vielä olis vähän suunnitelmia mitkä pitäis toteuttaa.

no nyt näyttää hyvältä. mist tilasit noi helma putket???
Näyttää olevan rc4wd helmaputket http://rc4wdstore.com/2/product_info.ph ... 2e4e64c710
Todella näyttävän näköinen auto :)
Todella näyttävän näköinen auto :)
Joo RC4WD:n putket, laatuun en nyt ole täysin tyytyväinen ja ne tulevat vielä kaventumaan.
Vihdoin herätty kesäkoomasta (kämppä remontti ohi) niin jotain on vihdoin tapahtunut tälläkin saralla.

-
rc-hammer
ai jääty kiinni??? ;) :):):)jartza kirjoitti: Vihdoin herätty kesäkoomasta (kämppä remontti ohi) niin jotain on vihdoin tapahtunut tälläkin saralla.
![]()
Scale pisteetkin alkaa olla kohdallaan, oman laskuopin mukaan -35p ;D
Voi ne tähänkin suoraan laittaa, ettei tarvitse mun topikkiin turhaan vaivautua. Jos siis jaksat millään mitata tuota lavaa :)
RTR = Ready To Rebuild
Vähän ollut hiljaista nyt tällä puolella, mutta voisin illalla yrittää muistaa mitata sen lavan mitat.