Kirjottelinkin jo tuonne YK:n puolelle, mutta mun mielestä tämä auto ansaitsee tänne myös oman lirpakkeensa, jos ei muuta niin alottelijoita varten.
AX10 KIT-version valmistus on siis mitä ilmeisimmin lopetettu, autoa ei löydy enää Axialin sivuilta ja esim. Tower Hobbies sanoo auton kohdalla "Discontinued".
Yksi legendaarisimmista crawlereista on siis tullut tiensä päähän ja moni täällä, kuten allekirjoittanutkin, aloitti crawling-harrastuksensa juuri tällä autolla.
Ikä teki siis tehtävänsä ja KIT-versio luovutti paikkansa mitä ilmeisimmin Axialin uudelle lippulaivalle, XR10:lle, vaikken sitä suoranaisesti mielläkään KITin seuraajaksi täysin erilaisen toimintaperiaatteensa takia.
:'(
AX10 KIT valmistus lopetettu?
AX10 KIT valmistus lopetettu?
Crawling since 2008.
Re: AX10 KIT valmistus lopetettu?
Niin no eipä tuota kittiä ole pitkään aikaan kannattanut ostaa, kun ARTR on sen korvannut monin paikoin parannettuna melkein samalla rahalla.
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Re: AX10 KIT valmistus lopetettu?
Ehkä niinkin, mutta onhan auton kasaus on puoli ruokaa mun mielestä ja nyt Axialilta puuttuu itse kasattava malli AX10-linjastosta kokonaan..qaw kirjoitti: Niin no eipä tuota kittiä ole pitkään aikaan kannattanut ostaa, kun ARTR on sen korvannut monin paikoin parannettuna melkein samalla rahalla.
Samoten, onhan tuo Bettyn kori jo melkeinpä legendaarinen ja se oli yksi syy itse kasauksen lisäksi miksi KITin valitsin aikoinaan ARTR:n sijasta.
Crawling since 2008.