Parannusehdotus foorumin rakenteeseen..
Re: Parannusehdotus foorumin rakenteeseen..
Eikös moottorit kopat remlaat yms autoihin suoraan liittyvä sopis ennemmin kaluston alle kuin yleiseen keskusteluun? Ja scalem kuvauksesta vois ottaa ton rengaskoon pois tai ainakin mainita myös sen 2.2" siinä.
edit: ja ajokuvat yleisenkeskustelun puolelle?
edit: ja ajokuvat yleisenkeskustelun puolelle?
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Done.
Järkeviä ehdotuksia kaikki, missä nää aiemmin on luuranneet kun on saanut itse viskellä noita minne sattuu.... :)
Järkeviä ehdotuksia kaikki, missä nää aiemmin on luuranneet kun on saanut itse viskellä noita minne sattuu.... :)
Voisiko MOA-autotkin päästä muiden 2.2 crawlereiden kanssa saman yläotsikon alle? Taitaa tänä kesänä olla vähintään 30% kisa-autoista MOA-pelejä. Bullylle voisi jopa tehdä oman alakategorian, kun on tasaisesti suosiota kasvattava auto ja monella foorumilaisella on sellainen.
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Sinne pääsivät, mietinkin jo tuota samaa mutten ehtinyt perehtyä.
Alakatekoriaa hieman myöhäistä lähteä tekemään, kun olis siirreltävää melkoisesti, koettakaa elää tämän kanssa.. :)
Alakatekoriaa hieman myöhäistä lähteä tekemään, kun olis siirreltävää melkoisesti, koettakaa elää tämän kanssa.. :)
Nyt näyttäis erittäin selkeältä ja loogiselta, hienoa :)
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Tai no vielä jos nuo high lift -osion kaikki hurjat 6 aihetta kattois läpi ja viskois muiden scale-alueitten alle, niin... ;)
Tai voin itsekin luetella:
Blueberry 1.9
hyrslerin lifti 2.2
fordi 1.9
high-lift projekti 2.2
"mun ex-liftissä" ei asia selviä, mutta asianosainen varmaan muistaa itse? :)
brutalanalrape 2.2
Blueberry 1.9
hyrslerin lifti 2.2
fordi 1.9
high-lift projekti 2.2
brutalanalrape 2.2
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Jep, tämähän se alkuperäinen ideani olikin.. eli joko poistoon tai sitten siirto muille alueille, selkiytyy entisestään tämä humppa.qaw kirjoitti: Tai no vielä jos nuo high lift -osion kaikki hurjat 6 aihetta kattois läpi ja viskois muiden scale-alueitten alle, niin... ;)
Blueberry 1.9
hyrslerin lifti 2.2
fordi 1.9
high-lift projekti 2.2
brutalanalrape 2.2
Crawling since 2008.
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
No jokohan alkais olemaan herroillekin mieleinen?
Poistin koko highliftin ja viskelin sinnetänne sisällön, nyt alkaa säätäminen riittää mun osalta vaihteeksi.
Poistin koko highliftin ja viskelin sinnetänne sisällön, nyt alkaa säätäminen riittää mun osalta vaihteeksi.
Hjuvalta näyttää! Selkeytyi kertaheitolla koko voorumi. ;)
Crawling since 2008.
Loestavaa :-*
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Kerta kaikkiaan hienoa toimintaa mode, hieno ja selkeä foorumi.
2010 Scale 6
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Mitenhän on, saisiko noita 6x6, 8x8 ja muita kuorma-auto projekteja jaettua omaan haaraansa, esim Scalen alle? Miksei sinne menisi myös Unimogit ym Tamiyan kuokit, vaikkeivät aina projekteja olekaan. Projektithan ovat yleensä 1.9 tai 2.2 mutta ovat aina enemmän tai vähemmän scale-henkisiä, siksi Scale olisi ehkä sopivin alue. Jollain Scale-foorumilla kyseiset jutut on jaettu omaan "Big Rigs" kansioonsa, jossa löytyy kaikki kuorma-autoihin viittaavat jutut.
Sinänsä Sekalaiset möyrijät kuvaavat tuotakin asiaa hyvin, mutta ainakin itse kaipaisin, että nuo projektit hieman erottuisivat joukosta, niitä kun tuntuu tulevan vähän väliä uusia. Kieltämättä myös oma lehmä on hieman "mettähallituksen puolella"... ::) ;D
Sinänsä Sekalaiset möyrijät kuvaavat tuotakin asiaa hyvin, mutta ainakin itse kaipaisin, että nuo projektit hieman erottuisivat joukosta, niitä kun tuntuu tulevan vähän väliä uusia. Kieltämättä myös oma lehmä on hieman "mettähallituksen puolella"... ::) ;D
[quote="TomiKoo"]
Mitenhän on, saisiko noita 6x6, 8x8 ja muita kuorma-auto projekteja jaettua omaan haaraansa, esim Scalen alle? Miksei sinne menisi myös Unimogit ym Tamiyan kuokit, vaikkeivät aina projekteja olekaan. Projektithan ovat yleensä 1.9 tai 2.2 mutta ovat aina enemmän tai vähemmän scale-henkisiä, siksi Scale olisi ehkä sopivin alue. Jollain Scale-foorumilla kyseiset jutut on jaettu omaan "Big Rigs" kansioonsa, jossa löytyy kaikki kuorma-autoihin viittaavat jutut.
[/quote]
Toi olisi ihan hyvä idea. Ei niitä oikein voi crawlereiksi sanoa, enemmänkin scale autoja. Sitten ei taas oikein sovi muiden scx:ien ja cc-01:en kanssa samaan osastoon.
[/quote]
Toi olisi ihan hyvä idea. Ei niitä oikein voi crawlereiksi sanoa, enemmänkin scale autoja. Sitten ei taas oikein sovi muiden scx:ien ja cc-01:en kanssa samaan osastoon.