Ilmeisesti jo suhteellisen iäkäs mutta toimiva kumi.
Kolmea eri 'seosta'
pinkki - pehmeä -> super soft
valkoinen - medium -> soft
sininen - kovempi
jos olen ymmärtänyt oikein..
Miten porukalla on kokemusta noista ja eri seosten oikeasta erosta.
Itselle kun tulisi mieleen että sitä pehmeämpi sitä parempi jos ei kulutusta ajattele. Mutta ilmeisesti näin ei ole??
Mitkä ominaisuudet heikkenee tuossa pinkissä verrattuna valkoiseen kun se tuntuu olevan suositumpi?
Onko kyseinen rengas jo jäännyt kehityksessä Sedonan ja muiden jälkeen?
HB Rover
HB Rover
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Re: HB Rover
Pinkkihän tuli vasta talvella markkinoille joten eipä siitä taida paljon kokemuksia olla. Itse pidän paljon valkoisista Rovereista ja ajoinkin niillä pitkään kunnes rikoin yhden vanteen. Ostin uudet vanteet ja samalla uuden renkaatkin, Sedonat. Ameriikan Yhdysvaltojen kiipijäfoorumeilla on pinkkejä kuvattu sadekelin renkaiksi, viileä sää voi kovettaa valkoisen seoksen liian kovaksi? Pink Ex kuviokin taitaa olla hieman paranneltu alkuperäisestä. Toivottavasti jollain on ens pyhänä pinkit alla Jpäässä niin päästäisiin vertaileen?
Mulla on ollut pinkit ex-roverit nyt muutaman viikon alla. Tosin en ole ajanut muilla kun losin rock clawseilla ja nyt näillä pinkeillä joten en pysty muihin niitä vertaamaan. Messuilla niillä ajelin ja muutaman kerran käyny ulkona ajamassa jonka perusteella pitoa tuntuisi olevan ihan mukavasti. Järvenpäähän tuskin kerkiän mutta lahden kisapaikalla on tarkoitus olla ja EHKÄ jopa kisassa mukana :)
Nordic Crawler Design
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
Ei mitään ehkimisä, ajat vaikka pakotettuna :Dhuhtip kirjoitti: EHKÄ :)
Eilen koitin HBREX pinkkejä ekan kerran ulkona, suunnilleen samat paikat menee mitä valkoisillakin. Valkoiset pitää suoraan pussista tosi hyvin, pinkit vaatii ilmeisesti pientä sisäänajoa, kuten useimmat renkaat. Foumit saa olla normi valkoisiin verrattuna kovemmat. Pitääkin vaihtaa edestä 12cm leveet taakse ja takaa 8cm leveet eteen.
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
Suosittelisitteko jäykkää memofoamia aivan perus Roveriin eteen vai taakse? Toinen setti mulla on PL 2-stagea nekin pitäisi asentaa jompaan kumpaan perään ;D.
Jäykkä voisi sopia taakse pompotuksen vähentämiseksi, mutta myöskin eteen, koska auto on paljonkin etupainoinen.. hmm..
Jäykkä voisi sopia taakse pompotuksen vähentämiseksi, mutta myöskin eteen, koska auto on paljonkin etupainoinen.. hmm..
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!
Laita ennemmin taakse. Eteen sitten jotakin pehmeämpää ja vähän sivutukea, ettei taitu kauheasti alleEräjorma kirjoitti: Suosittelisitteko jäykkää memofoamia aivan perus Roveriin eteen vai taakse? Toinen setti mulla on PL 2-stagea nekin pitäisi asentaa jompaan kumpaan perään ;D.
Moonbully
Asensin jo tovi sitten 2-steissit eteen, ne "jäykät" shalalaLAALAA-foamit (2" leveä, 6" korkee ja keskellä V-aukko) taakse. Takarenkaat on nyt ihan mahottomat pizzakiekot ja pehmeet joka suunnasta 8). En kumminkaan jaksa testata ja kommentoida jotain cheesyä arviota :).
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!