Losin kestävyys
Losin kestävyys
Oon myymässä omaa axialia ja tilalle ajattelin hommata losi night crawlerin.
Onko kellään tietoo mistä sais varaosia tohon.
Ja onko porukoilla kestänyt losi night crwleri ja onko ollu isoja korjaus hommia?
Ja onko porukoilla kestänyt losi night crwleri ja onko ollu isoja korjaus hommia?
Vs: Losin kestävyys
http://www.ckrccrawlers.com/shop/index. ... &cPath=131
http://www.sabe.fi/hobby/
http://rc-garage.fi/zencart/
Noista ainakin pitäis löytyä varaosia.
Kannattaa myös harkita losin comp crawleria koska hinta ero ei ole aivan älytön. Varsinkin jos löytyy radiot ennestää.
http://www.sabe.fi/hobby/
http://rc-garage.fi/zencart/
Noista ainakin pitäis löytyä varaosia.
Kannattaa myös harkita losin comp crawleria koska hinta ero ei ole aivan älytön. Varsinkin jos löytyy radiot ennestää.
Viimeksi muokannut Pasi, Ti 02.03.2010 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nordic Crawler Design
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
[quote="ax-10 niko"]
[/quote]
Vetareita paukahtelee aika-ajoin mutta muuta en ole täällä kotosuomesta mitään suurempaa marinaa rikkoutuneista osista.
Vetareissa mennään tällä hetkellä kuulemma V.3 jotka kestää jo paremmin
[/quote]
Vetareita paukahtelee aika-ajoin mutta muuta en ole täällä kotosuomesta mitään suurempaa marinaa rikkoutuneista osista.
Vetareissa mennään tällä hetkellä kuulemma V.3 jotka kestää jo paremmin
2012 Finnish scale #3
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
NightCrawlerissa tulee jo V3 vetarit mukana. Itsekään en ole "kolmosia" vielä saanut katki vaikka 8 muuta cvd:tä olenkin Losilla rikkonut. Uusimmilla vetareilla onkin sitten menty koko talvi, viime kisassa katkesi viimene V2:nen. Olin näköjään vaihtanut uuden vain toiselle puolelle. Kaiken varalta mulla on toinen pari V3 vetareita pakissa mukana.
En ole omaani saanut rikki mistään. Ohjauksen vakio servo on vähän heiveröinen, pitää vähän liikautta että jaksaa kunnolla kääntää renkaita. Eli voima loppu siis sillon jos koko auton paino on etupyörien päällä.
Kiitos!!! linkeistä ja kiva, että joku kertoo tosta losista ees jotain ja lisää vastaan otetaan :)
[quote="ax-10 niko"]
Kiitos!!! linkeistä ja kiva, että joku kertoo tosta losista ees jotain ja lisää vastaan otetaan :)
[/quote]
Mikset suoraan lue vaan losista tehtyjä aiheita losin osiosta? Siellä kerrotaan paljon asioita. Niin tein itsekin losin ostoa harkitessa ja niiden pohjalta päätinkin hankkia kyseisen auton.
[/quote]
Mikset suoraan lue vaan losista tehtyjä aiheita losin osiosta? Siellä kerrotaan paljon asioita. Niin tein itsekin losin ostoa harkitessa ja niiden pohjalta päätinkin hankkia kyseisen auton.
Oon jo lukenu ne kaikki losin omat sivut mutta tahtoo lisää tietoo ;D
Tällä foorumilla löytyy losin buildeista hyvin tietoa ;).
Viimeksi muokannut Micro, Ti 02.03.2010 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[quote="ax-10 niko"]
[/quote]
Ainahan sitä tahtoo, mutta kaikki kysymäsi asiat on jo noissa topiceissa. Loseja ei ole hirveästi Suomessa, joten tietoutta on huomattavasti vähemmän kuin axialeista.
Ettei mene offtopiciksi, niin suosittelen tutustumaan harjattomiin sensorillisiin comboihin. Tuommoisen tulet tarvitsemaan losissasi. Harjallisella moottorillakin pärjää, mutta niillä ajaminen ei ole läheskään niin nautinnollista ja moottorin käräyttäminen on todennäköistä ennemmin tai myöhemmin. On olemassa toki kalliimpia ulkomailta tilattavia harjallisia koneita, jotka kestävät hitusen Suomesta saatavia paremmin. Saman rahan panostaisin kuitenkin sensorilliseen harjattomaan moottoriin.
[/quote]
Ainahan sitä tahtoo, mutta kaikki kysymäsi asiat on jo noissa topiceissa. Loseja ei ole hirveästi Suomessa, joten tietoutta on huomattavasti vähemmän kuin axialeista.
Ettei mene offtopiciksi, niin suosittelen tutustumaan harjattomiin sensorillisiin comboihin. Tuommoisen tulet tarvitsemaan losissasi. Harjallisella moottorillakin pärjää, mutta niillä ajaminen ei ole läheskään niin nautinnollista ja moottorin käräyttäminen on todennäköistä ennemmin tai myöhemmin. On olemassa toki kalliimpia ulkomailta tilattavia harjallisia koneita, jotka kestävät hitusen Suomesta saatavia paremmin. Saman rahan panostaisin kuitenkin sensorilliseen harjattomaan moottoriin.
Minkälainen mahtaa olla kulkupuoli Night Crawlerissa kun RTR kone on 55t harjallinen? Losi-kuskien kommenttien perusteella vauhtia ei ole tuollaisella koneella tarpeeksi. 35t kone taitaa olla hitain, mitä voi suositella. Vai onkohan Night Crawlerissa eri välitykset kuin CompCrawlerissa. 35t lathe on kokemukseni mukaan erittäin kestävä kone. Joutuuko se kuitenkin niin lujille matorattaiden kitkan kanssa, ettei kauaa kestä Losissa?
Niissä on eri välitykset. En nyt tarkkaan muista kuinka paljon. Kunnon combo kannattaa silti ostaa, koska madot tykkävät lämmöstä.
Vaihdoin suoraan uuteen autoon noi CKRC:n tekeleet ja alkuperäiset jäi varalle, niin miten tunnistan Losin vetareista että onko nämä V2 vai V3 versiot?
http://www.losipartshouse.com/servlet/t ... ive/Detail
Itse tilasin tuolta. Ovat erittäin paljon tukevamman oloiset kuin alkuperäiset ja hyvin ne on tuntunut kestävänkin. Hinta oli muistaakaseni postikuluineen n.29e ja osat tuli nopeasti (Tilasin perjantai iltana ja osat kopsahti luukusta seuraavana keskiviikkona.)
Tuohon moottori asiaa täytyy vielä kommentoida kun olen nyt sidewinderillä ja 35t lathella ajellut että wheelspeediä ei ole tarpeeksi ja silti meinaa vääntö loppua, eli harjaton combo täytyy jossain vaiheessa laittaa tilaukseen.
Itse tilasin tuolta. Ovat erittäin paljon tukevamman oloiset kuin alkuperäiset ja hyvin ne on tuntunut kestävänkin. Hinta oli muistaakaseni postikuluineen n.29e ja osat tuli nopeasti (Tilasin perjantai iltana ja osat kopsahti luukusta seuraavana keskiviikkona.)
Tuohon moottori asiaa täytyy vielä kommentoida kun olen nyt sidewinderillä ja 35t lathella ajellut että wheelspeediä ei ole tarpeeksi ja silti meinaa vääntö loppua, eli harjaton combo täytyy jossain vaiheessa laittaa tilaukseen.
Nordic Crawler Design
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC
Tuossa aikaisemmin kyseltiin hiilikoneen sopivuudesta NightCrawleriin. Tässä rtr-mallissa on täysin eri vaihdelaatikko, eikä se sisällä esim. digiä. Välitys on hieman eri joten hiilelliselläkin voi pärjätä. Harjattoman koneen on sitten syytä olla sensorillinen ja hyviä on ainakin Losin oma 17.5T ja Novakin Ballistic 21.5T. Noista on kokemusta ja ovat hyvin saman tuntuiset ajossa.