Land Rover D90 SW
-
Audiko
Vs: Land Rover Defender Pick up
"Valkoinen pahvi" on Polystyreeniä eli Styroxia, viimeksi ostin tuolta www.slojd-detaljer.com.
Sitä styreeniä saa myös täältä suomesta ;D http://www.hobbypoint.fi/sivu.php?id=403
Styrox on lähinnä tuotenimike yhdelle polystyreenistä valmistettavalle tuotteelle, eli joko polystyreeni tai styreeni, muuten voi saada eristyslevyä ;)
Polystyreeniä löytyy myös Etrasta, valkoista sekä mustaa. Mulla on Etrasta haettu neliön levy 1mm mustaa styreeniä, tiiä mitä siitä tekisi
Polystyreeniä löytyy myös Etrasta, valkoista sekä mustaa. Mulla on Etrasta haettu neliön levy 1mm mustaa styreeniä, tiiä mitä siitä tekisi
Naura ajotaidoillesi, niin kaikki muutkin tekevät...
-
Audiko
Juuri näin, kiitos tarkennuksesta. :)Koheltaja kirjoitti: Styrox on lähinnä tuotenimike yhdelle polystyreenistä valmistettavalle tuotteelle.
Minä tietäisin vaikka mitä siitä levystä saisi tehtyä. :D
Viimeksi muokannut Audiko, Ke 24.03.2010 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Audiko
En saanut kattoa vielä tänäänkään valmiiksi, olin tehnyt monta tuntia pohjatöitä kattoon kun huomasin että katon etuosa on täynnä murtumia, siihen oli tullut ilmeisesti silloin tapaturmassa pieniä halkeamia, nyt kun hioin sitä katto pääsi vääntyilemään jolloin halkeat tuli pakkelin kanssa näkyviin.Jouduin tekemään ison osan katosta uusiksi, sain kuitenkin korjattua tilanteen hyvin ja pohjatkin melkein valmiiksi, hiomista vielä huomenna tiedossa.
Pahoittelen kuvien laatua, kädet tärisee taas niin paljon ettei saanut selkeitä kuvia otettua.

Järjestin itselleni myös hieman lisää puuhastelua, hankin käytetyn Axialin korin rymykopaksi, päätin kuitenkin ehostaa koria ennen kuin otan sen käyttöön, konepelti oli huonossa kunnossa joten aloitin siitä ja leikkasin ison osan pellistä pois, tämänkin rakennus jatkuu huomenna. :D

Sitten vielä perhepotretti.

Pahoittelen kuvien laatua, kädet tärisee taas niin paljon ettei saanut selkeitä kuvia otettua.

Järjestin itselleni myös hieman lisää puuhastelua, hankin käytetyn Axialin korin rymykopaksi, päätin kuitenkin ehostaa koria ennen kuin otan sen käyttöön, konepelti oli huonossa kunnossa joten aloitin siitä ja leikkasin ison osan pellistä pois, tämänkin rakennus jatkuu huomenna. :D

Sitten vielä perhepotretti.

onpas nyt hieno kokoelma mitä ajattelit tolle axun kopalle tehä.oliko sellasessa kunnossa kun pitikin :).
toi on kyll komee toi alukorinen lantikka.
Team Savon Mafia (axial cj7)
-
Audiko
Oli juuri siinä kunnossa kuin sanoit, itse asiassa kiinnoistuin siitä vielä enemmän kun sain tietää ettei se ole aivan priimakunnossa. :D Kiitosta vaan nopeasta toimituksesta.
Suunnitelmat Axialin korin kanssa ei ole täysin selvillä, mutta konepellin teen nyt ensiksi, sitten etuvalot ja maski täytyy tehdä itse jotta saa aidomman näköiseksi, varmaan homma karkaa taas käsistä jossain vaiheessa.
Alumiinikoriin täytyy alkaa tekemään lasit, ei vaan ole kotona tarpeeksi paksua kirkasta levyä, siihen täytyy myös tehdä itse kaikki yksityiskohdat koska mukana ei tullut mitään, eli ovenkahvat ja muut sellaiset uupuu, mutta tämän kanssa en pidä kiirettä, sillä yritän tehdä niin "täydellisen" kuin suinkin vaan osaan.
Tämä pick up on nyt kuitenkin etusijalla, onhan tälle projektille asetettu myös aikaraja. :D
Suunnitelmat Axialin korin kanssa ei ole täysin selvillä, mutta konepellin teen nyt ensiksi, sitten etuvalot ja maski täytyy tehdä itse jotta saa aidomman näköiseksi, varmaan homma karkaa taas käsistä jossain vaiheessa.
Alumiinikoriin täytyy alkaa tekemään lasit, ei vaan ole kotona tarpeeksi paksua kirkasta levyä, siihen täytyy myös tehdä itse kaikki yksityiskohdat koska mukana ei tullut mitään, eli ovenkahvat ja muut sellaiset uupuu, mutta tämän kanssa en pidä kiirettä, sillä yritän tehdä niin "täydellisen" kuin suinkin vaan osaan.
Tämä pick up on nyt kuitenkin etusijalla, onhan tälle projektille asetettu myös aikaraja. :D
-
Audiko
Sain katon tänään valmiiksi ja suihkaisin harmaan pohjavärin pintaan, hittolainen noin pieneen hommaan sain kulumaan aikaa neljänä päivänä yhteensä + 30 tuntia. ::) Huomenna pitää vielä hieman korjailla, jäi yksi sauma vielä näkyviin. :-[

-
Fillarimies
- Vanhempi jäsen
On kyllä tosi siisti, tai sitte olet editoinu kuvaa ;D
No ei sentäs. Hyvin näyttää puukko pysyvän händyssä. :)
No ei sentäs. Hyvin näyttää puukko pysyvän händyssä. :)
-
Audiko
Kiitos, en mie pysty kuvia muokkaamaan kun ei siihen tarvittavia ohjelmia koneella. :)
Puukko on pysynyt kädessä suunnilleen siitä asti kun pienenä poikana opin kävelemään, ainoa ehto sen käyttöön oli että lupasin olla vuolematta sormeen, suhkot hyvin pysyin lupauksessa, sillä vain yhdestä sormenpäästä on jänteet katki ja sormi ei liiku omin avuin. ;D
Oppini olen saanut Ihmemies MacGyveriltä, kaikki jaksot moneen kertaan nuorena katselin, ensimmäinen oma puukkokin oli samanlainen linkkuveitsi kuin Ihmemiehällä, todella kätevä kampe kuten kaikki sarjan nähneet varmasti tietävät. :D
Puukko on pysynyt kädessä suunnilleen siitä asti kun pienenä poikana opin kävelemään, ainoa ehto sen käyttöön oli että lupasin olla vuolematta sormeen, suhkot hyvin pysyin lupauksessa, sillä vain yhdestä sormenpäästä on jänteet katki ja sormi ei liiku omin avuin. ;D
Oppini olen saanut Ihmemies MacGyveriltä, kaikki jaksot moneen kertaan nuorena katselin, ensimmäinen oma puukkokin oli samanlainen linkkuveitsi kuin Ihmemiehällä, todella kätevä kampe kuten kaikki sarjan nähneet varmasti tietävät. :D
Aika monta kertaa tuli juostua jossain metsässä linkkari taskussa. Sitten se linkkari piti vielä yrittää avata juuri samalla lailla kuin MacGyver, että näyttää coolilta. 8)Audiko kirjoitti: Oppini olen saanut Ihmemies MacGyveriltä, kaikki jaksot moneen kertaan nuorena katselin, ensimmäinen oma puukkokin oli samanlainen linkkuveitsi kuin Ihmemiehällä, todella kätevä kampe kuten kaikki sarjan nähneet varmasti tietävät. :D
Sorry, meni vähän ulos aiheesta. Jotta päästään takaisin, niin yritin etsiä kuvaa MacGyverista ja Lantikasta, mutta löysin tällaisen enkä malta olla linkittämättä sitä tänne. Kaipa tuokin lasketaan Lantikaksi.
-
Audiko
Heh, minun piti lisäksi kasvattaa myös samanlainen takatukka MacGyverillä, siitä en ole varma oliko muiden mielestä cool. :D0lli kirjoitti: Sitten se linkkari piti vielä yrittää avata juuri samalla lailla kuin MacGyver, että näyttää coolilta. 8)
sehän oli silloin kaikkien pikku poikien idoli. siksi haluaisinkin tehdä sellasen wranglerin kun macillä oli.
Team Savon Mafia (axial cj7)
Ai niin sehän se oli. Mietinkin, että oliko sillä joku auto, mutta olihan siinä se (musta?) jeeppi.mikko1979 kirjoitti: siksi haluaisinkin tehdä sellasen wranglerin kun macillä oli.
-
Fillarimies
- Vanhempi jäsen
Mie olenki ahkerasti siirtynyt macgyverin katsomisesta tähtiporttiin. Jatkoa mäcille :)
Takaisin aiheeseen. On kyllä tosi komea tuo alumiinikori. Oi kun oiskin ollu peltiä, niin siitä ois saanu realistisen näkösen. Vähän helmoihin ruostetta ;)
Takaisin aiheeseen. On kyllä tosi komea tuo alumiinikori. Oi kun oiskin ollu peltiä, niin siitä ois saanu realistisen näkösen. Vähän helmoihin ruostetta ;)
Ei ruostu lantikan pintapellit aidoissakaan, kun ovat alumiinia ;)Fillarimies kirjoitti: On kyllä tosi komea tuo alumiinikori. Oi kun oiskin ollu peltiä, niin siitä ois saanu realistisen näkösen. Vähän helmoihin ruostetta ;)
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
Kuplivat vain vähän sieltä missä on alla rautaa tukena. Eiköhän se onnistuis tohonkin...LaaLaa kirjoitti:Ei ruostu lantikan pintapellit aidoissakaan, kun ovat alumiinia ;)Fillarimies kirjoitti: On kyllä tosi komea tuo alumiinikori. Oi kun oiskin ollu peltiä, niin siitä ois saanu realistisen näkösen. Vähän helmoihin ruostetta ;)
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
-
Fillarimies
- Vanhempi jäsen
Aijjaa. Tämä oli uutta tietoa mulle. No ei mikään ihme että ne 1:1 lantikat on sitte niin kalliita :)
Taitaa olla ainoa auto maailmassa jonka saa uutena tehtaalta pellit valmiiksi lommoilla ;D