Avaimenperäkamera @ NIRC
Avaimenperäkamera @ NIRC
Testipätkää parin kympin kameralla Hazardin LCC:n koppaan teipattuna :).
http://www.youtube.com/v/9x-UTU0_Ntk
Valitettavasti Youtube on taas vaihteeksi onnistunut pilaamaan kuvanlaadun täysin...
http://www.youtube.com/v/9x-UTU0_Ntk
Valitettavasti Youtube on taas vaihteeksi onnistunut pilaamaan kuvanlaadun täysin...
-
Fillarimies
- Vanhempi jäsen
Vs: Avaimenperäkamera @ NIRC
[quote="Fillarimies"]
Ei näy mitään. Valittaa että on privaattivideo..
[/quote]
Oli näemmä mennyt suoraan editointisoftasta lähetettynä privateksi. Korjattu.
Ei näy mitään. Valittaa että on privaattivideo..
[/quote]
Oli näemmä mennyt suoraan editointisoftasta lähetettynä privateksi. Korjattu.
Toi oli kyllä ällistyttävä laite. Objektiivin koko luokkaa 2mm ja laitekin tikkuaskia pienempi. Kun kuva on noin hyvä pimeessä teollisuushallissa, on se varmasti hyvä ulkona kesällä. Sitten vaan linkkiä mistä tuollaisen voi ostaa? :P
Linkkiä linkkiä ! On niin hyvä laatu, että vie melkeen GoPro:n kamerat ! Lähtee tilaukseen varmasti ;D.
Kyllä, Tomyn linkki johtaa vastaavaan. Resoluutio omassani on 640x480, vaikka muuta väittävätkin ilmoituksissa.
Varoituksen sanana sen verran, että värkki ei kestänyt mm. SC-auton kyydissä päällä isoista hypyistä alas tullessa (jolloin videosta tuli 0b kokoinen). Kuulema vastaavia ongelmia ollut muillakin. Jonkin sortin kelluva asennus varmaan ratkaisee ainakin osan tästä ongelmasta.
Varoituksen sanana sen verran, että värkki ei kestänyt mm. SC-auton kyydissä päällä isoista hypyistä alas tullessa (jolloin videosta tuli 0b kokoinen). Kuulema vastaavia ongelmia ollut muillakin. Jonkin sortin kelluva asennus varmaan ratkaisee ainakin osan tästä ongelmasta.
Ja jos joku vois mulle tilata tuolta pientä palkkiota vastaan, maksan tietysti tuotteen postikuluineen. Laittakaa yv:tä, jos kiinnostusta löytyy. -Sami
Saatavuusaika 4-8 viikkoa ja veikkaisin, että on tismalleen sama laite eri kuorissa ;).Y-ami kirjoitti: verkkokaupasta parikymppiä kalliimpi kamera
http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=45232
Tilasin ebaysta tutun kautta tuon, alle kympin jäi euroissa, ilman postikuluja kun niitäkään ei ole. Innolla odotellaan millon slassin katolla roikkuu kamera ;D. -Sami
-
Audiko
Vaatikos tuo kamera erillisen muistikortin?Näin ainakin itse ymmärsin.
[quote="Audiko"]
[/quote]
Kyllä. Tilasin omani 4GB Micro SDHC -kortin kera (mukana tuli myös adapteri SD:lle).
[/quote]
Kyllä. Tilasin omani 4GB Micro SDHC -kortin kera (mukana tuli myös adapteri SD:lle).
-
Audiko
Kiitos tiedosta, ei nimittäin kotoota löydy niitä micro kortteja.
Tuleeko mukana siis adapteri micro SD kortille ? Kun ei ole SDHC kortteja, on vaan 1gb sd ja 2gb sd. Paljonko vei tilaa tuo ajopätkä editoimatta ? -SamiTomiK kirjoitti:Kyllä. Tilasin omani 4GB Micro SDHC -kortin kera (mukana tuli myös adapteri SD:lle).Audiko kirjoitti: Vaatikos tuo kamera erillisen muistikortin?Näin ainakin itse ymmärsin.
Aseman Kuvapsite Helsingin Rautatieaseman 'tunnelissa' myy mös jotain vastaavaa.
Oli myös kravattipinni., aurinkolasi- ym muutakin mallia 'micro videokameroista'
Oli myös kravattipinni., aurinkolasi- ym muutakin mallia 'micro videokameroista'
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
[quote="SLap"]
[quote="TomiK"]
[quote="Audiko"]
[/quote]
[/quote]
Tuleeko mukana siis adapteri micro SD kortille ? Kun ei ole SDHC kortteja, on vaan 1gb sd ja 2gb sd. Paljonko vei tilaa tuo ajopätkä editoimatta ? -Sami
[/quote]
Mukana tulee adapteri, johon microSD -kortti työnnetään sisään, että mahtuu esim. kortinlukijan SD-korttipaikkaan (kaikissa lukijoissa ei ole erikseen paikkaa microSD:lle). Itse laitteeseen menee siis microSD-kokoinen kortti.
Editoimatta tuo pätkä vei 463MB. Eli neljään gigaan mahtuu vähän päälle tunti.
[quote="TomiK"]
[quote="Audiko"]
[/quote]
[/quote]
Tuleeko mukana siis adapteri micro SD kortille ? Kun ei ole SDHC kortteja, on vaan 1gb sd ja 2gb sd. Paljonko vei tilaa tuo ajopätkä editoimatta ? -Sami
[/quote]
Mukana tulee adapteri, johon microSD -kortti työnnetään sisään, että mahtuu esim. kortinlukijan SD-korttipaikkaan (kaikissa lukijoissa ei ole erikseen paikkaa microSD:lle). Itse laitteeseen menee siis microSD-kokoinen kortti.
Editoimatta tuo pätkä vei 463MB. Eli neljään gigaan mahtuu vähän päälle tunti.
No hyvä. Kokeileppa ottaa kuvia tuolla ja linkkaa tähän pienentämättömänä. -Sami
Eikös kännyköissä käytetä noita micro sd kortteja itsellä ainaki on
Juuri näin, joissakin puhelimessa kuten n73 käytetään sd korttia. -Sami