Tuli tarvis tuollaiselle, kun uusi lipo tuli hankittua (maxamps) ja siinä erilaiset liittimet (hyperion/apache taps) kuin muissa lipoissa. PB-6 on uudempi ja hintavampi, mutta tuo PB-5 riittäs mulle, mistä moisen saisi hankittua, linkkejä kiitos. (suomesta).
Mulla on tuo Astro Flight tasuri ja liittiminä siinä Astro Blinky Taps. Tossa ois muutamat vanhojen lipojen liittimet, onko niitä mahkua laittaa noiden maxampsin tasausliittimien tilalle? maxampsin liittimien värit punainen+ musta ja musta erikseen, lrp:n lipojen liittimien värit: musta,ruskea, punainen. Onko mahdollista vaihtaa liittimiä?
Mikä järkevin tapa, jotta pääsen myös balansoimaan uutta akkua turvallisesti?
Bantam Polymer balance PB-5
-
tapsa92
Vs: Bantam Polymer balance PB-5
http://www.verticalhobby.com ;) Sieltä löytyy moista laitetta. Mulla on itselläni tuollainen ja oikein hyvin toimii. Tuolta voi ostaa erikseen erilaisia liitin konverttereita, jollaisen olen itsekin joutunut ostamaan. Tuo toimii sillee et annat vaa olla akuissa kiinni ja sitte ku valot ei enää pala ja lukee että valmis nii otat vaa poies, eli tuo on automaattinen kuten laturitkin.
-
Dark Crusher
Joo, mutta tuolla ei ole kuin PB-6:sta eli uusin versio ja maksaa 60e. Pitänee varmaan se ostaa sitten, ettei mene uusi akku rikki tosta Predatorista, eikä viitti viritellä toiseen balanseriin, kun ei sovi.
Mites se tasalataus tuolla vehkeellä menee, voitko antaa analyysin ;)
Mites se tasalataus tuolla vehkeellä menee, voitko antaa analyysin ;)
-
LassiV
Itsellä tuo PB-5 ollut pitemmän aikaa käytössä ja loistava peli kyllä toiminnaltaan. Itsellä on tuo lämpöanturikin aina varmuudeksi kiinni, että katkasee hommat jos siellä puolella sattuu jotain erikoisempaa.Dark Crusher kirjoitti: Mites se tasalataus tuolla vehkeellä menee, voitko antaa analyysin ;)
Tasalataus on todella helppoa kyseisellä laturilla. Pistetään normaalisti akut päänavat laturiin ja sitten tasausliitin kiinni, lataus ohjelmaksi lipojen tasalataus ja kaikki tapahtuu automaattisesti :) Laturi muistaakseni piippaa kun on akut valmiina.