Viimeksi muokannut assoracing, La 06.03.2010 19:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#4 2.2 Nordics  2012
#1Â 2.2Â Â RC-OFFIÂ Â 2011
#4 2.2  Nordics  2011
#1Â 2.2Â Â RC-OFFIÂ Â 2010
#5 2.2  Nordics  2010
#1 1,9  Scale    2009
Jesh, mukava päivä taas takana. Tomy voitti mut SC-autoilussa, mutta otin takaisin kotiradalla. Toisaalta tänään tuli mokailtua paikoissa jotka olin jo ajanut monta kertaa virheettä, mollat vaan on pelottavia. Kovin paljon ei tullut kuvattua tällä kertaa, mutta koitan katsella tuliko mitään julkaistavaa.
Olipa taas mukava päivä Hyvässä seurassa.
Suuret Kiitokset Nokian poppoolle hienosta kisasta ja kilpailijoille paineiden luomisesta ja ratamestareille jotka teki haastavat mutta silti ajettava radat.
Erityis Kiitos rouva Fortuunalle joka ilmeisesti pitää vanhoista Fiateista (ainakin tänään) ja oli mulle suotuisa..niin monta 'joulupaikkaa' oli. 8)
Kiitokset onnitteluista, eka RC voitto, Jipiii :D
Onnea myös muille podiumisteille.
Oli se hyvä etten sittenkään asentannut sitä digiä joka jo viime kesästä asti ollu pakissa...se oli jo aika lähellä asennusta viikolla. Olis vaan sotkeentunnu keskittyminen ajamiseen niinkuin niin monella digikuskilla näytti tänään käynneen.
Se digi nyt vaan on niin yliarvostettu ;)
Vinkki: Keskittykää ennemmin alustan säätämiseen. ;)
KIITOKSIA järjestäjille ja kanssa kilpailijoille. Ja ONNEA voittajille, täydestä sydämmestä.
Tänään ei ihan ollut meikäläisen päivä. Kuskissa kun ei kuitenkaan koskaan ole mitään vikaa niin rengas/foumi setuppi ei todellakaan toiminut puhumattakaan auton pienistä ohjaus onelmista :P
Ja viimeisestä jaksosta, tuli hieman vaikea mutta yksi kuski (SWX?) ajoi -4 siihen eli ilmeisesti ei kuitenkaan ylivoimainen ;)
Ikävä kyllä en ehtinyt SC-hurmion vuoksi yhtään kennen suoritusta alusta loppuun, mutta ratti pysyy miehellä tiukasti ja kylmän varmasti kädessä. Onnea voitosta! Tässä on yksi ennakkosuosikkeja ensi vuoden crawlingsarjaan. Osalla kuskeista meni varmasti totutellessa sisärataan ja varsinkin Nokian radan kinkkisyyteen. Itse olin testaillut sitä, mutta silti meni käsille. Autossa ei vikaa, kuskissa oli. Petrataan kesän sarjaan ;).
Edit. Kannattaa painaa Ctrl+Hiiren rullaa eteenpäin (ja takasin normaaliksi hiiren rullaa taakse päin.) niin kuva suurenee, mutta resoluutio ei huonone.
Viimeksi muokannut Ere, Su 07.03.2010 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.