"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uutta moottoria E-Revoon

Hiilettömät tai hiilelliset, ja niiden nopeudensäätimet
tapsa92

Uutta moottoria E-Revoon

Viesti Kirjoittaja tapsa92 »

Pitäs hommata uusi harjaton moottori E-Revoon, kun ei enää BK Wanderer 6XL ja 8XL riitä, minkälaisen hommaisin, tekis mieli lisää tehoa ?

Miten olisi Lehnerit tai Neu koneet ? Esim. Lehner 1950 kone kiinnostaisi erityisesti, millainen tuo olisi revoon ? Hintaraja olisi 300e, Koneen pitäisi mielellään olla 5mm akselilla ::)
Dark Crusher

Vs: Uutta moottoria E-Revoon

Viesti Kirjoittaja Dark Crusher »

Heh, saanenko udella mihin tarttet lisää tehoa/nopeutta, et voi tosissas väittää ettei 6XL riitä!   :D
Meillä RC-FOFFAREISSA tuo 6XL-moottori on aivan täydellinen, mutta toki eriasiahan on ajaa vaan tasasella, periaatteessa päämääräämätöntä ajoa.

Lehnerit on kovia moottoreita.
Divi
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Divi »

sama vastaus tänne, enemmän voltteja sille koneelle.
tapsa92

Divi kirjoitti: sama vastaus tänne, enemmän voltteja sille koneelle.
Anteeksi vain herra divi, mutta MULLA 15V POJALLA EI OLE VARAA OSTAA VAJAAN TONNIN AKKUJA JA NOPARIA, nää vehkeet makso 600e muutama kuukausi sitten ja olin säästänyt niihin hyvin kauan. Ei muuta, kiitos.

Niin, palataan tohon varsinaiseen aiheeseen, eli 6XL oli muuten mainio moottori mutta ainoa huono puoli oli että nopeudensäädin sekä moottori meinasivat palaa testeissä, moottorin lämpötila oli noin 90c, ja nopari oli tarpeeksi kuuma, sekä moottorissa että noparissa oli tuulettimet ja siilit eli 6XL joutui vaihtoon ja 8XL on nykyinen kone. Tartten sellaisen koneen joka ei heti kyrvähdä ja sanoisin että Lehneri ois sellainen, 1950 näyttäisi hyvältä mutta saako tuolla lisää tehoja/nopeutta verrattuna normi BK:n koneisiin ? Luulisin että olisi muuten samanlainen kuin 6XL kone mutta vääntävämpi jne.
Dark Crusher

Jep, itse olen tyytyväinen 6XL, se on toimiva Rc-Formula OffRoadissa, jossa ajetaan jaksot stintteinä ja tällöin moottorin ja noparin lämpötilat pysyvät koko ajan alhaisina, koska ei vedetä talla pohjassa 10min, vaan about 30s, riippuen radan pituudesta ym.. Omaan tarkoitukseesi suosittelen lehneriä, mitä niistä olen kuullut ovat aika hirmuisia moottoreita, osin hintakin sen jo kertoo. Eli toi 1950 hankintaan ja testiin ja sitten sanomaan onko tarpeeksi hyvä..   ;)
tapsa92

Dark Crusher kirjoitti: Jep, itse olen tyytyväinen 6XL, se on toimiva Rc-Formula OffRoadissa, jossa ajetaan jaksot stintteinä ja tällöin moottorin ja noparin lämpötilat pysyvät koko ajan alhaisina, koska ei vedetä talla pohjassa 10min, vaan about 30s, riippuen radan pituudesta ym.. Omaan tarkoitukseesi suosittelen lehneriä, mitä niistä olen kuullut ovat aika hirmuisia moottoreita, osin hintakin sen jo kertoo. Eli toi 1950 hankintaan ja testiin ja sitten sanomaan onko tarpeeksi hyvä..   ;)
Juu, millainenkohan mahtaa tuo Lehner 1950 olla, ois kiva kuulla miten tuo poikkeaa näihin normeihin BK:n koneisiin ? Varmaan "melko" tehokas, luulen että on parhaimpia harjattomia, kuten hinta kertookin :-*
Dark Crusher

Ei hajuakaan miten eroaa, "luulen", että löytyy sitä vääntöä pikkasen vielä enemmän ja kokonaisuutena yksi tämän hetken parhaista harjattomista moottoreista mitä nyt on saatavilla. Niin, eiköhän se hintakin jotain kerro + lehner on laatumerkki!
SlidSlide
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja SlidSlide »

Neut on rc-monster foorumin mukaan kovaa kamaa. Hintakin on jo sen verran korkee (kuten lehnereillakin), että rahalla ei voi saada tehotonta luuskaa :).
Dark Crusher

Näin on, tohon hintaan ei voi kovin huonoo moottoria myydä, muuten meneepi valmistajalta maine maan uumeniin..   ;D
tapsa92

Jooh, jomman kumman noista ostan :) Ihmettelen kun lehnerit katos rc-monsterin myynti-listoilta, olisin just tarttenut sellasta... Kumpikohan mahtaa olla parempi, lehneri vai neu ? En osaa yhtään päättää kumman ottaisin, molemmat näyttää hyviltä. Ainoa vaan että neu moottoreita on niin paljon että menee pakosti sekaisin, jos viittisitte auttaa mua moottorin valinnassa niin oisin tyytyväinen :P
Dark Crusher

Mä pidän kantani Lehnerille!   ;)
tapsa92

Juu, eiköhän sellanen ois jees :) Mistäköhän sais ku monsterin listoilla ei ole..
Dark Crusher

Saako lehnerin tehtaalta tilattua suoraan, samalla tapaa kuin feigaolta? Ellei saa, niin joutuupi kaiketi oottelee, että Monsteriin tulee taas niitä listoille myyntiin.
tapsa92

En tiedä, toivon että saisi.
SlidSlide
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja SlidSlide »

Jos monster poistaa jotain listoilta, niin en todellakaan usko että niitä tulisi hetkessä takaisin. Luulen että lehnerit on lopetettu.
tapsa92

Pitääpäs kysästä monsterista et josko ois jääny lojumaan varastoon ylimääräisiä yksilöitä...
Dark Crusher

Jep, kannattaa kysyä ihan varmuuden vuoksi siitäkin onko niitä enää tulossa vai ei. Kysymällä ei häviä mitään, mutta kysymättä jättämisellä häviää   ;)
tapsa92

Dark Crusher kirjoitti: Jep, kannattaa kysyä ihan varmuuden vuoksi siitäkin onko niitä enää tulossa vai ei. Kysymällä ei häviä mitään, mutta kysymättä jättämisellä häviää   ;)
Niin. Pakko tuollanen ois jotenkin saada, en ymmärrä miksi lehner ei enää valmistaisi moisia... Kai liian vähän kysyntää, who knows.
tapsa92

Noniin, nyt sain tietää mistä johtuu tuo mottien myymisen lopettaminen... Mike ei saa enää niitä koska hänellä ei ole enää kontakteja Lehnerille että sais mosia. Nooooh, pakko kai tilata tehtaalta, maksan vaikka 50€ ylimääräistä että saan tuollaisen Lehner 1950 yksilön.
Dark Crusher

Jep, harmillinen juttu ettei monsterista saa enää. Toivotaan, että motti on hintansa arvoinen. Totuus kuitenkin lieneepi se, että kun ajat samalla akkumäärällä voltit ja milliampeerit, niin ei se motti sulle kauheesti enempää tehoissa voi tarjota, kennomäärää lisäämällä sitä tehoa saadaan lisättyä.
Vastaa Viestiin