koitin ettii mut mistään löydy tota mallia( siis minä en löytäny)
Toyota Landcruiser LJ70
ketään tormännyt Toyota Landcruiser LJ70 koriin
Vs: ketään tormännyt Toyota Landcruiser LJ70 koriin
Mä olen kanssa himoinnu samanlaista koria, niin vois pitää omaa 1:1 autoa scale esikuvana. Eipä ole vielä ainakaan tullut koria vastaan, toivottavasti joskus vielä löytyy.
sama homma on että esim. hj60 koppa en ole löytänyt vaikka kuinka olen koittanu etsiä. ois meinaa molemmat aika legendaarisia offikoreja 8)
Team Savon Mafia (axial cj7)
Joku muistaakseni ontehnyt muotin HJ.n korille, mut nyt en ole varma muistanko oikein. Vai olikohan niin et joku suunnitteli tekevänsä.
Tuolla lexan-kori topicissa psycopilly on suunnitellut hj:n korin muotin tekemistä, tiedä sitten onko muotti missä vaiheessa.
Jos LJ:n korille on mielenkiintoa niin tehkää muotti. Jostain lämpöä kestävästä materiaalista vuolette (esim kipsi, puu jne) omaa silmää miellyttävän, niin kyllä meidän "tehtaaseen" voi tulla siihen päälle vetäsemään PC, PVC tai minkä vaan haluamanne materiaalin. Materiaalia meillä ei ole eli se pitää tuoda mukana.
Jos LJ:n korille on mielenkiintoa niin tehkää muotti. Jostain lämpöä kestävästä materiaalista vuolette (esim kipsi, puu jne) omaa silmää miellyttävän, niin kyllä meidän "tehtaaseen" voi tulla siihen päälle vetäsemään PC, PVC tai minkä vaan haluamanne materiaalin. Materiaalia meillä ei ole eli se pitää tuoda mukana.
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
Juu, muotti kun olisi niin sit ei ole mikään ongelma. Töissä kun on 3 alipainemuovauskonetta ja ABS ja PC muovia tonneittain. Mut itellä ei ainakaan ole niin tarkkaa silmää ja käsiä että sais sellaista muottia aikaiseksi että itselle kelpuuttaisin. Monesti kyllä on pitänyt koittaa tehdä joku räpellys. Nyt kyllä pitäis oikeasti tehdä joku simppeli henkilö auton kori 1/5 suhteessa kun niitäkään ei ole liika paljoa tarjolla, ja ei miellytä oikeen tuon MCD Race runnerin oma kori.