"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

axial ax10 rtr

2.2s (shafty)

0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 0

rc-hammer

axial ax10 rtr

Viesti Kirjoittaja rc-hammer »

tollanen tuli hommattua eilen tosiaan ja siihen akku ja laturi   :P ;D ja laturi johto. makso jotain 337 ja rapiat huomenna pitäs mennä kaverin luo ajelee sen vastaavalla autolla kun oma lähtee tulee maanantaina tosiaan kaverin aksu on vähä modattu porttaalit 38Tmoottori ja ne se saatas myydä mulle mud slingerit 25egellä ja ostaa ite uudet mutta...;)
toytoy junior
Täysi jäsen

Vs: axial ax10 rtr

Viesti Kirjoittaja toytoy junior »

mud slingereitä ei kallio käyttöön kannata hommata, ei hirveesti pidä mitä oon kuullu.
kylä lähtee!!
rc-hammer

kaveri ois vieressä just ja vois kertoo renkaista:
mun mielestä mud slingeririt on pitäny tosi hyvin kalliolla,kivikossa,lumella ja erittäin hyvin mudassa.... ;D
:) ;)
Micro
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Micro »

rc-hammer kirjoitti: mun mielestä mud slingeririt on pitäny tosi hyvin kalliolla,kivikossa,lumella ja erittäin hyvin mudassa.... ;D
:) ;)
Mainos puheita   ;D. Mud slingereillä ei tee mitään missään muualla, kuin lumella ja mudassa. Axialin vakio renkaat kuulemma pitävät paremmin kalliolla, kuin mud slingerit.
niko97
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja niko97 »

Mitkä renkaat mun kannattas ostaa kun myyn noi mud slingerit tolle rc-hammerille!?!
???
Ere
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Ere »

rc-hammer kirjoitti: myydä mulle mud slingerit 25egellä
Säästä rahas, ja aja enemmin rocklizardeilla ;). Vaikka ei nekään kyllä mitkään hyvät ole...
Moonbully
Micro
Legendaarinen!

ax-10 niko kirjoitti: Mitkä renkaat mun kannattas ostaa kun myyn noi mud slingerit tolle rc-hammerille!?!
???
Nämä: http://www.hobbylinna.com/rover-tire-so ... 14016.html

Viime kaudella suurinosa kuskeista ajoi noilla renkailla. Itsekkin ajoin noilla ja olin tyytyväinen. Tällä hetkellä uusi setti tulossa.
toytoy junior
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja toytoy junior »

_micro_ kirjoitti:
ax-10 niko kirjoitti: Mitkä renkaat mun kannattas ostaa kun myyn noi mud slingerit tolle rc-hammerille!?!
???
Nämä: http://www.hobbylinna.com/rover-tire-so ... 14016.html

Viime kaudella suurinosa kuskeista ajoi noilla renkailla. Itsekkin ajoin noilla ja olin tyytyväinen. Tällä hetkellä uusi setti tulossa.
kyllä nyt olen _micron_ puolella itellä on rooverit ja pitää kalliolla todella hyvin sammaleellakin ihan hyvin mutta enemmän kallio renkaina pitäisin roovereita.
kylä lähtee!!
rc-hammer

sanokaapa syy siihen että miks foamin leikkelyn jälkeen rengas "imeytyy" pihalla tähden muotoon.. muut renkaat ei tee sitä... siis renkaaseen tulee painaumia....   ???
Viimeksi muokannut rc-hammer, Ma 08.02.2010 17:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Audiko

Viesti Kirjoittaja Audiko »

Mitä   ???
Castrol
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Castrol »

Ööööö.......voisin luulla että kysytään sitä että miksi pitäs leikata foami tähdenmuotoon...Voin toki olla väärässäkin mutta jos tuosta kyse niin sen takia että rengas mukautuu paremmin maaston pintojen mukaan kun on pehmeämpi. Tuolleen yksinkertaisesti selitettynä tai ainakin niin minä olen sen ymmärtänyt.
Team Urban Offroad
rc-hammer

([quote="Castrol"]
Ööööö.......voisin luulla että kysytään sitä että miksi pitäs leikata foami tähdenmuotoon...Voin toki olla väärässäkin mutta jos tuosta kyse niin sen takia että rengas mukautuu paremmin maaston pintojen mukaan kun on pehmeämpi. Tuolleen yksinkertaisesti selitettynä tai ainakin niin minä olen sen ymmärtänyt.
[/quote] et castrol osunu oikeeseen mulla oli jonkun verran kirotusvirheita >:( mutta tarkotin sitä että oikee taka rengas menee tähden muootoon leikatun foumin muotoon >:( >:( ja rengas ei pidä yhtään :'
Mikko T.
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Mikko T. »

tekeekö saman lämpöisessä vai onko tuo ilmiö vain kylmässä/viileässä todettu? itselläni esimerkiksi rengas imeytyy kasaan kun ulkona ajan. johtuu renkaan tiiviydestä ja siitä että ilma renkaan sisällä tiivistyy kylmässä. korjatkoon joku jos nyt ihan pehmosia puhun. ;D
Team Savon Mafia (axial cj7)
rc-hammer

ainoastaan kylmällä ajaessa... menisikö rengas ns. vacuumille ??? eli ali paineelle :-\ ;D
-jormis
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja -jormis »

Poraa sitten n. 2,5mm reiät vanteisiin, ja pidä huoli, että kumi on kunnolla kiinni vanteessa, sitten ei tarvitse huolehtia noista efekteistä. Sen reiän voi kyllä tehdä renkaaseenkin, mut saattaa pahemmassa kohdassa kumi revetä
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!
Mikko T.
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Mikko T. »

jep sen se teki. tohon reikien poraamiseen sen verran että pitää muistaa että jos uittaa yhtään ni sinne sit pääsee kaikki lika sisälle ja ei tuu ihan helposti pois.
Team Savon Mafia (axial cj7)
rc-hammer

kiitti vinkeistä mutta jos ajan kesällä esim. mudassa ni mun tuskin kannattaa porata vanteita ::) ::) ::)
Micro
Legendaarinen!

rc-hammer kirjoitti: kiitti vinkeistä mutta jos ajan kesällä esim. mudassa ni mun tuskin kannattaa porata vanteita ::) ::) ::)
Saahan sen tietysti melko vaivattomasti umpeen kuumaliimalla   ;).
rc-hammer

muovinen ohjaus varsi sano naps ??? ??? ??? piti ite tehä nopeesti uus pika varsi mutta uudet amuliiniset tilataan... kuvatuksia... http://cid-92cb3bcc84730d1e.skydrive.li ... va0333.jpg ei se ihan saman lainen ole :D ;D ;)
rc-hammer

Kuva

sain kuvan laitettua ja kyllähän se työntää lunta
Viimeksi muokannut rc-hammer, To 11.02.2010 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin