Hyvä esikuva scalelle toi Jussilaisen Mikan räkytäky Bj. Viimekesän ylivoimasesti etenevin auto off-road suunnistus cupissa, voitti yhtä kilpailua lukuunottamatta kaikki kisat modi-luokassa ja hakiparissakisassa enemmän rasteja, kuin yksikään protoluokan ajokki.
Ihan vaan vinkkinä, tuohon on tämän talven aikana tulossa Fox:n 14" tai 16" coil-overit joka kulmaan ;)
nyt on tullut noita alustan osia maalailtua samanlaiseksi kuin esikuvassa on.koppaa vielä odottelen ja kun se saapuu niin päääsen rakentamaan ohjaamoa +kaikkea muuta pientä siihen.
no prkl tänään kävin hakemassa savöxin 16kg vääntävän servon mut se ei toiminu mun ohjaimen kanssa :(
täytyyy ettii joku muu servo nyt sit tohon autoon.
oisko mitää ehdotuksia mikä servo vois olla hyvä.mielellään alle 50e.
joska kirjoitti:
no prkl tänään kävin hakemassa savöxin 16kg vääntävän servon mut se ei toiminu mun ohjaimen kanssa :(
täytyyy ettii joku muu servo nyt sit tohon autoon.
oisko mitää ehdotuksia mikä servo vois olla hyvä.mielellään alle 50e.
Miksi ei toimi? Itselläni ei ainakaan Sidewinder + Savöx toimi pätkimättä ja nykimättä ilman BECiä. Kahdessa autossa on tämä combo. Voisiko siinä olla syy?
Noparin kanssa kyllä toimii mutta ei radioiden kanssa.Tuli vähän tyhmästi kirjoitettua toi tohon.
Ekaks epäilin tota noparia mut toi servo ei sit toimi ton mun ohjaimen ja vastarin kanssa(spektrumin dx3.0)
Eikös sulla tomy oo se acomsin radio? toimiiko sen kanssa hyvin?
joska kirjoitti:
Noparin kanssa kyllä toimii mutta ei radioiden kanssa.Tuli vähän tyhmästi kirjoitettua toi tohon.
Ekaks epäilin tota noparia mut toi servo ei sit toimi ton mun ohjaimen ja vastarin kanssa(spektrumin dx3.0)
Eikös sulla tomy oo se acomsin radio? toimiiko sen kanssa hyvin?
Toimii sekä Acomsin että Sanwan kanssa. Hiukan oudolta tuntuu, ettei toimisi. Voiko joku Spektrumin käyttäjä vahvistaa, että näin olisi?
ei oo beciä. kokeilin kahdella eri servolla eikä toimi.kokeilin veljen sanwalla ja sillä toimi ihan normaalisti ilman beciä.
kyllä ne toimii noilla uusilla spektrumin radioilla hyvin.
Näyttää hyvältä, maalatut alustan osat näyttää hienoilta.
Otitko ylälinkin pois kun panhardi laitettu? Akselinpuoleinen nivelkin hassusti, väärinpäin ???
noi panhardi(t) muuttuu vielä kun laitan jouset ja muut kunnolla tohon. se on tossa nyt vähä mite sattuu ku kokeilin että saanko ees laitettua sitä siihen.
alusta tulee muuttumaan vielä aika paljon.
jepp nyt on laitettu oikein päin se ja samalla jatkan ton ohjaamon tekemistä
pitäs saada eteen kans toi panhardi mut siel on toi servo vähä edes et pitää saada se jotenki sovitettuu sinne
Just oon tässä kovaa vauhtia tekemässä sitä.penkit,ratti ja jotain muuta pientä oon saanu jo tehtyä.
Kopan oon maalannut uudestaan ja taakse asentanut 4-linkin.
Kuvia tulee ehkä huomenna tai ens viikolla.