"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kyosho Rock Force 2.2

Eipä heti uskoisi, mutta esim. Revosta on tehty kelpo crawleri.
kezze
Nyyppä

Vs: Kyosho Rock Force 2.2

Viesti Kirjoittaja kezze »

pitänee katsoa, ja kiitos vielä
CAUCASIAN OVCHARKA
tenafromtre

Viesti Kirjoittaja tenafromtre »

So on Moro!

Löytyikö Kyoshon RockForcea??   ;)

Tena
kenne
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenne »

bogeyman68 kirjoitti: Kysyppäs tuolta, vai oletko jo kysynyt?
--------------------------------------
Kyosho Pro-Shop
Lyhtytie 12
00740 HELSINKI

(0207) 419 210

[email protected]
--------------------------------------
Näytti ainakin viime viikolla olevan hyllyssä.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
tenafromtre

Jokos on talviunilta heräilty!!?

Viesti Kirjoittaja tenafromtre »

Moi!

Onko jo ajokausi aloitettu vai ottaako aikaa ja kuivempia kelejä?

Onko mitää uudistuksia ja virityksiä tullut talven aikana kehiteltyä?

Hauskaa päivänjatkoa ja kuulemisiin!!! ;)
Niila
Nyyppä

Re: Kyosho Rock Force 2.2

Viesti Kirjoittaja Niila »

Täällä eräs sunnittelee 2.2 crawlerin hankkimista ja toi rock force kyllä vaikuttais pätevältä peliltä. Jossain palstalla kuulin että olisi ollut tosi paljon vikoja jollakin rock forcensa kanssa, mutta taitaa yleinen mielipide olla että kestää vähintään yhtä hyvin kuin muutkin, vai mitä mieltä?

Renkaat siis vaihtoon ainakin, mitä muuta tuolle pitäisi tehdä vai pitäiskö mitään?
Ai niin Tena, jos mä saan tuon jossain vaiheessa tätä kesää/syksyä hankittua niin lähdetkö jonnekin tampereen lähimaastoon ajeleen kaveriksi? Oon vähän untuvikko näissä... :)

-Niila
TomiK
Moderator

Viesti Kirjoittaja TomiK »

Niila kirjoitti: Ai niin Tena, jos mä saan tuon jossain vaiheessa tätä kesää/syksyä hankittua niin lähdetkö jonnekin tampereen lähimaastoon ajeleen kaveriksi? Oon vähän untuvikko näissä... :)
Jos muutkin kelpaavat ajokaveriksi, niin ollaan menossa ensi viikolla (ehkä jo huomenna) Sulkavuorelle ajelemaan (Koivistonkylän Prisman viereinen kukkula). Hyppää mukaan katselemaan :). Tosin yhtään RockForcea ei ole tietääkseni tulossa.
Niila
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja Niila »

Tottakai kelpaa, ja mielellään tulisin katseleen meininkiä. Mulla kun ei 1:1 autoa ole käytössä niin bussilla joudun liikkumaan. Pystyisitkö linkkaamaan vaikka google mapsista tuon paikan niin voisin navigoida sitten perille?   :)
TomiK
Moderator

Niila kirjoitti: Tottakai kelpaa, ja mielellään tulisin katseleen meininkiä. Mulla kun ei 1:1 autoa ole käytössä niin bussilla joudun liikkumaan. Pystyisitkö linkkaamaan vaikka google mapsista tuon paikan niin voisin navigoida sitten perille?   :)
Tässä kartta: http://kartat.eniro.fi/m/aPU9U .

Ajelupäivä on vielä epäselvä, mutta laitetaan vaikka yksityisviestiä lähempänä, niin pääset katsomaan autojen menoa (toivottavasti ensi viikolla, mutta riippuu kovasti siitä miten ihmiset jaksavat/voivat autonsa pistää kuntoon) :).
Zarizi Tech
Moderator
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zarizi Tech »

TomiK kirjoitti:
Niila kirjoitti: Tottakai kelpaa, ja mielellään tulisin katseleen meininkiä. Mulla kun ei 1:1 autoa ole käytössä niin bussilla joudun liikkumaan. Pystyisitkö linkkaamaan vaikka google mapsista tuon paikan niin voisin navigoida sitten perille?   :)
Tässä kartta: http://kartat.eniro.fi/m/aPU9U .

Ajelupäivä on vielä epäselvä, mutta laitetaan vaikka yksityisviestiä lähempänä, niin pääset katsomaan autojen menoa (toivottavasti ensi viikolla, mutta riippuu kovasti siitä miten ihmiset jaksavat/voivat autonsa pistää kuntoon) :) .
Viitaten minuun, jolla ei ole osiakaan. Voin tulla huomenissa Sulkavuorelle ajelemaan Sportsman autolla. Pro kulkinetta en saa sattuneesta syystä nippuun....
Samu Sarka, RFOT, FIN
Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers

5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
TomiK
Moderator

Zarizi Tech kirjoitti: Viitaten minuun, jolla ei ole osiakaan. Voin tulla huomenissa Sulkavuorelle ajelemaan Sportsman autolla. Pro kulkinetta en saa sattuneesta syystä nippuun....
Ei tässä pelkästään suhun viitattu :).
Vastaa Viestiin