Moi
Tulipa äskettäin hankittua Venom Creeperi. Se on näköjään vanhempaa mallia tai sitten ovat ed. omistajat riisunut sitä vähän. No kuitenkin, mistä voi hankkia vannepainot? Jenkeistä kyllä saa mutta kun kuljetus tuplaa hinnan! >:(
Neuvoja otetaan meil. vastaan.
T Sammen
Vannepainot Venom Creeper
Vs: Vannepainot Venom Creeper
Siis tarkoitat niitä painoja, jotka ruuvataan kiinni alkuperäisvanteelle?Sammen kirjoitti: Moi
Tulipa äskettäin hankittua Venom Creeperi. Se on näköjään vanhempaa mallia tai sitten ovat ed. omistajat riisunut sitä vähän. No kuitenkin, mistä voi hankkia vannepainot? Jenkeistä kyllä saa mutta kun kuljetus tuplaa hinnan! >:(
Neuvoja otetaan meil. vastaan.
T Sammen
Ostin oman Creeperini (nyttemmin jo myyty) ensimmäisten joukossa aikoinaan, eikä silloin ainakaan missään mainittu, että vannepainot tulisivat mukana. Kyllä ne erikseen piti tilata ja varmaan juuri hinnan takia kaikki eivät niitä ole tilanneet. Voin kyllä lämpimästi suositella.
Laita mailia suoraan Venomille ja utele hinta painosarjalle rahtien kera. Itse ainakin sain aikoinaan "inhimilliset" hinnat tällä tavalla.
-
Sammen
Vs: Vannepainot Venom Creeper
Moi
Voipi olla että olen ostannut sinun vanhan creeperin? Joo kävin Venomin kotisivuilla vähän katsomassa. Painot olivat 50USD + rahti 45USD, eli aika tyyrit. Pitääpä ensin kokeilla tuo Biltema systeemi.
Vastaus toiseen kysymykeen. Pari akkua olen kokeillut, ihan kivalta tuntuu. Kun netistä etsii kokemuksia niin enemmän tietävät väittävät että jos vertailee peruspaketteja niin Creeper on hyvä. Tiedä sitten.
T Sam
Voipi olla että olen ostannut sinun vanhan creeperin? Joo kävin Venomin kotisivuilla vähän katsomassa. Painot olivat 50USD + rahti 45USD, eli aika tyyrit. Pitääpä ensin kokeilla tuo Biltema systeemi.
Vastaus toiseen kysymykeen. Pari akkua olen kokeillut, ihan kivalta tuntuu. Kun netistä etsii kokemuksia niin enemmän tietävät väittävät että jos vertailee peruspaketteja niin Creeper on hyvä. Tiedä sitten.
T Sam