mä oon tehny sisälokasuojat pakasterasiasta ja on toiminu ihan hyvin.styreenistä on kyl helppo tehä ni vois kokeilla että mimmoset lokarit sillä sais aikaseksi.
Mistä tuota styreeniä voisi ostaa? Joo etra myy sitä täälläkin päin suomea mutta on vain 2 neliön levyissä. En usko että ihan niin paljon sitä kuitenkaan tarvitsen.
hyrsleri kirjoitti:
Mistä tuota styreeniä voisi ostaa? Joo etra myy sitä täälläkin päin suomea mutta on vain 2 neliön levyissä. En usko että ihan niin paljon sitä kuitenkaan tarvitsen.
Esimerkiksi http://www.hobbypoint.fi myy sitä. Tilaaminen onnistuu parhaiten soittamalla, jos ei ole käyntiä pääkaupunkiseudulle. Sitä saa n. A4 kokoisina arkkeina eri paksuuksissa. Hinta muistaakseni n. 1,50-3e/arkki. Liimaamiseen käytän itse MicroWeld nimistä tuotetta. Toimii erittäin hyvin.
Hobbypointilta on vaan pirun kallista tilata. Ainakaan viimeksi eivät suostuneet lähettämään kuin postiennakolla MH:n kauta. Tuli melkein 15€ kuluja. Taidan hakea etrasta sen parin neliön lapun.
hyrsleri kirjoitti:
Hobbypointilta on vaan pirun kallista tilata. Ainakaan viimeksi eivät suostuneet lähettämään kuin postiennakolla MH:n kauta. Tuli melkein 15€ kuluja. Taidan hakea etrasta sen parin neliön lapun.
Juu, samat kokemukset. Onkin tullut edullisemmaksi palkata Helsingistä agentti, joka käy hakemassa tavarat ja postittaa ne kirjekuoressa Jyväskylään.
Täytyy tuots agenttihommaa itsekin miettiä. Mahtaako tulla ihan kirjekuoressa vai miten? Se 2 neliöö maksaa kuitenkin "vain" reilu 20€ mutta suhteilla saa ostettua ne halvempaa reittiä. Täytyy pistää harkintaan ja ehkä tilaukseen.
hyrsleri kirjoitti:
Täytyy tuots agenttihommaa itsekin miettiä. Mahtaako tulla ihan kirjekuoressa vai miten? Se 2 neliöö maksaa kuitenkin "vain" reilu 20€ mutta suhteilla saa ostettua ne halvempaa reittiä. Täytyy pistää harkintaan ja ehkä tilaukseen.
Siinähän sinulla on bisnes! Hanki suhteillasi edullisesti 0,5mm, 1mm ja 2mm styreeniä Etolasta ja myy sitä meille edullisesti mutta silti itsellesi mukavalla katteella.
Minkäs kokoisia levyjä tarttis? Mulla on omassa varastossa yksi 2 m[sup]2[/sup] levy vielä leikkaamatta punaista 2 mm:n paksuista styreeniä ja jotain yksittäisiä 40 x 100 cm levyjä taitaa löytyä keltaista ja valkoista, samaa paksuutta. Noista voisi omakustannehintaan myydä jotain palasia ja postikulut päälle. Laittakaa YV:tä jos kiinnostaa ja on tarvetta.
hyrsleri kirjoitti:
Siinähän sinulla on bisnes! Hanki suhteillasi edullisesti 0,5mm, 1mm ja 2mm styreeniä Etolasta ja myy sitä meille edullisesti mutta silti itsellesi mukavalla katteella.
Taisin kirjoittaa hieman huonosti. Pitäisi ITSELLE saada pääkaupunkiseudulta agentti ;) . Itsellä kun matkaa tulee se reilu 100km sinne ja 70km päälle Turkuunkin.