Espoon rc-centerin tiedoitus topikki
Vs: Espoon rc-centerin tiedoitus topikki
Tuolta toisesta topicista poiminto: http://rc10.fi/index.php?topic=39751.msg368113#new
Tilanne on tällä hetkellä se että talkoiden pääpaino tulee olemaan krossiradan kuntoon saattamisessa ja toivottavasti myös siihen saadaan apuja crawling puolelta. Tosiasia on se että jos krossirataa ei saada piakkoin valmiiksi niin silloin ei saada myöskään ratamaksuja, tämä tarkoittaa sitä että jos kassavirta on pelkästään poispäin niin tulevaisuus ei näytä hyvältä.
Joten, apuja saa antaa krossiradan puolelle niin paljon kuin mahdollista että saadaan paikka auki ja raha kiertämään.
Tässä vaiheessa ei kannata olla asenteella "me ollaan crawlaajia eikä krossaajia joten pitäkää tunkkinne tai tehkää ite ratanne". Fakta on se että jos ei ole krossirataa niin silloin ei kohta ole koko harrastuspaikkaa joten nöyrin avunpyyntö talkoolaisille että keskityttäisiin ensin isoon rataan.
Tilanne on tällä hetkellä se että talkoiden pääpaino tulee olemaan krossiradan kuntoon saattamisessa ja toivottavasti myös siihen saadaan apuja crawling puolelta. Tosiasia on se että jos krossirataa ei saada piakkoin valmiiksi niin silloin ei saada myöskään ratamaksuja, tämä tarkoittaa sitä että jos kassavirta on pelkästään poispäin niin tulevaisuus ei näytä hyvältä.
Joten, apuja saa antaa krossiradan puolelle niin paljon kuin mahdollista että saadaan paikka auki ja raha kiertämään.
Tässä vaiheessa ei kannata olla asenteella "me ollaan crawlaajia eikä krossaajia joten pitäkää tunkkinne tai tehkää ite ratanne". Fakta on se että jos ei ole krossirataa niin silloin ei kohta ole koko harrastuspaikkaa joten nöyrin avunpyyntö talkoolaisille että keskityttäisiin ensin isoon rataan.
Naura ajotaidoillesi, niin kaikki muutkin tekevät...
Torstaina pyrin paikalle joka tapauksessa ja auttelen missä osaan.
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
mjaa niin joo totta rata on nyt hetken aikaa jåissä kun nuo saa tuon muuten toimimaan niin tehrään sitten rata sinne eikös jeh.
OK.
Ja jos avajaisiin haluavat Crawler rataa esiin niin ainahan voi turvautua siihen mun jankuttamaan 'kiviä lastauslava-laatikoihin' juttuun. Siihen eio mee kauaa ja on edes jotain.
Ja jos avajaisiin haluavat Crawler rataa esiin niin ainahan voi turvautua siihen mun jankuttamaan 'kiviä lastauslava-laatikoihin' juttuun. Siihen eio mee kauaa ja on edes jotain.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Saat varmasti kaikilta täyden valtuutuksen järjestää tuonne muutaman lavallisen kiviä! ;)kenne kirjoitti: OK.
Onko tällä saralla mitään elämää tällä hetkellä? Siellä on tila joutilaana ja suorastaan odottelee radan rakentajia ja ravlaajia ;)
Toivottavasti Centerissä nähdään myös möyrijöitä, tuntuu kuin jotain puuttuisi kun niitä ei siellä näy.
Toivottavasti Centerissä nähdään myös möyrijöitä, tuntuu kuin jotain puuttuisi kun niitä ei siellä näy.
-
Audiko
Tarttis varmaan hommata edustusasunto sieltä isoilta kyliltä, pääsis sisätiloihin ajelemaan. :D
Älä muuta sano, täällä vissiin harrastajat on ostaneet pilkkihaalarit ja ajelee ulkona kun lämmin ja kuiva sisäradan mahdollisuus on käyttämättä ;)
Kyllä varmaan ajajia olis, mutta kun jonkun pitäis tehdä se rata ensin. Itse olen moneen kertaan ilmoittautunut vapaaehtoiseksi ja kun ei muuta porukkaa radan tekoon ollut mun ja Nastyn lisäksi niin osallistuin sitten RC-centterin muiden ratojen talkoisiin. Toivoakseni joku sitten vastavuoroisesti jeesaa meitä, jos joskus saadaan jotain aloitettua.
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
-
Audiko
[quote="qaw"]
Kyllä varmaan ajajia olis, mutta kun jonkun pitäis tehdä se rata ensin. Itse olen moneen kertaan ilmoittautunut vapaaehtoiseksi ja kun ei muuta porukkaa radan tekoon ollut mun ja Nastyn lisäksi niin osallistuin sitten RC-centterin muiden ratojen talkoisiin. Toivoakseni joku sitten vastavuoroisesti jeesaa meitä, jos joskus saadaan jotain aloitettua.
[/quote]
Totta että ajajia varmasti riittäis, itselläni olisi satojen neliöiden tilat minne olisi mahdollista ratoja väsätä, ei vaan minun kunnolla yksin saa mitään aikaa, täällä harrastajia on todella vähän niin taitaa jäädä sisäradat haaveeksi.
[/quote]
Totta että ajajia varmasti riittäis, itselläni olisi satojen neliöiden tilat minne olisi mahdollista ratoja väsätä, ei vaan minun kunnolla yksin saa mitään aikaa, täällä harrastajia on todella vähän niin taitaa jäädä sisäradat haaveeksi.
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Valmiiseen pöytään on aina niin helppo tulla... Tosin aina ei sitten löydykään sitä pöytää ellei itsekin osallistu tekemiseen..
Kyllä täältäkin mielelläni tulisin rakentamaan mutta 150 km välimatka rajaa mahdollisuudet aika vähiin..
Lisäksi näkisin että edes jonkinlaiset helpotukset ratamaksuissa olisivat paikallaan rakentamiseen osallistuneille..
Kyllä täältäkin mielelläni tulisin rakentamaan mutta 150 km välimatka rajaa mahdollisuudet aika vähiin..
Lisäksi näkisin että edes jonkinlaiset helpotukset ratamaksuissa olisivat paikallaan rakentamiseen osallistuneille..
Joo olen samaa mieltä että halvennukset olisi paikallaan, mutta niin olisi crossiradan tekijöillekin, ne vasta ison homman on tehneet. Vaan jos aletaan yhdelle antamaan niin sitten saa antaa aika monelle, ja kuinkas paljon pitää jeesata että alennuksen saa? Noilla perusteilla suunnilleen ovat päättäneet että kenellekään ei alennuksia tipu.
Itse aion joka tapauksessa centterin palveluita käyttää ja olenkin ratamaksuni tälle vuodelle jo maksanut. Jos ei tarpeeksi porukkaa tule ratatalkoisiin niin sitten täytyy keskittyä driftailuun ;D
Itse aion joka tapauksessa centterin palveluita käyttää ja olenkin ratamaksuni tälle vuodelle jo maksanut. Jos ei tarpeeksi porukkaa tule ratatalkoisiin niin sitten täytyy keskittyä driftailuun ;D
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Valitettavasti tilanne ratamaksujen osalta on se että tilan vuokrat on sidoksissa suurelta osin harrastajien ratamaksuihin, niillä maksuilla pitäisi maksaa vuokrat ja ylläpitää paikkaa. Aika vaikea selittää vuokranantajalle että pitäisi saada kuluista alennusta kun on niin paljon talkoolaisia joilta ei peritä täysimääräisiä ratamaksuja, oisko teillä jotain talkooduunia missä nämä talkoolaiset voisi auttaa. ;)
Ymmärrän hyvin että ratamaksut tuntuu korkealta kun vertaa viime talven hintoihin, Lippiksessä oli eri lähtökohdat vuokrasoppareissa sitä kautta hinnat edullisemmat. Toisaalta, mikä harrastus on halpa ja paljonko ratamaksut rokottaa vuosipudjettia jos lasketaan koko paletin kustannukset?
Se siitä saarnasta, näistä peitsamo voi keksustella enemmänkin, omat verbaaliset lahjakkudet ei yllä sille tasolle että voisi asiaa paremmin perustella, peitsamon kommentteja ratamaksuista voi lukea RC10 foorumilta.
qaw, rifteriä paanalle ja jos haluat krossia kokeilla niin tuu nykäsee hihasta 8)
BB:n tilanteen ymmärrän hyvin, matkaa on vaikka intoa talkoisiin ja ajohaluja riittäisi.
PS. Sorry kirjoitus vihreistä, uusi näppis joten sormet hakee vielä paikkaansa :P
Ymmärrän hyvin että ratamaksut tuntuu korkealta kun vertaa viime talven hintoihin, Lippiksessä oli eri lähtökohdat vuokrasoppareissa sitä kautta hinnat edullisemmat. Toisaalta, mikä harrastus on halpa ja paljonko ratamaksut rokottaa vuosipudjettia jos lasketaan koko paletin kustannukset?
Se siitä saarnasta, näistä peitsamo voi keksustella enemmänkin, omat verbaaliset lahjakkudet ei yllä sille tasolle että voisi asiaa paremmin perustella, peitsamon kommentteja ratamaksuista voi lukea RC10 foorumilta.
qaw, rifteriä paanalle ja jos haluat krossia kokeilla niin tuu nykäsee hihasta 8)
BB:n tilanteen ymmärrän hyvin, matkaa on vaikka intoa talkoisiin ja ajohaluja riittäisi.
PS. Sorry kirjoitus vihreistä, uusi näppis joten sormet hakee vielä paikkaansa :P
Viimeksi muokannut Koheltaja, La 17.10.2009 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Omalta kohdaltani voin todeta, että mulla loppui mielenkiinto tuossa taannoin, kun porukkaa ei millään saanut heräämään mukaan. Eipä silti, on ollut työn puolesta kiireitä, joten vähät vapaa-ajat on menneet autojen rakenteluun. Ratamaksut olen jo hoitanut, mutta yksikään Ulappatorin radoille sopivista autoista (6kpl) ei ole ajokunnossa... ::) ;D
Matskujahan sinne on jo hankittu (onko ne edelleen qawin hallussa?), joten niillä pääsee alkuun kun vaan innokkaita tekijöitä löytyy! Kuten joskus totesin, niin jos päivän mittaisiin talkoisiin paikalle löytyy esim 15 jätkää ja jokainen tekee yhden lavan, niin kasassa on hulppea rata! Ja alkuun riittäisi jo muutama lavallinen kiviä!
Matskujahan sinne on jo hankittu (onko ne edelleen qawin hallussa?), joten niillä pääsee alkuun kun vaan innokkaita tekijöitä löytyy! Kuten joskus totesin, niin jos päivän mittaisiin talkoisiin paikalle löytyy esim 15 jätkää ja jokainen tekee yhden lavan, niin kasassa on hulppea rata! Ja alkuun riittäisi jo muutama lavallinen kiviä!
Kaikki suunniteltu roina eli vanerit, hartsit, ruuvit ja matot on ulappatorilla. Meiltä saa edelleen erinäisiä puu- ja maa-aineksia jos tarvetta on.
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Dodii, kuulostaa hyvältä, ei muuta kuin talkooporukka pystyyn ja vetäjä sille niin saadaan yksi rata lisää Centeriin kaikkien möyrijoiden ja katsojien iloksi. Ei tarvii kärvistellä himassa näppiksen ääressä ja katella haikaillen videoita jenkkien sisäpaanoista tai uhmata flunssaa ulkona sateessa, kun voi ajella sisällä/lämpimässä samanhenkisten kassa turisten, eikä joku kisakaan olisi huono juttu synkkien talvipäivien ratoksi.
Eikö olisi hienoa, eikö? ;)
Eikö olisi hienoa, eikö? ;)
Tällä hetkellä näyttää siltä että crawling-radasta pitäisi tehdä kokonaan modulaarinen ja siirrettävä. Siellä on tarkoituksena laajentaa pikkurataa crawling-alueen tilalle sillä ajatuksella että tiettyinä päivinä voisi sitten nostaa crawling-palikat pikkuradan päälle.
Nyt kaipailtaisiin oikeasti tietoa että kuinka paljon tuonne olisi tulossa ajajia. Jos ajajia ei ilmoittaudu niin varmaan haudataan koko ajatus. Jos vain vähän niin rakennetaan tuo modulaarinen versio. Jos ajajia yhtäkkiä ilmoittautuukin oikein tosissaan niin voidaan saada kiinteäkin rata.
Siispä NYT HERÄTYS KAIKKI ja juttua tänne!
Nyt kaipailtaisiin oikeasti tietoa että kuinka paljon tuonne olisi tulossa ajajia. Jos ajajia ei ilmoittaudu niin varmaan haudataan koko ajatus. Jos vain vähän niin rakennetaan tuo modulaarinen versio. Jos ajajia yhtäkkiä ilmoittautuukin oikein tosissaan niin voidaan saada kiinteäkin rata.
Siispä NYT HERÄTYS KAIKKI ja juttua tänne!
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Jos kisat järjestetään ja on kyyti niin tulen ajamaan.
Oon tulossa, jos kyyti järjestyy. Toivottavasti saadaan yks sisäkisa talvelle :)
Moonbully
Hei tässä ei nyt puhuttu kisoista. Niiden aika on sitten myöhemmin, jos koko ajopaikkaa nyt edes syntyy (tällä osallistumisinnolla ei näytä kovin lupaavalta)
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1