"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Moped nopari

Hiilettömät tai hiilelliset, ja niiden nopeudensäätimet
JK1

Moped nopari

Viesti Kirjoittaja JK1 »

Pitkästä aikaa pääsin rassaamaan Tlt:tä, mutta ei kai nopari ottanut itseensä...
Eli mulla on Moped v16r nopari, jota yritin kytkeä. Laitoin ensin akun ja   moottorin ohjeiden mukaan, sitten yritin vastaria (Traxxas tq3). Tyrkkäsin ohjauksen ykköskanavaan ja noparin kohtaan "B". Ohjaus pelitti, mutta ei kaasu. Sitten järkeilin, että vastarissa kaikissa kanavissa on plussa (pun.) keskellä ja tyrkkäsin Mopedin kanavaan 2. Nyt moottori pyörähtikin, ja aloitin set-upin: painoin noparin set-up-nappia kunnes ledi sammui (ohjeiden mukaan) mutta sohlasin enkä saanut heti jatkettua (lähettimisestä kaasu pohjaan ja uudestaan set-up-nappia) Sen jälkeen ei noparissa ole ollut mitään eloa. Piuhat olen irroittanut ja koittanut uudestaan moneen kertaan. Onko tuolle mitään enää tehtävissä vai...? Jos ei, niin saa tarjota idioottivarmaa noparia harjalliseen :-\

J
TomiK
Moderator

Vs: Moped nopari

Viesti Kirjoittaja TomiK »

Itsekin meinasin kyseisen noparin ostaa hyvältä vaikuttavan BECin takia, mutta lueskelin RcCrawler.comista noparista ja jätin ostamatta. Ilmeisesti kyseisessä noparissa on tuota vikaa ollut useammallakin, jonka lisäksi kappaleita jotka ovat olleet hengettömiä jo saapuessaan.

Halvalla ei saa hyvää taitaa päteä tähänkin asiaan.
JK1

Viesti Kirjoittaja JK1 »

Jep jep, laittakaahan vinkejä hyvästä/edullisestakin noparista. Meen huomenna HKI:in ja vois samalla ostaa, sais auton koeajoon   ;D Joo, ja vielä kauppa mistä hakee... Nyt ei jaksais enää jenkeistä vartoilla.

J
Dark Crusher

Viesti Kirjoittaja Dark Crusher »

Itellä mad flashissa GM Racing V4R nopari (kaasu,jarru,pakki), kestää 17t konetta, mutta oon ajanut 13t koneellakin, eikä oo vikaa. Jarru on kiitettävän hyvä ja muutenkin nopari ollut oma suosikkina aina. Kestää huikeat 10 kennoa / 12v, oon ite ajanut 11 kennollakin   ;)

http://www.rcpiste.pp.fi/

RC Pisteestä saa nykyään 82 euron hintaan, täyttä laatua! Itelle on riittänyt ja tyytyväinen olen aina ollut.
Divi
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Divi »

Robitronic Speedstar 2 - www.racingfactory.fi
12t kestävä malli on halpa ja hyvä, racingfactoryn toimitukset nopeat.
JK1

Viesti Kirjoittaja JK1 »

Kiitos vastauksista. Olikin pikkumoka, yksi akun kenno juotettu huolimattomasti. :-[ Nyt pelittää!!
Katsotaan sitä uutta noparia jos tuo ei toimi.
J
Viimeksi muokannut JK1, Ma 09.07.2007 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin