"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Juuka

Audiko

Vs: Juuka

Viesti Kirjoittaja Audiko »

Hienoa, kunnon porukka alkaakin olla kasassa.

Pitää ruveta auto laittamaan valmiiksi   :D
Audiko

Ei ole ruusuilla tanssimista tämä elämä sairauden kanssa, oli aamun fysioterapiassa siellä petti halvaantunut jalka alta ja niksahti selkä, samalla ilmeisesti jalkojen hermoissa katkesi taas tiedon kulku   :'( nyt on jalat mustana selkä niin kipee että istuminen sattuu ja jalat ei toimi että voisi seisoa tai kävellä.

Ei näköjään passaa minun suunnitella mitään etukäteen, hetken mielijohteesta kaikki tehä ilman suunnittelua.

Eli näillä näkyminen jää taas ajelut väliin   >:(
EeTee
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja EeTee »

No voi harmi.

Onkos ärjy ja mahdollisesti muita menossa ajelemaan? Mulla on kamat jo pakattu kyytiin.
Audiko

Muut on menossa ajelemaan, minullakin kova halu päästä mukaan, nyt lepäilen jos kunto kohenis ees jonkun verran että pääsis matkaan.
EeTee
Täysi jäsen

OK. Täytyy startata kohti Juukaa töiden jälkeen.
ärjy

Viesti Kirjoittaja ärjy »

moro eetee!! paljonko mun pitää ottaa kyhnyä mukaan? meinaan niistä jousista? koppaa en tarvitse sittenkään. on ruvennut se hustlerin putkirunko himottaan ;D eihän sulla olis ylim. akkulevyä akselin päälle? olin audikon kanssa puheissa, se yrittää voimistua et pääsee mukaan. ei ole kyl hauskan kuuloista tuommonen. mürphyn laki näkyy toimivan tuossakin >:(
Audiko

Ukko alkaa pysyä jo tolpillaan ja kivutkin hellittänyt hiukan, ihme olisikin jos ei tällä nappi määrällä.

Sisulla yritän lähteä matkaan   :)
ärjy

*Ukko alkaa pysyä jo tolpillaan ja kivutkin hellittänyt hiukan, ihme olisikin jos ei tällä nappi määrällä.

Sisulla yritän lähteä matkaan   Hymyilee*

sissi meininkiä ;D
EeTee
Täysi jäsen

[quote="ärjy"]
moro eetee!! paljonko mun pitää ottaa kyhnyä mukaan? meinaan niistä jousista? koppaa en tarvitse sittenkään. on ruvennut se hustlerin putkirunko himottaan ;D eihän sulla olis ylim. akkulevyä akselin päälle? olin audikon kanssa puheissa, se yrittää voimistua et pääsee mukaan. ei ole kyl hauskan kuuloista tuommonen. mürphyn laki näkyy toimivan tuossakin >:(
[/quote]

jouset 5€? Ei ole "tehdastekoista" ylimääräisenä. Itse porailtu löytyy, mutta saat tehtyä samanlaisen alkuperäisestä axialin levystä.

Hyvä jos Audikokin pääsisit mukaan.
Audiko

Niin pitää taistella  :P

Kävely tyyli on kuin pingviinillä, mutta se on sivuseikka pääasia että muuten on komee  ;D vitsi vitsi  :D

Poikkee miut hakemaan kun ollaan lähdössä, yritän olla valmiina ja akut jo latautuu.
ärjy

kehtaatko ottaa sen poraillun levyn mukaan? saisi hieman mallia, ja etäisyyksiä selville. jos pajalla värkkäis sit amuliinista koko roskan. tai ihan kunnon teräksestä, saisi painoa eteen. mut nähdään myöhemällä. odotellaanko seolla? vai joko sulla oli kordinaatit?
EeTee
Täysi jäsen

Ei ole tarkkoja koordinaatteja, mutta jos meininki mennä Härkinlammelle osaan sinne.
Se levy on vielä paikoillaan autossa, mutta äkkiä sen irti saa jos tarvis.
Viimeksi muokannut EeTee, Ke 26.08.2009 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Audiko

[quote="EeTee"]
jos meininki mennä Härkinlammelle osaan sinne.
[/quote]

Tuonne juuri, kuulemma löytyy todella hyvää maastoa.
Audiko

Kiitokset kaikille mukavasta seurasta ja hienosta illasta   :)

On se Endorfiini sellanen aine joka toimii paremmin kuin mikään kipulääke, lisää tälläisiä retkiä niin helpottuu elämä kipujen osalta, nyt kyllä taas kipuja mutta oli edes kolme tuntia vähempänä :D
Audiko

Kuva Arskan autosta, oli alalinkit kovilla   :D

Kuva
joska
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja joska »

oho no nyt on ainakin taivutetut linkit   ;D
4x4 varo saatan poistua tieltä

rc4wd,axial,spektrum
http://www.racingfactory.fi
http://www.rc-garage.fi
http://www.sabe.fi
Micro
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Micro »

Juu itellä mei samallatavalla. Siinähän on nelipyörä ohjaus
Audiko

Kyllä tosiaan taipu ihme miten kestävät kun ei katkenneet, jatkuvasti oli linkit solmussa.
TomiKoo
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja TomiKoo »

Jos Juuan/Nurmeksen porukoita kiinnostaa tulle ensi viikolla j"rapakon toiselle puolelle", niin Viekijärven läheisyydessä on ajopaikkoja tarjolla. Itse käyn ajamassa foffia vastaavaa menoa Firestormilla eräällä montulla, mutta hyviä ajopaikkoja löytyy teillekin! Ilmoilkaa, jos kiinnostaa!
Audiko

En uskalla luvata varmaksi mutta pidetään mielessä, ei mikään mahdoton ajatus.
Vastaa Viestiin