Ensinnäkin oikea paikka vai ei ilmolle mut. (siirtäkää jos ei)
Osu tämmöinen kiinan kauppa eteen, ja pistin tilaten muutaman lipon (4kpl).
Tosin ei crawleriin ( 2s 900mah), mut tulee jos kyseiset akut osoittautuvat toimiviksi.
Ja mikä parasta postitus ei maksa mitään kyseisestä puljusta, tosin ilman seurantaa, seurannan kanssa postit 2$ (itse maksoin)
mulla on 1 tuollainen 1500 ec power lipo ja mitään eroa en ole huomannut käytössä noihin ckrc lipoihin eli suosittelen. Epäilen että tulevat jopa samalta tehtaalta mutta ckrc liimaa omat tarrat ja ec power omansa.
mulla on 3kpl CKRCn lipoja joista kaikissa takana olevassa varoitus tarrassa on tuo samainen EC merkki :)
Ilmeisesti tehtaalla on loppunut värilliset tasurin johdot koska yhdessä akussa on 3kpl mustia johtimia ja 1punainen tasuri liittimelle ja muissa värilliset johdot kuten yllä olevassa kuvassa .
sjos kirjoitti:
Eli asiaankin tässä vois olla hyvä lipo crawlaukseen 3s 1500mah, 23$ 2kpl
Itse hommasin nuo akut juuri. Balanssi liittimet eivät käy laturiini suoraan, eli tarvitsisin hieman apua. Minkälaisen adapterin tarviin laturin ja akun väliin? Käykö esim. tämä setti: http://www.racingfactory.fi/tuotteet/LA ... PXH-103654
Itse hommasin nuo akut juuri. Balanssi liittimet eivät käy laturiini suoraan, eli tarvitsisin hieman apua. Minkälaisen adapterin tarviin laturin ja akun väliin? Käykö esim. tämä setti: http://www.racingfactory.fi/tuotteet/LA ... PXH-103654
huomasin ettå ec lipokkeissa on suojaamattomat pienikin reikå kylkeen ja puff.jos nua kyljet suojaa teipillå niin voi ajella ehkå noilla akuilla pikkasen huolettomammin
sjos kirjoitti:
Ovat muutenkin vähä sitä sun tätä. Yhestä akusta (3s) on tuossa parin kk aikana yks kenno ottanu ja kuallu ihan ittekseen.
Mulla kanssa muutama EC/ckrc 3s ottanut itseensä ja muuttanut muotoaan eli yks kenno on sanonut sopimuksen irti mutta onneks niitä on vielä muutama ajoja varten.
Nasty kirjoitti:
huomasin ettå ec lipokkeissa on suojaamattomat pienikin reikå kylkeen ja puff.jos nua kyljet suojaa teipillå niin voi ajella ehkå noilla akuilla pikkasen huolettomammin
uuh kännyllä kun surffaa niin tulee uskomattoman epäselkeetä tekstiä,
tarkotin sanoa että noissa ec lipoissa on kyljet täysin ilman suojaa ja omani ecpoweri jo jostain oksasta tai muusta sai pienen kolhun onneksi ei ollu vielä foliosäkki rikki. pahvilla ja teipillä suojattuna kestää ja toimii varmaan ok. omassa käytössä huomasin että nuo uudet tai no 3kk noi tossa hyllyllä makas paketissaan jonka jälkeen käyttöön otettuna toimii todella ok verrattuna 2000mah voimavirta pakkaan joka alkaa oleen jo lähelle 3 vuotta vanha ajo aika noilla 1500 paaljon pidempi.
toivottavasti vaan ei turvoskele piloille liian nopeasti.
Tilailin muutaman akun ec powerilta seurannalla. tilasin tuotteet viikko sitten, mutta kun laitan tuon seurantakoodin postin sivuille, se ei löydä mitään? Pystyykö postin sivuilta jäljittää Hong Kongista tulevaa postia?
Se näkyy postin sivuilla vasta kun paketti saapuu suomeen. Muutenkin vähän takkuilleet ulkomaantilaukset, tiedä sitten mistä johtuu. Nimim.Vanguish Productsin knuckleja odotteleva
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!