Toyota fj-40 projekti
-
Gerbiili
Vs: Scale tlt projekti.
Tlt täällä :) Yllättävän paljon tuli kaikkee tarvittavia pikkunippeleitä esim, ruuveja ;D
EDIT:
EDIT2: ;D
Ohjeissakin kerrotaan niiden olevan 3mm tangolle mutta ne tangot on tasan samanpaksusia kun mun 4mm tanko.. :D Ja 4mm tanko menee normaalisti siihen pallokuppiin. Eikait siinä.. Parempi näin, että ei tarvii ostaa jostain 3mm tankoa..
EDIT:
Hmm.. Näyttäs tässä olevan 4mm tangolle nuo linkkien päät ???Äijä kirjoitti: Ei oo ku 3mm linkit tlt:ssä. Miksi ne muuten pitäisi olla 4mm? Tuntunu nuo 3 millisekki kestävän ihan hyvin... ::)
EDIT2: ;D
Ohjeissakin kerrotaan niiden olevan 3mm tangolle mutta ne tangot on tasan samanpaksusia kun mun 4mm tanko.. :D Ja 4mm tanko menee normaalisti siihen pallokuppiin. Eikait siinä.. Parempi näin, että ei tarvii ostaa jostain 3mm tankoa..
Viimeksi muokannut Gerbiili, To 21.06.2007 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
torsti jos sulla on 3mm tangonpäitä ja tanko menee helposti, ni ehkä se tanko on 3mm? ;D
-
Gerbiili
On ne mun tangot 4mm.. Mä ostin ne 4mm tankona ja katoin äsken työntömitaksiko sitä kutsutaan ;D
-
Gerbiili
Mites te ootte noi alalinkkien kiinnitykset tehneet ? Kuva helpottas todella paljon.. yhtä keinoa kokeilin mutta vakiorenkaillakin ottaa kiinni.. ::)
-
Gerbiili
Hmm.. Onnistuishan se tolleenki jos olis widenerit ;D Just tota keinoo kokeilin jo.. Tai taakse voin tehdä tolleen ku en laita 4ws:ssää.
Siis mullakin on juuri noin, mutta ei ole widenereitä, eikä osu ollenkaan mikään rengas linkkeihin (vakiot kumit/vateet).
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Muna Cup driver '09
-
Gerbiili
Aijjjaaaa.... ;D Mä laitoin siihen keskelle niin otti kiinni.. Joo. Kiitoksia paljon :)
ja jotku palat raudan väliin ettei mene lyttyyn ;)
-
JupeR
Mitäs minun silmäni näkevätkään.. liukulaakerit :O Osta heti vaikka JP-Nitroracingista uudet laakerit, sieltä ne on ostettu Divinki nykysee autoo xD
-
Gerbiili
Näet ihan oikein........................... Vielä ;D
Ne on matkalla jo.. niinkuin muutakin tarpeellista ;)
Ne on matkalla jo.. niinkuin muutakin tarpeellista ;)
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Ja tuo kannattaa vielä tuo ohjauksen yhdystanko siirtää olka-akselin yläpuolelle, niin saa huomattavasti lisää maavaraa keulaan...
Tuosta näkyy myös se:

Tuosta näkyy myös se:

-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Eipä midis, pientähän tämä vielä...
-
Gerbiili
Onkos kukaan tlt:n akseleille kokeillu speden takavanteita ? Miellyttää enemmän omaa silmää ja ois scalempi... ;D