Salon seudun offarit
Salon seudun offarit
Pistetään pieni etsintäkuulutus tänne. Eli onko Salon seudulla ketään ketä harrastaa crawlingia vai onko täällä ainostaan ratakuskeja? Alkaa ahdistaa tämä yksinään ajaminen eikä oikein kukkaro kestäisi lähteä Turkuun asti aina "leikkimään" ;) Olen täällä käynyt katsastamassa eri ajopaikkoja ja muutaman hyvänkin olen ja bongannut. Ihan puhdasta kalliokiipeilyä ei oikein pysty tuolla omalla vehkellä vetämään mutta yllättävän pahaan paikkaan sen saa ajettua.
Siis jos täällä on joku minun lisäksi niin paiskaa YV:llä tai ilmoittautuu tänne niin saisi ajokaverin.
Siis jos täällä on joku minun lisäksi niin paiskaa YV:llä tai ilmoittautuu tänne niin saisi ajokaverin.
Vs: Salon seudun offarit
Itsellä on sama ongelma täällä turussa. Kyllähän sitä voisi joskus jotain ajomeininkiä ajatella, vaikka puoliväliin matkaa..?
Itse voisin kyllä ajella periaatteessa salonkin suuntaa jos siltä tuntuu....
Itse voisin kyllä ajella periaatteessa salonkin suuntaa jos siltä tuntuu....
Niin eikös paimio ole aikas puolivälissä? Tosin ei ole mitään hajua siitä millaisia ajopaikkoja siellä on tarjolla. Moottoritieltä olevinaan joskus nähnyt jonkin crossiradan (motellin kohdalla) siitäkään en tiedä on mopoille vai autoille. Eikä siitäkään ole paljoa iloa näiden vehkeiden kanssa. Olisi kyllä kiva nähdä tuollainen axiaali livenä. Jos vaikka joskus innostuisi sellaisen hankkimaan ;)
Eipä itselläkään hirveästi tietoa piamion ympäristön mahdollisuuksista. Mikroautorata siellä ainakin on ;D Voishan sitä itsekin saloon ajella ku mahdollisuus tulee.
Täytyy vaan hyvissä ajoin sopia milloin menee. Saa omat aikataulut sopimaan paremmin.
Millaisia mahdollisuuksia salossa löytyy ajelun suhteen?
Pitäähän sitä aikaa sitten miettiä myöhemmin. Olisi mukava päästä ajelemaan porukalla jonnekkin, täälläkään turussa kun ei ketään muita ole kehdannut myöntää harrastavansa tätä lajia :(
Pitäähän sitä aikaa sitten miettiä myöhemmin. Olisi mukava päästä ajelemaan porukalla jonnekkin, täälläkään turussa kun ei ketään muita ole kehdannut myöntää harrastavansa tätä lajia :(
Voisin käydä huomenna vähän katselemassa jos kelit sallii ja ottaa samalla vaikka muutaman kuvan. On täällä ainakin metsää ja hiekkakuoppaa tarjolla sekä kallioita siellä täällä. S etosin vähän riippuu millaista maastoa haluaa. Itsellä kun on tuo lifti niin ei kauhean vaikeaan maastoon pääse.
Kuvat ois ihan jees! Näkee minkälaista maastoa löytyy.
Joo mä menen tänään jos kelit sallii. On pieni sateen uhka päällä. No niin tuli sitten käytyä ajelemessa. Löysin hauskan paikan missä on hiekkarinnettä ja kivikkoa. Unohdin vaan kameran kotiin niin ei saanut kuvia otettua. :'(
Viimeksi muokannut hyrsleri, Ti 21.07.2009 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[quote="hyrsleri"]
Unohdin vaan kameran kotiin niin ei saanut kuvia otettua. :'(
[/quote]
Tämä on niin perus ;D Itsekin lähtenyt useasti ottamaan jostain kuvia, sitten paikanpäällä huomaa ettei ole edes kameraa mukana ???
Unohdin vaan kameran kotiin niin ei saanut kuvia otettua. :'(
[/quote]
Tämä on niin perus ;D Itsekin lähtenyt useasti ottamaan jostain kuvia, sitten paikanpäällä huomaa ettei ole edes kameraa mukana ???
Niinpä. No nyt täytyy lähteä "appi"vanhempien mökille mutta yritän ottaa sen kameran mukaan kun seuraavan kerran menen ajamaan.
Moi!
Me ollaan käyty poikaitten kanssa ajaelemassa Kavilassa trial- ja enduromiekkosten harjoitus maastossa. On hyvää kalliota ja sammaleetkin on monesta kohtaa putsattu pois. Siellä täytyy vaan huomioida harjoitusajat. Mukaan ei välttämättä sovi samaan aikaan konepyörien kanssa. Me ollaan oltu siellä muutaman kerran sunnuntaina ajamassa.
Marko
Me ollaan käyty poikaitten kanssa ajaelemassa Kavilassa trial- ja enduromiekkosten harjoitus maastossa. On hyvää kalliota ja sammaleetkin on monesta kohtaa putsattu pois. Siellä täytyy vaan huomioida harjoitusajat. Mukaan ei välttämättä sovi samaan aikaan konepyörien kanssa. Me ollaan oltu siellä muutaman kerran sunnuntaina ajamassa.
Marko
Kyosho Rock Force, Sidewinder, 55t, Sniper 2.2, Pro-Line Chisel
Semi-Offtopic: Täälläpäin trial-hemmot ymmärtää lajin päälle oikein hyvin ja mahdutaan aina samoille kallioille. Molemmin puolin lajit herättää kiinnostusta. Toki tämmönen pikkuauto jää kakkoseksi, mutta kukin omalla vastuulla.
Juu täydä käydä katselemassa sitä enduroseutua. Tänään ajoin siitä ohitse kun mökiltä tulin ja kävi mielessä, että tuossa olisi kiva ajella.
Jos menossa ajelemaan johonki ni ilmotelkaa, mä ängen mukaan ;D
[quote="TomiK"]
Semi-Offtopic: Täälläpäin trial-hemmot ymmärtää lajin päälle oikein hyvin ja mahdutaan aina samoille kallioille. Molemmin puolin lajit herättää kiinnostusta. Toki tämmönen pikkuauto jää kakkoseksi, mutta kukin omalla vastuulla.
[/quote]
Lähinnä meinasin sitä että enskapyörällä kun tullaan kakkosella kallionpäälle niin ei välttämättä ehdi ja huomaa väistää mahtavan kokoisia crawlereita. Tunnen sen verran porukkaa kummastakin lajista että varmaan siellä ajelemaan pääsisi mutta ei huvita olla siellä jaloissa häiritsemässä. Siksi siis ollaan oltu siellä eri aikaan.
Marko
[/quote]
Lähinnä meinasin sitä että enskapyörällä kun tullaan kakkosella kallionpäälle niin ei välttämättä ehdi ja huomaa väistää mahtavan kokoisia crawlereita. Tunnen sen verran porukkaa kummastakin lajista että varmaan siellä ajelemaan pääsisi mutta ei huvita olla siellä jaloissa häiritsemässä. Siksi siis ollaan oltu siellä eri aikaan.
Marko
Kyosho Rock Force, Sidewinder, 55t, Sniper 2.2, Pro-Line Chisel
Juu mutta itse jos ja kun menen niin valitsen päivän jolloin siellä ei pitäisi olla muita. Täytyy joku päivä yrittää sopia jos saisi muitakin liikkeelle. Laitatko TomiK jotain linkkiä mistä näkis sun kalustoa ja matti kanssa. Oisi kiva tietää onko lähelläkään samanlaisia autoja ajossa.
Mulla nyt on hyvin pitkälti paketista koottu SCX10. Sun hi-lifti sopii hyvin kaveriks, paitsi että siinä on isommat nakit >:( ;D
Tossa linkki rakenteluun http://www.rc-offi.net/smf/https://www. ... ic.php?t=8
Joo isommat renkaat juu...Hyöty menee vaan surkean kuskin ja korkean painopisteen mukana metsään. Oli muuten eilen siellä mökillä koominen kokemus kun onnistuin säikäyttämään kyyn auton kanssa. No onneksi se saatiin hengiltä ja sattui olemaan vielä tiineenä niin meni muutama poikanen mukana. Juu nyt täytyy kyllä tosissaan alkaa keskittymään auton kunnosteluun jos ja kun saa jonkun ajokaveriksi. Madaltaa autoa, siirtää servot ja laittaa pienemmät läskit...matti kirjoitti: Mulla nyt on hyvin pitkälti paketista koottu SCX10. Sun hi-lifti sopii hyvin kaveriks, paitsi että siinä on isommat nakit >:( ;D
Tere.
Olisko teillä tarkoitus mennä ajelemaan ens viikolla?
voisin lähteä mukaan jos tarkoitus on mennä maanantai - keskiviikkona ajelemaan tietysti kiinnostaa etukäteen tietää kumpaan kulkineeseen kannattaa panostaa 2.2 vai 1.9 scale, lappalaa silmällä pitäen ajaisin mieluimmin 2.2 mutta kummatkin pitäisi korjatta ennen kun niillä pääsee ajamaan.
Vastaukset mielusti ennen sunnuntai iltaa että ehtii kasata kaluston kasaan.
Olisko teillä tarkoitus mennä ajelemaan ens viikolla?
voisin lähteä mukaan jos tarkoitus on mennä maanantai - keskiviikkona ajelemaan tietysti kiinnostaa etukäteen tietää kumpaan kulkineeseen kannattaa panostaa 2.2 vai 1.9 scale, lappalaa silmällä pitäen ajaisin mieluimmin 2.2 mutta kummatkin pitäisi korjatta ennen kun niillä pääsee ajamaan.
Vastaukset mielusti ennen sunnuntai iltaa että ehtii kasata kaluston kasaan.
2012 Finnish scale #3
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1
2014Â Finnish scale class2 #1
2012 Nordic scale #2
2013 Supercrawl 1.9 crawler #2
2013 Nordic scale #3
2014 Nordic scale #1
2014 nordic 1.9 crawler #1