Linnanmäen kalliot
Vs: Linnanmäen kalliot
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta :) no jotain sain rikki ja jos vaikka huomenna ehkä jo koittas uudelleen. Itse olin olympia stadionin viereisillä kallioilla tänään pari tuntia ajelemassa. Lukuunottamatta lasisiruja joita on jonnin verran ajopaikka on aika hieno monenlaista haastetta löytyy ja pääsee autolla ihan viereen.
Team Urban Offroad
Katselin itse just eilen varmaan ihan samoja kallioita, kun jätettiin auto siihen stadikan parkkipaikalle. Ajattelin, että tuolla olisi varmaan hyviä ajelupaikkoja ja ihmettelin vaan, kun ei kukaan ollut maininnut niistä täällä mitään.
Siinnä Lintsin oman parkkiksen (joka on ylä sisäänkäynnin vieressä) on myös paljon kalliota.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Juu siellä on vaan niin pirusti sitä porukkaa ainakin pvällä kun on lintsi auki. Sen takia olen siellä stadionin puolella ollut kun siellä ei ole juuri koskaan ketään paitsi kun stadikalla on joku konsertti.
Team Urban Offroad
Noniin.
Nyt alkaa oleen se aika ettei Lintsi ole auki arki iltaisin.
Pitäiskö joku ilta mennä....
Nyt alkaa oleen se aika ettei Lintsi ole auki arki iltaisin.
Pitäiskö joku ilta mennä....
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Mulla on TET-harjoittelu 5.-9. lokakuuta levykauppa Xän kulmilla ja asustelen sen ajan lauttasaaressa ni pääsis ajelemaan vaikka varje dag...
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!